Ja ik kan er ook doorheen maar met deze auto moet ik al donders uitkijken laat staan met een M6 met 19inc wielen!JeroenT schreef:@volvoc30
Ok, de inrit na de slagboom vanaf kant Ypenburg is niet helemaal lekker.
Maar met een C30 kan je er toch wel doorheen? Zo groot is die toch ook weer niet.
Parkeergarages...
- volvoc30
-
Waarom zetten ze verdikke die bomen zo kort langs de weg!
Wie heeft dat bedacht?
Ze hadden makkelijk een uitloopstrook van 3 meter kunnen handhaven langs dit type wegen.....
[img:494:330]http://img64.imageshack.us/img64/3972/klembord01yy1.jpg[/img]
Wie heeft dat bedacht?
Ze hadden makkelijk een uitloopstrook van 3 meter kunnen handhaven langs dit type wegen.....
[img:494:330]http://img64.imageshack.us/img64/3972/klembord01yy1.jpg[/img]
- Daniel
Kijk, basicly is de schade natuurlijk het gevolg van een rijdersfout (ben 80x in zo'n garage geweest zonder problemen), maar desalniettemin, de constructie van dergelijke inritten is zodanig dat áls je een foutje maakt, je ook meteen dikke schade hebt. Door minder agressieve vormgeving van de stoepranden zou dat gemakkelijk te voorkomen zijn, en daar baal ik nogal van.
- Joop
't Wordt tijd dat die parkeernorm wettelijk verplicht gesteld wordt, ben je gelijk ook grotendeels van dit geouwehoer af. Het kan meestal wel anders, maar dan gaat dit ten koste van een parkeerplek of twee , aangezien die dingen goud geld waard in de randstad, krijg je vaak van die beroerde inritten.
Bijvoorbeeld de parkeergarage in Arnhem bij/onder het centraal station in het centrum is perfect en het schoolvoorbeeld hoe een garage er ook uit kan zien: goed verlicht, rechte in- en uitrit, brede rijwegen en vakken: TOP!
Bijvoorbeeld de parkeergarage in Arnhem bij/onder het centraal station in het centrum is perfect en het schoolvoorbeeld hoe een garage er ook uit kan zien: goed verlicht, rechte in- en uitrit, brede rijwegen en vakken: TOP!
- DDX
a'dam arena onder bioscoop heb je ook leuke in/uitgang allemaal leuke bochtjes om maar te zorgen dat je 2 slagbomen naast elkaar kan hebben
beter 1 brede ingang, volgens mij rijden mensen dan ook wat makkelijker naar binnen (dus geen 2 slagbomen nodig?)
maarja zo heb je ook van die parkeerplekken met strepen 5cm naast je auto, ook zo leuk om te parkeren en dan zeker te weten dat als er iemand naast je wilt staan hij wel tegen je auto aan moet komen (/met z'n deuren)
beter 1 brede ingang, volgens mij rijden mensen dan ook wat makkelijker naar binnen (dus geen 2 slagbomen nodig?)
maarja zo heb je ook van die parkeerplekken met strepen 5cm naast je auto, ook zo leuk om te parkeren en dan zeker te weten dat als er iemand naast je wilt staan hij wel tegen je auto aan moet komen (/met z'n deuren)
- Downforce Hans
Ja,daar ben ik met mijn corvette ook wel achter gekomen.
Er is bijna geen 1 parkeer garage in te komen laat staan je auto parkeren omdat de vakken 1,50 meter breed zijn.
Ik rij voortaan maar gelijk naar de bovenste verdieping want daar staan vaak weinig auto`s en wil niemand parkeren omdat het te ver lopen is.
Grtz,Hanz06
Er is bijna geen 1 parkeer garage in te komen laat staan je auto parkeren omdat de vakken 1,50 meter breed zijn.
Ik rij voortaan maar gelijk naar de bovenste verdieping want daar staan vaak weinig auto`s en wil niemand parkeren omdat het te ver lopen is.
Grtz,Hanz06

-
Arnhem is een goed voorbeeld van een perfecte garage. Al moet je niet vergeten waar je de auto hebt geparkeerd daar. 8)Joop schreef:'t Wordt tijd dat die parkeernorm wettelijk verplicht gesteld wordt, ben je gelijk ook grotendeels van dit geouwehoer af. Het kan meestal wel anders, maar dan gaat dit ten koste van een parkeerplek of twee , aangezien die dingen goud geld waard in de randstad, krijg je vaak van die beroerde inritten.
- Joop
Daarvoor hebben ze die wanden ook een kleurtje gegeven...allen schreef:Arnhem is een goed voorbeeld van een perfecte garage. Al moet je niet vergeten waar je de auto hebt geparkeerd daar. 8)Joop schreef:'t Wordt tijd dat die parkeernorm wettelijk verplicht gesteld wordt, ben je gelijk ook grotendeels van dit geouwehoer af. Het kan meestal wel anders, maar dan gaat dit ten koste van een parkeerplek of twee , aangezien die dingen goud geld waard in de randstad, krijg je vaak van die beroerde inritten.