Ik hield mobile.de, autoscout en marktplaats al een poosje in de gaten en had soort van besloten om rustig de winter af te wachten (ook gezien het nog uitstaande CJIB geintje), maar toen deze voorbij kwam op marktplaats kon ik het toch niet laten om even te gaan kijken. Volledig dealeronderhouden met boekjes en facturen erbij, netjes binnenslapend en zowel van binnen als buiten in erg goede staat. Toen nog een proefrit erbij waarbij ik met een grote smile uitstapte, wat handjeklappen, en toen had ik ineens een Z4M gekocht

Vanochtend was het dan zover: in het zonnetje met de trein richting het vakantiepark bij mij in de buurt waar de vorige eigenaar van de Z4 toevallig zat met zijn familie. Snel nog een extra bezichtiging gedaan en onder de auto gekeken, waarna de formaliteiten bij het postkantoor volgden.
De rit vanuit Julianadorp terug naar A'dam heb ik vervolgens met ongeveer 20 omwegen genomen, met als gevolg dat ik o.a. een verbrande kop heb. Roadster Rookie zeg maar

Wat een apparaat is zo'n Z4M toch! Het dikke stuur ligt heerlijk in de hand, en met de hydraulische stuurbekrachtiging is de auto fijn in de bocht te plaatsen. Het weggedrag neigt een heel klein beetje naar initieel onderstuur, maar dat is met 343 van die apparaten onder de motorkap prima te corrigeren. Remmen, terugschakelen, insturen, gas erop, beetje tegensturen, en op naar de volgende bocht!
Inmiddels is de tank half leeg en is het etenstijd, maar het kan maar zo zijn dat ik straks nog even weer ga

Kunnen we met zijn allen ook een klein regendansje doen? Vandaag was topweer, maar een natte weg lijkt me ook niet heel vervelend