Nespresso en een probleempje aan 't apparaat.
- Martijn_bmw
Re: Nespresso en een probleempje aan 't apparaat.
Jura zijn erg goed 

- HansD
Sjoerd mijn technische kennis van volautomaten is niet voldoende om je hier een goed onderbouwd antwoord op te geven.
De Longhi, Philips Saeco en Siemens (Bosch) worden veel verkocht in de prijsklasse € 350 - € 500
Jura zit daar wat boven, zowel in aanschaf als onderhoud, maar ik vermoed dat dit niet zozeer met een beter binnenwerk te maken heeft maar meer met design en materiaalgebruik van de buitenkant van het apparaat.
Persoonlijk zou ik voor een De Longhi gaan. Van de drie uit mijn rijtje vind ik ze de mooiste, ze zijn de laatste jaren marktleider op het gebied van volautomaten en ik hoor weinig problemen erover.
De Longhi, Philips Saeco en Siemens (Bosch) worden veel verkocht in de prijsklasse € 350 - € 500
Jura zit daar wat boven, zowel in aanschaf als onderhoud, maar ik vermoed dat dit niet zozeer met een beter binnenwerk te maken heeft maar meer met design en materiaalgebruik van de buitenkant van het apparaat.
Persoonlijk zou ik voor een De Longhi gaan. Van de drie uit mijn rijtje vind ik ze de mooiste, ze zijn de laatste jaren marktleider op het gebied van volautomaten en ik hoor weinig problemen erover.
- Sjoerd
Hans,
thx. Bedoel je met volautomaat eentje die bonen zelf crusht of bedoel je daar ook een Nespresso mee die alles zelf doet.
Wat ik dus zoek is om met zo min mogelijke moeitje een top bakje koffie te drinken. Daarbij ook met 1 druk een capu/latte (voor de gasten
) te maken. Ik vind zelf Nespresso erg lekker, GF is meer op de tour van de verse bonen. Wordt dus nog een robbetje vechten 
thx. Bedoel je met volautomaat eentje die bonen zelf crusht of bedoel je daar ook een Nespresso mee die alles zelf doet.
Wat ik dus zoek is om met zo min mogelijke moeitje een top bakje koffie te drinken. Daarbij ook met 1 druk een capu/latte (voor de gasten

- HansD
Met een volautomaat bedoel ik een bonenmachine die de bonen zelf crusht, een Nespresso is een cupmachine.
Het wordt dus een bonenmachine lees ik
.
Het wordt dus een bonenmachine lees ik

- Robin Hartog
DeLonghi's zijn inderdaad prima ja. Net als een Siemens. Geen fan van Philips zijn volautomaten, die kwamen me iets te vaak terug. En wat je ook doet; geen Sarista nemen.