OZ RACING CRONO 18"

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Freddier

OZ RACING CRONO 18"

Bericht door Freddier » 09 okt 2013, 12:28

OZ RACING CRONO VELGEN 8*18"

8.2kg, zelf gewogen!
Steek 5*112
VW/Audi/enz...
ET 48, naafgat 57.1
Carbon centerkaps OZ

Zwarte kleur, hier en daar lichtjes bijgeschuurd (waar wat steenslag of oneffenheid was)
Moet gewoon nieuw laagje zwart krijgen nog...
Absoluut recht
Hebben <10 000 km gelopen
pas uitgebalanceerd (met zwart lood)

Prijs 500e
Locatie België

denthirry@hotmail.com

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Freddier op 19 mar 2014, 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Marc R

Re: OZ RACING CRONO 18" + nieuwe banden

Bericht door Marc R » 09 okt 2013, 12:46

Pics doen wonderen...

Freddier

Bericht door Freddier » 09 okt 2013, 15:23

Wie echt interesse heeft kan me gerust emailen en dan stuur ik wel foto's door
(mijn emailadres zie initiële post)

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 okt 2013, 15:45

Volgens mij zijn foto's zelfs verplicht.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 okt 2013, 16:53

Moet hij lekker zelf weten als hij zijn waar niet wil slijten :)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 09 okt 2013, 17:03

Zijn niet het nieuwste model Crono's of wel? En zijn het echte oz's of replica's? Crono 3 is alleen geleverd als 19 en 20 inch.

Peric

Bericht door Peric » 09 okt 2013, 18:11

Mooi hèh.. DF alleen maar gebruiken om je waar te slijten, en dan weigeren om foto's te plaatsen..
Als ik niet weet wat ik kan kopen is het gauw klaar. En als de verkoper te lui is om foto's te plaatsen ben ik te lui om zelf te zoeken.. :P
Succes met de verkoop.. Ik hoef ze niet! (eigenaar van een Audi met steek 5x112)

Freddier

Bericht door Freddier » 09 okt 2013, 23:01

amai,word ik hier even afgezeikt.

Het zijn geen Crono HLT, deze zijn idd 19 en 20 inch
dit zijn Crono HT in 18"

En had er nu even iemand gewoon vermeld dat foto's verplicht zijn,dan zet ik ze wel (of had ik ze wel gezet)
Zie hier thans genoeg verkooptopics zonder foto's...

Mvg

Macboy

Bericht door Macboy » 10 okt 2013, 00:03

Het is niet verplicht volgens mij maar dat je niet eens die moeite neemt :)

hanske

Bericht door hanske » 10 okt 2013, 00:41

Waarom word (bijna) alles hier afgezeken wat er te koop aan word geboden??? De prijs is te hoog of het is imitatie of er word wel weer iets anders onbenulligs erbij gehaald om een verkoop topic te verneuken. Vind je een prijs te hoog, houd dan je bek! Denk je dat het imitatie is, houd dan je bek! Heb je geen interesse of ben je toch niet van plan iets te kopen, houd dan gewoon je bek. Het zijn altijd dezelfde piepeltjes die commentaar geven, zij weten zelf wel wie hier bedoeld worden.

Ben blij dat mensen hier iets aanbieden, te duur of imitatie of wat dan ook. Diegene die wel interesse hebben durven vaak al niet eens meer te reageren omdat zij zichzelf publiekelijk voor schut vinden staan omdat zij wel (teveel) geld uit willen/kunnen geven aan iets waarnaar zij misschien al lang op zoek waren en elders niet konden vinden.

Beter te duur dan niet te koop!!!

Als Freddier er voor kiest om geen foto's te plaatsen is dat zijn keuze, hij vernoemt/omschrijft duidelijk het type velg en met een copy/paste in google afbeeldingen weet je binnen enkele seconden welke wielen hij hier bedoeld. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Simsalabim...................................

Afbeelding

Dit zal 'm zijn dan (hoop ik, anders sta ik voor lul haha).

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 10 okt 2013, 10:17

Idd, helaas hanske... Deze zijn zwart :tooth:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 10 okt 2013, 13:43

hanske schreef:Waarom word (bijna) alles hier afgezeken wat er te koop aan word geboden??? De prijs is te hoog of het is imitatie of er word wel weer iets anders onbenulligs erbij gehaald om een verkoop topic te verneuken. Vind je een prijs te hoog, houd dan je bek! Denk je dat het imitatie is, houd dan je bek! Heb je geen interesse of ben je toch niet van plan iets te kopen, houd dan gewoon je bek. Het zijn altijd dezelfde piepeltjes die commentaar geven, zij weten zelf wel wie hier bedoeld worden.

Ben blij dat mensen hier iets aanbieden, te duur of imitatie of wat dan ook. Diegene die wel interesse hebben durven vaak al niet eens meer te reageren omdat zij zichzelf publiekelijk voor schut vinden staan omdat zij wel (teveel) geld uit willen/kunnen geven aan iets waarnaar zij misschien al lang op zoek waren en elders niet konden vinden.

Beter te duur dan niet te koop!!!

Als Freddier er voor kiest om geen foto's te plaatsen is dat zijn keuze, hij vernoemt/omschrijft duidelijk het type velg en met een copy/paste in google afbeeldingen weet je binnen enkele seconden welke wielen hij hier bedoeld. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Simsalabim...................................

Afbeelding

Dit zal 'm zijn dan (hoop ik, anders sta ik voor lul haha).
Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten wie wat aanbied maar als ik op een topic klik omdat een topic mijn interesse heeft dan snap ik werkelijk niet waarom je als topic starter te lui bent om een paar foto's te plaatsen. Zien is kopen toch? Dan kun je nog veel meer kromme sprongen maken om de TS te verdedigen maar als iedereen op deze wijze zijn waar gaat proberen te slijten kun je dit topic onderdeel net zo goed direct sluiten.

Luco

Bericht door Luco » 10 okt 2013, 14:30

Ook als je wel foto's plaatst wordt het afgezeken als het niet bmw gerelateerd is.

TLRS

Bericht door TLRS » 10 okt 2013, 17:42

hanske schreef:Als Freddier er voor kiest om geen foto's te plaatsen is dat zijn keuze, hij vernoemt/omschrijft duidelijk het type velg en met een copy/paste in google afbeeldingen weet je binnen enkele seconden welke wielen hij hier bedoeld. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Mee eens.. iemand kan in het buitenland zitten, of 3 maanden weg zijn op een boot. Of simpelweg geen tijd hebben, geen fatsoenlijk toestel. En wat dan nog als er wel foto's bij staan, wat weet je dan? Vaak niets want als je spullen in handen hebt ziet het er toch vaak anders uit dan op de foto's en dan bedoel ik qua staat.

Maargoed, echt geïntresseerden weten waar het om gaat of zijn misschien niet te lui om te zoeken.

JP

Bericht door JP » 10 okt 2013, 18:47

Peric schreef:Mooi hèh.. DF alleen maar gebruiken om je waar te slijten.
Psies.......http://www.driving-fun.com/forum/search ... 6&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false;

hanske

Bericht door hanske » 10 okt 2013, 21:14

Arthur schreef:Idd, helaas hanske... Deze zijn zwart :tooth:
Met een beetje fantasie Arthur..................... :wink:
Petrolhead Tom schreef:............................zij weten zelf wel wie hier bedoeld worden. Dit dus......

.................dan snap ik werkelijk niet waarom je als topic starter te lui bent om een paar foto's te plaatsen. Zien is kopen toch? Dan kun je nog veel meer kromme sprongen maken om de TS te verdedigen maar als iedereen op deze wijze zijn waar gaat proberen te slijten kun je dit topic onderdeel net zo goed direct sluiten.
Erg kort door de bocht Tom, maar daarom was je natuurlijk op zoek naar een setje OZ's (5x112)voor onder een auto met steekmaat 5x114,3!!!
Luco schreef:Ook als je wel foto's plaatst wordt het afgezeken als het niet bmw gerelateerd is.
Psies dit!!!
TLRS schreef:Mee eens.. iemand kan in het buitenland zitten, of 3 maanden weg zijn op een boot. Of simpelweg geen tijd hebben, geen fatsoenlijk toestel. En wat dan nog als er wel foto's bij staan, wat weet je dan? Vaak niets want als je spullen in handen hebt ziet het er toch vaak anders uit dan op de foto's en dan bedoel ik qua staat.

Maargoed, echt geïntresseerden weten waar het om gaat of zijn misschien niet te lui om te zoeken.
Jij hebt het tenminste begrepen. TS word binnen enkele uren nadat hij een advertentie plaatst afgebrand omdat hij niet direct van zijn werkplek rent om even op het parkeerterrein bij de zaak foto's te gaan maken van zijn velgjes.
Misschien heeft TS wel een leven, daar al eens over nagedacht???

Peric schreef:Mooi hèh.. DF alleen maar gebruiken om je waar te slijten, en dan weigeren om foto's te plaatsen..

Dit is inderdaad terecht een ban waard voor TS :stom: 5 uur na het starten van topic NOG geen foto's geplaatst. Dit bericht plaats je om 17.15 Peric, misschien was hij wel onderweg naar huis na een dag noeste arbeid. :please:

Luco

Bericht door Luco » 10 okt 2013, 21:24

Hier zeiken we natuurlijk niet over, want hij rijdt bmw en een aantal mensen schijnen hem te kennen

http://www.driving-fun.com/forum/search ... 8&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ja uiteindelijk doet die hetzelfde, zich voorstellen en voor de rest alleen proberen zijn bmw te slijten.
:please:

hanske

Bericht door hanske » 10 okt 2013, 21:34

Luco schreef:Hier zeiken we natuurlijk niet over...........................
Hier word niet alleen niet over gezeken, hier word massaal bij gekwijld door de net scooter ontgroeide DF hangjongeren. :kotsen:

Ook voor het slijten van spullen hebben we (gelukkig) diverse topic's, zo slijt Peter zijn trackday's (waarvoor dank :thumbup: ), Nutkees zijn race gerelateerde spulletjes en B46 zijn BMWtjes etc etc. Niks mis mee toch. Waar staat in het regelement dat je alleen maar iets aan mag bieden boven de 10.000 posts?

Luco

Bericht door Luco » 10 okt 2013, 21:43

Lol, df racing had toch niks met df te maken :tooth:

Ben blij dat ik add blocker heb :lol:

hanske

Bericht door hanske » 10 okt 2013, 21:52

Luco schreef:Ben blij dat ik add blocker heb :lol:
Heb je daar een linkje voor of moet ik dit even copy/pasten in google afbeeldingen, je heb er namelijk geen foto bijgeplaatst. :tong:

Luco

Bericht door Luco » 10 okt 2013, 21:55

mijn excuses

Afbeelding

Peric

Bericht door Peric » 10 okt 2013, 21:56

Luco schreef:Ook als je wel foto's plaatst wordt het afgezeken als het niet bmw gerelateerd is.
Dat is gelul Luco..

Luco

Bericht door Luco » 10 okt 2013, 21:58

Peric schreef:
Dat is gelul Luco..
Ja Peric, blader eens diverse verkooptopics door dan.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 55&t=28677" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Luco op 10 okt 2013, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Peric

Bericht door Peric » 10 okt 2013, 22:00

Luco schreef:Hier zeiken we natuurlijk niet over, want hij rijdt bmw en een aantal mensen schijnen hem te kennen

http://www.driving-fun.com/forum/search ... 8&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ja uiteindelijk doet die hetzelfde, zich voorstellen en voor de rest alleen proberen zijn bmw te slijten.
:please:
Die plaatst tenminste foto's.. :P

Peric

Bericht door Peric » 10 okt 2013, 22:05

Luco schreef:
Peric schreef:
Dat is gelul Luco..
Ja Peric, blader eens diverse verkooptopics door dan.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 55&t=28677" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ik gedaan, en kan zo snel niks vinden. Óf geen reacties, óf gewoon GLWS of 'mooie auto'!
Dus Calimero laat weer 's van zich horen.

Geef jij 's een voorbeeld dan?

Plaats reactie