Voor nu een foto van een GT2 RS die er geparkeerd stond. Binnenkort meer.

Ja die gt2 rs reed nog een ronde lang behoorlijk in de weg, zit niet echt gang in zo'n dingRobin Hartog schreef:
Voor nu een foto van een GT2 RS die er geparkeerd stond. Binnenkort meer.![]()
Petrolhead Tom schreef:Zonde dat je Harry's laptimer niet hebt gebruikt Macboy!
Die had dat tempo toch niet kunnen bijsloffenPetrolhead Tom schreef:Zonde dat je Harry's laptimer niet hebt gebruikt Macboy!
blijft een mooi uitzicht zo een herkenbare wide hips Z3 coupe voor jeMacboy schreef:
Andre schreef:Petrolhead Tom schreef:Zonde dat je Harry's laptimer niet hebt gebruikt Macboy!
Dan is de batterij eerder leeg dan dat ie een volledig rondje erop heeft.Ik ben hem 1 keer tegen gekomen en in rechter bochten raakt de spiegel de grond.
Jussi schreef:Ik ben net thuis na een geslaagde dag!
Serieus lang moeten aanschuiven voor je de baan op kon en het was blijkbaar meteen raak. Een wagen van een DF'er is iets voor me eraf gegaan en blijkbaar was het een serieuze klapper.Bij de tweede ronde net na de start ging een M3 ook van de baan. Ik kreeg ook nog een waarschuwing omdat ik een wagen tijdens de rode vlag had ingehaald.
![]()
Dat was te zien, je ging eerder in de remmen bij Breitscheid toen je achter hem zat, dan dat je de ronde daarna deed.Gerwin Ring schreef:Ja die gt2 rs reed nog een ronde lang behoorlijk in de weg, zit niet echt gang in zo'n dingRobin Hartog schreef:
Voor nu een foto van een GT2 RS die er geparkeerd stond. Binnenkort meer.![]()
![]()
Heb ik denk ik wel een leuk filmpje van
Ik begreep van Peter gisteravond bij het eten dat hij zeker nog een paar dagen ziekenhuis heeft in Adenau helaas.Michel325i schreef:
Weet iemand van jullie hoe met deze persoon gaat nu? Zijn Subaru had een flinke klapper gemaakt, zag een flinke vouw in het dak zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten