Er zit nu een relais tussen, zodat de Dension ook uit gaat als het contact uit gaat. Al een maand niet met een platte accu gestaan, dus volgens mij is het gelukt

Radio houdt de zenders intern vast. Batterij of condensator ofzo.GTRene schreef:radio kan idd een boosdoener zijn, ook vaak bij de beemers waar zo'n radio in zit met rood lampje en de tijd en zenders bijhoud, als je de kar dan niet vaak gebruikt in combinatie met kortere afstanden en ouder wordende accu...dan ist bv als je 2 weken niet rijd opperdepop, althans dat kan.
Kleine correctie...Die CO schroeven zitten onder die blauwe dopjes. Die 'naalden' zijn ervoor om je vacuummeter aan te sluiten. Als er geen rubberen kapjes op zitten, zul je een klein beetje valse lucht trekken. Zeker even die kapjes scoren dus!MParallel schreef:Daar zitten van die naalden die je in en uit kan schroeven, zoals je vroeger op je brommer je stationair toerental afstelde.
Als ik me niet vergis stel je hiermee het vacuüm per gasklep af. Zo synchroniseer je ze.
Dat kapje is om vuil tegen te houden.
Feel free to donate, rather than steal content.
Volgens mij praten we allemaal over hetzelfde.Vlokmans schreef:Ze zijn bij mij niet blauw, maar grijs. Ze zijn ook niet zo dik als op het plaatje hierboven. Net zo dik als tien cent, en dan bovenin de opening gedrukt. Doet er verder niet zo veel toe ook. Als er valse lucht aangezogen kan worden, moet het dicht zitten.
@///MParallel: waar zitten die plastic caps waar jij op doelt dan?
Nog meer verwarring///Joost schreef:
Er kan trouwens geen valse lucht aangezogen worden op die plek. Ik had het over de vacuumaansluitingen die ernaast zitten (met die lange rubberen kapjes). Die moeten wel dicht zitten. Als je de cylinders afstelt op vacuum, zou er theoretisch hetzelfde luchtdebiet doorheen moeten gaan, wat zou moeten resulteren in dezelfde CO waarde voor iedere cylinder.
Nr. 7Vlokmans schreef:
Welk nummer zijn die vacuumaansluitingen die jij dan bedoelt Joost?
Sorry voor de mini high jack, maar ik wil hier toch nog even op terug komen.///Joost schreef:Da's BS...Sorry, maar het is echt achterhaald...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 16 gasten