Marketing-manager bij een Toyota-dealer geloof ik..

Daarvoor heb je toch een R(ace) versnelling?Joël D. schreef:Ik heb die zwarte een keer op de andere kant van de snelweg zien rijden. Jammer genoeg rijdt het leuke spul altijd aan de andere kant van de weg.
Yep indeed...Peric schreef:Vandaag in een Autoscout-flyer zag ik een bekende kop staan.
Van zijn 5 naar z'n R heb ik al een keer geprobeerd. Dat werkt niet.Richard430 schreef:Daarvoor heb je toch een R(ace) versnelling?Joël D. schreef:Ik heb die zwarte een keer op de andere kant van de snelweg zien rijden. Jammer genoeg rijdt het leuke spul altijd aan de andere kant van de weg.
Ik zag 'm liggen, sloeg 'm open en dacht, 'hey, da's een bekende kop'. En het werd ook nog bevestigd want je naam stond er natuurlijk ook nog bij..Mark Nauta schreef:Yep indeed...Peric schreef:Vandaag in een Autoscout-flyer zag ik een bekende kop staan.
Ik in een 456. Dus dan moet je je wel inhouden in Nederland.///Joost schreef:En ik reed in een Corsa B 1.2 16v jonguuuuuhhhhhhhh....en ik hield mij niet in.
Bastard!Joël D. schreef:Ik in een 456. Dus dan moet je je wel inhouden in Nederland.///Joost schreef:En ik reed in een Corsa B 1.2 16v jonguuuuuhhhhhhhh....en ik hield mij niet in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten