Ben 22 jaar en steeds meer een autoliefhebber aan het worden.
De laatste jaren is vooral het circuit rijden mij gaan interesseren en vandaar ook de keuze om een verkeerd gestuurd M3 e46 SMG II aan te schaffen en stap voor stap een tracktool van te maken.
Mijn eerste auto was een 318i e46 PFL:
Was een mooi ding. Veel onderhoud aan gehad, maar was niet krachtig genoeg, vooral met 4 a 5 man in de auto. Op de snelweg irriteerde ik mij enorm aan het gemis van een 6e versnelling.. Wat was die onzuinig zeg.
Na de 318i gehad te hebben, wou ik een vollere en snellere e46 MET 6 versnellingen.
Ik kwam uit op de 330ci cabrio facelift uit 2003 met toen der tijd 78.151 km op de teller. Anderhalf tot 2 jaar later verkocht met 118.xxx op de teller...Heerlijke wagen. De beste tot nu toe.. Zelfs beter dan de M3 gezien het totaal plaatje.
Was met de cabrio voor het eerst naar de ring gegaan. Na het eerste rondje was ik verliefd!

Dit wil ik vaker doen! Na een aantal rondjes met de cabrio, toch maar besloten die te verkopen en M3 e46 te halen.
Een goeie in NL zijn rond de 15 a20k. En dan nog om die leeg te halen en puur voor het racen/driften sportief rijden te gebruiken is een beetje zonde imo.
Daarom een RHD, maar wel een SMGII scheelt weer met schakelen. SMG heeft me toch verrast.. Keek er tegen op, maar op de ring is het best leuk.
Daarom ben ik toen met B46 naar Engeland gegaan om daar eentje uit te zoeken

Heb de M3 samen met mijn zwager gekocht.
Updates sinds ik hem heb sinds april 2013:
Kw v2 schroefset
Eisenmann sport 4x 76 mm
oil service
hardyschijf en ophangrubber vervangen
nieuw stuurhuis en stuurstangen
Porsche remklauwen met pagid remblokken had ik overgenomen van Gtrene, moet er alleen nog de op maat gemaakte brackets van laten maken en de csl schijven bestellen.
Deze winter hopelijk de M3 leeg halen en er een rolkooi en twee kuipstoelen in zetten.
Bedoeling is nu om meer circuits te bezoeken dan de ring, die telkens baansluiting etc heeft

Dit was het zo een beetje..
Gr.
Danish