ErikS schreef:Ik durf ook wel te stellen dat de mijne ook bijna net zo netjes is. (En veel dikker in de opties.

)
Net zo net kan niet, met 193K, maar hij is ook roestvrij ed. Wel wat steenslag, maar dat is logischhg
(overigens vind ik hem in het blauw met M pakket ook nog eens veel lekkerder/tijdlozer....

)
Oh ja die blauwe hè. Die is zeker heel netjes. Die wil ik nog wel een keer in het echt zien.
Wil vooral de interieurdetectie eens bekijken. Die is bij die auto ingebouwd om aan SCM klasse III te voldoen, terwijl cabrio's niet geleverd worden met interieurdetectie.
BMW heeft toendertijd het alarm getest en kwam gewoon met een klasse III document over de toonbank, terwijl strikt genomen dit voor SCM niet geldt.
Daar heb ik bij een her-keuring een paar jaar geleden nog een flinke discussie over gehad. Uiteindelijk toch voor klasse III goedgekeurd.
Ik wil eigenlijk het OEM systeem (radar) van de Z3 roadster inbouwen. Die heeft dezelfde GM(4) als de E36 en zou te coderen moeten zijn voor de interieurdetectie. Ik heb alleen iemand met NCS Expert nodig.
Het zit op hetzelfde circuit als de hellingsdetectie.
Ik zou wel eens willen zien of dat kastje wat achter je OBC zit ook op dit circuit is aangesloten. Zover ik weet heeft jouw auto ook het af-fabriek systeem (met dikke sleutel).