De TT 3.2 komt niet in de buurt van mijn budget maar anders.....nee zonder dollen, BMW is qua techniek, stuurgedrag enz. enz gewoon een bovengemiddelde auto. Je kunt als autoliefhebber ook niet om BMW heen wat dat betreft maar qua merk (algemene design en imago) spreekt het me niet echt aan. Een Z3 Coupe vind ik wel heel individueel en niet onmiskenbaar BMW qua designJoop schreef:Mooie wagen Niels, en er gaat uiteindelijk niets boven een BMW hè?![]()

Je hebt gelijk wat betreft de Z3-velgen, die moeten er gewoon onderuit, ze maken de Z3 te lief. Na een opknapbeurt moeten die BBS'jes gewoon geweldig onder die auto staan.
Klopt! Al zijn de banden rondom wel nagenoeg nieuw

Zekers, en mijn voorkeur was een 6 cil. maar dat neemt niet weg dat een 4 cil. out of the picture was. Je koopt gebruikt dus de prijs en voornamelijk de staat moet je wel passen en dat was bij deze Z zeker zo. Sterker nog, de prijs was gewoon zeer scherp en de staat van het ding gewoon super (111K km met boekjes)btw: TT of Porsche was natuurlijk ook erg fraai geweest.

Goed idee! Kan hem in de AD wel meenemen eventueel......sterker nog ik hoop dat ik nog eens in die ouwe diesel van me stapArthur schreef:Lijkt me echt een mooie auto, Niels.
Moet hem binnenkort maar eens bewonderen.