Ik lees hier al tijden mee en smul van de prachtige verhalen en auto's op DF. Zelf heb ik geen auto die ik de moeite waard vindt om hier neer te zetten: een Seat Ibiza 130pk tdi. Nooit gehad ook trouwens, door mijn bijbaantjes reed ik genoeg mooi spul. En nu woon ik veel te mooi, waardoor ik financieel prioriteiten moet stellen

Over mij: inmiddels 31, woon in de buurt van Amsterdam, werk in Amsterdam centrum als strateeg bij een Online Media bureau. Ik heb van kinds af aan een passie voor auto's, aangewakkerd door een vader die vanwege zijn baan bij Volvocars BV de meest uiteenlopende auto's mee naar huis nam. Ook de verhalen over ijsmeren in Zweden en testsessies in Spanje deden (en doen!) mijn hart sneller kloppen. Van hem heb ik overigens ook op mijn 16e leren driften (in sneeuw met een Volvo 940 station, jawel) en later heb ik zelf (toen ik op een blauwe maandag HTS Autotechniek deed) een E30 318i en e30 325i gehad, waarmee ik rondjes op Zandvoort maakte tijdens circuitdagen.
Al met al vind ik DF een topplek en hoop dat de manier en kwaliteit van posts hier nog lang zo door gaat.
Wat plaatjes bij het praatje:
Ibiza 130pk TDI uit 2002:

Honda VFR Vtec 2004, op de Ring afgelopen augustus: