BMW 1 Serie M Coupé
- Petrolhead Tom
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Volgens mij kun je alle vertrouwen hebben in Pagani. Die tor komt bij AMG uit de schappen en volgens zie je net iets vaker een Ferrari in de fik vliegen dan een Zonda.
- JP
De lasnaden bij Pagani schijnen niet zo aantrekkelijk te zijn, als je blijbaar zou moeten verwachten op zo'n dure met-oog-voor-detail supercar.....
http://teamspeed.com/forums/supercars/8 ... lding.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://teamspeed.com/forums/supercars/8 ... lding.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Hoe vaak zie je een Pagani op de Nürburgring? Heeft een Pagani weleens een aansprekende race als Le Mans gewonnen?Petrolhead Tom schreef:Volgens mij kun je alle vertrouwen hebben in Pagani. Die tor komt bij AMG uit de schappen en volgens zie je net iets vaker een Ferrari in de fik vliegen dan een Zonda.
Misschien zijn het briljante auto's, ik weet het niet. Maar voorlopig heb ik meer vertrouwen in de 918 en de P1.
- Downforce Hans
Dat jullie die lijst serieus nemen 

- Snipe
Als de Corvette niet ver onder de 1M en GT86 had gestaan, zou jij dat ook gedaan hebbenDownforce Hans schreef:Dat jullie die lijst serieus nemen

- Petrolhead Tom
Lees het mclaren MP4 draadje op pistonheads maar eens. Topproduct die Mclaren fax.Snipe schreef:Hoe vaak zie je een Pagani op de Nürburgring? Heeft een Pagani weleens een aansprekende race als Le Mans gewonnen?Petrolhead Tom schreef:Volgens mij kun je alle vertrouwen hebben in Pagani. Die tor komt bij AMG uit de schappen en volgens zie je net iets vaker een Ferrari in de fik vliegen dan een Zonda.
Misschien zijn het briljante auto's, ik weet het niet. Maar voorlopig heb ik meer vertrouwen in de 918 en de P1.

-
Terug naar de BMW 1 serie

- Leen
Procede rev3 plus andere downpipes geplaast vandaag. , tesamen met de de n55 tussenpijp en akapovich einddemper , zou hij de 400 pk grens gepasseerd moeten zijn , gaan we nog wel een keertje meten .
1 ding is zeker, de koudstart om 06.30 elke morgen zal me geen extra vrienden op leveren ............
Tnx. Mark R voor het monteren
1 ding is zeker, de koudstart om 06.30 elke morgen zal me geen extra vrienden op leveren ............

- Petrolhead Tom
Filmpje?! 

-
Leen schreef:Procede rev3 plus andere downpipes geplaast vandaag. , tesamen met de de n55 tussenpijp en akapovich einddemper , zou hij de 400 pk grens gepasseerd moeten zijn , gaan we nog wel een keertje meten .
Altijd goed Leen,jij nog bedankt voor het ritje...wat een kracht.

Zal de RS4 zijn handen vol aan hebben dat is zeker.
-
Prijzen blijven al een jaar goed liggen.
Weer 2 stuks verkocht waar de vraagprijs EUR 60K betrof.
Bij de Duitse dealers staan er 9 te koop, waarvan 8 tussen de EUR 50K en 60K.
Bij de Belgische dealers staan er 4 te koop, vanaf EUR 50K.
Weer 2 stuks verkocht waar de vraagprijs EUR 60K betrof.
Bij de Duitse dealers staan er 9 te koop, waarvan 8 tussen de EUR 50K en 60K.
Bij de Belgische dealers staan er 4 te koop, vanaf EUR 50K.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hey Leen, heb je meer info over die Procede? Een Akra zoals die van jou en de N55 mids(dat is het enige wat ik nu heb, nog geen Akra ) zou je al gauw 380-90 kunnen hebben. Met de downpipes en 'n Procedes kijk ik niet op van >420 pk . Er zijn er al zat op 1 addicts met >450pk (incl grotere FMIC). Een Braziliaan met 530whp die 'n 430 'zoek' rijdt. En zelfs 'n Tuningwerks 1M die (met als basis de N54 maar alles verbouwd) als daily 640pk had, wat later op Hockenheim naar 740pk ging(!) . Ding was wel betrekkelijk onrijdbaar geworden( man post op 1erforum.de) LOL
Beste is 'n AC Schnitzer, met Dunlop Direzzas(?) 18 inch. verlagingssetje andere remmen, kortere overbrenging en 'maar' 400pk en 't ding veegt de vloer aan met 'n 997GT3 blijkbaar. Hangt dus allemaal van de setup af.
MAAR zo origineel is ie al af hoor! Blijft 'n te gek ding. A Smile every mile. Ongelovelijk hoe dat ding altijd weer Spass blijft bieden.
Ik heb nog 13 maanden garantie op dat ding. Dus doe er niks aan, behalve de Akra misschien nog eens.
@chris, klopt.
Was op 1addicts 'EinserM' die al die stickers en reclame op dat ding had en 'n dikke MotoGP achterspoiler.
Hij had 'm gekocht 2 jaar terug nieuw voor 53k US$ 15.000 miles , stickers er weer af en weer naar origineel, kreg ie er vorige maand bij 'n autohandelaar 54k US$ voor terug(dus da's lache) en die dealer ging 'm aanbieden voor 63K US$(nwprijs 50k US$ toendertijd)
En hij is voor 60k US$ ofzo weggegaan...
Diezelfde Braziliaan met dat 530whp dingetje vertelde dat er van de 25 stuks in Brazilië(da's niet veel voor zo'n enorm land) al ongeveer 10 naar de kloten/total loss zijn gegaan. Hij zei er ook bij dat er 8 doden in totaal te bereuren waren met 1M ongelukken in Brazilië....
Er waren er maar 3(1) in Turkije en kortgeleden ging er 1 op z'n dak en toen waren 't er nog maar 2. En beide eigenaren posten op 1addicts. Kleine wereld.
Vooral als 't mistig is.
Beste is 'n AC Schnitzer, met Dunlop Direzzas(?) 18 inch. verlagingssetje andere remmen, kortere overbrenging en 'maar' 400pk en 't ding veegt de vloer aan met 'n 997GT3 blijkbaar. Hangt dus allemaal van de setup af.
MAAR zo origineel is ie al af hoor! Blijft 'n te gek ding. A Smile every mile. Ongelovelijk hoe dat ding altijd weer Spass blijft bieden.
Ik heb nog 13 maanden garantie op dat ding. Dus doe er niks aan, behalve de Akra misschien nog eens.
@chris, klopt.
Was op 1addicts 'EinserM' die al die stickers en reclame op dat ding had en 'n dikke MotoGP achterspoiler.
Hij had 'm gekocht 2 jaar terug nieuw voor 53k US$ 15.000 miles , stickers er weer af en weer naar origineel, kreg ie er vorige maand bij 'n autohandelaar 54k US$ voor terug(dus da's lache) en die dealer ging 'm aanbieden voor 63K US$(nwprijs 50k US$ toendertijd)
En hij is voor 60k US$ ofzo weggegaan...
Diezelfde Braziliaan met dat 530whp dingetje vertelde dat er van de 25 stuks in Brazilië(da's niet veel voor zo'n enorm land) al ongeveer 10 naar de kloten/total loss zijn gegaan. Hij zei er ook bij dat er 8 doden in totaal te bereuren waren met 1M ongelukken in Brazilië....

Er waren er maar 3(1) in Turkije en kortgeleden ging er 1 op z'n dak en toen waren 't er nog maar 2. En beide eigenaren posten op 1addicts. Kleine wereld.
Vooral als 't mistig is.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat een cijfers, wat een geweld.........tjezus.........

- Petrolhead Tom
Blijft een leuk topic dit. Mocht hij een keer goed vallen dan komt er zeker een 1M. Ik wil wel eens weten where all the fuzz is about. 

- GTRene
dat zijn zeker kanon getallen

- Leen
He robin ,
Het was de procede rev3 module en de downpipes van mark zijn ex 335i. , procede opgestuurd naar de states vrij gelockt en geprogrammeerd met de laatste aggressive mapping 1m specs , en mijn uitlaat config .
Ik ben dus van 4 kats naar 2 kleine sportkats gegaan , geluid is eigenlijk te , zonder klep in de akra gewoon aso , maar goed , past wel bij de hooligan cultcar zoals de 1m is .
Het was de procede rev3 module en de downpipes van mark zijn ex 335i. , procede opgestuurd naar de states vrij gelockt en geprogrammeerd met de laatste aggressive mapping 1m specs , en mijn uitlaat config .
Ik ben dus van 4 kats naar 2 kleine sportkats gegaan , geluid is eigenlijk te , zonder klep in de akra gewoon aso , maar goed , past wel bij de hooligan cultcar zoals de 1m is .
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Aha, bedankt voor de info leen.
Merk je duidelijk verschil met standaard?
Ik lees over bepaalde gechipede 1Ms dat ze natuurlijk sneller zijn in bep toerengebieden, maar dat soms de explosiviteit van de standaard 1M weg is. Waardoor het gevoelsmatig minder snel aanvoelt terwijl de rollenbank weer anders zegt.
Ik las vanmiddag dat in Turkije een 1M listprijs 134k euro was...Goeiedag.
Ik lees over bepaalde gechipede 1Ms dat ze natuurlijk sneller zijn in bep toerengebieden, maar dat soms de explosiviteit van de standaard 1M weg is. Waardoor het gevoelsmatig minder snel aanvoelt terwijl de rollenbank weer anders zegt.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Daar maar inruilen dan......... 

- Peric
Ar neemt 'm wel over en dan mee naar Turkije.. 

- GTRene
romo schreef:Daar maar inruilen dan.........

-
Ik heb er ook even mee gereden (voorzichtig) maar OMG wat een agressief ding...BEHOORLIJK fel iigRobin schreef:Aha, bedankt voor de info leen.
-
Begin steeds meer positieve reacties van volkomen vreemden te krijgen op de auto. Echt dagen erbij dat 3 mensen me aanspreken. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit vanwege de kleur is, of dat ze daadwerkelijk het model 'kennen'. De vorige (rode M3 E92) was niet minder opvallend, maar desondanks veel minder reacties.
-
Wellicht mijn volgende auto... Z4M QP heeft een nieuw baasje gevonden 
Als er DF'ers zijn die hun 1M willen verkopen hoor ik dat graag

- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Er staat een mooie 1M te koop bij van Ekris in Velp/Arnhem, is bij mij om de hoek. In de kleur valencia orange.pibe schreef:Wellicht mijn volgende auto... Z4M QP heeft een nieuw baasje gevonden
Hij staat ook op hun website. Wellicht wat voor jou?
Bovendien stond er laatst van een forumlid een 135i te koop welke flink onder handen is genomen en 450pk en 600nm koppel heeft voor 1/3 van het geld van een 1M.
-
Thanks, maar volgens mij zijn beiden verkochte30touring1990 schreef:Er staat een mooie 1M te koop bij van Ekris in Velp/Arnhem, is bij mij om de hoek. In de kleur valencia orange.pibe schreef:Wellicht mijn volgende auto... Z4M QP heeft een nieuw baasje gevonden
Hij staat ook op hun website. Wellicht wat voor jou?
Bovendien stond er laatst van een forumlid een 135i te koop welke flink onder handen is genomen en 450pk en 600nm koppel heeft voor 1/3 van het geld van een 1M.