Een enkelband? Het zal wel 'n tulband worden:)GTRene schreef:het is idd raar geregeld in NL
gelukkig lees ikw el dat ie een enkelband krijgt en wat verboden wat ie niet mag doen en paspoort inlevert.
Winterband, maandverband, jostiband.
Een enkelband? Het zal wel 'n tulband worden:)GTRene schreef:het is idd raar geregeld in NL
gelukkig lees ikw el dat ie een enkelband krijgt en wat verboden wat ie niet mag doen en paspoort inlevert.
Precies, weer te zot voor woorden.///Joost schreef:Ik las het ook zojuist. Serieus, ik begrijp soms echt niets van dit land. Waar ik helemaal van achterover val, is het feit dat het OM wil dat Samir A. Nederland 4 jaar lang niet mag verlaten.WJ schreef:
What the flying fuck?? Hoe kan het dat deze halvezool gewoon door de rechtbank vrij word gelaten?Ik zeg liever kwijt dan rijk. Opzouten met dat tuig.
Hier snap ik dus helemaal niks van hèh.. Dus hij krijgt 18 jaar voor de moord, maar omdat 'ie voor diefstal(totaal ander geval) al 1,5 jaar heeft gezeten moet dat in mindering gebracht worden??Ruben schreef:http://nos.nl/artikel/552141-lagere-str ... dzaak.html
Arme jongen. Heeft al twee en half jaar voor diefstal gezeten. Dan trekken we dat toch gewoon af. Logisch.
daarom sowieso het meeste van dat 'subsidie/ontwikkelingshulp?' geld naar de buitenlanden stoppen, dan nog komt er daar genoeg binnen, anders is het en...enRobin schreef:http://www.nu.nl/binnenland/3578212/ned ... endes.html
'We' onderschatten het vanwege onze 'politieke correctheid'...
Tja als de politie destijds hun werk goed hadden gedaan, dan had die die diefstal niet kunnen plegen, zoietsPeric schreef:Hier snap ik dus helemaal niks van hèh.. Dus hij krijgt 18 jaar voor de moord, maar omdat 'ie voor diefstal(totaal ander geval) al 1,5 jaar heeft gezeten moet dat in mindering gebracht worden??Ruben schreef:http://nos.nl/artikel/552141-lagere-str ... dzaak.html
Arme jongen. Heeft al twee en half jaar voor diefstal gezeten. Dan trekken we dat toch gewoon af. Logisch.
Zou graag 's in gesprek gaan met de mensen die zulke dingen beslissen..
Walgelijk.Joy schreef:Hey, de belastingschalen worden de komende 5 jaar aangepast? Staat verrassend genoeg in de miljoenennota maar ik hoor er maar weinig van in het nieuws.
Forse verhoging voor de middeninkomens toch wel.
De laagste inkomens krijgen volgend jaar een eenmalige tegemoetkoming van honderd euro.
Don't look at me van mij krijgen ze geen cent, op wat OZB naLuco schreef:Jij snapt er ook niks van he Bert![]()
Nederland wordt het land der kanslozen
Miljoenennota al doorgeploegd? Waarschijnlijk niet, want dan waren de stijlloze mailbox, de reaguurderspanelen en alle social media kanalen al wel ontploft. Niemand die dit nog heeft opgemerkt: Het kabinet Rutte-II verhoogt de belastingschijf van 42 procent stiekem naar 49 procent. That's right. Er zit een smiechterige belastingverhoging in de regeringsplannen. CDA Kruisvaarder Pieter Omtzigt (van huis uit econometrist, dus goed met cijfertjes) heeft dat uitgezocht. Bovenstaande tabel komt van zijn blog. Deze kwoot ook: "Als je meer belasting wilt binnenhalen, kun je natuurlijk de tarieven verhogen. Dat klinkt heel erg onsympathiek en heet nivellering. Je kunt ook de inkomensafhankelijke zorgpremie fors verhogen. Ook dat is een manier van openlijk nivelleren. Die manier is echter niet overal even populair gebleken het afgelopen jaar. Je kunt ook in het geheim de percentages omhoog schroeven en dat is wat er deze jaren gebeurt." Wat is het plan? De komende vijf jaar stijgt de belasting in de laagste en middelste schijf, dus voor de lage- en middeninkomens, met ettelijke procenten. De grootverdieners blijven buiten schot: het toptarief blijft op 52% voor iedereen die 110.000 euro of meer verdient. Maar bizar genoeg gaat een paar schalen lager het minimumtarief van 42 procent richting 45 procent, en de middelste schaal (anderhalf keer modaal) gaat van 49 naar 56 procent voor wie tussen de 93 en 110k verdient. Voor inkomens tussen de 56 en de 93k wordt het belastingtarief zelfs 59 procent. 1 lichtpuntje aan de horizon in dit 'eerlijke verhaal': VVD'er Mark Verheijen heeft gezegd dat we naar de stembus mogen als dit plan niet door de Eerste Kamer komt. Dus hup SP, PVV en alle andere senatoren met modaalverdieners in hun familie. Tijd om met de samenleving te participeren en deze ongebreideld graaiende roversregering de vinger te geven.
Zijn het misschien toch betere vliegtuigen dan verwacht!romo schreef:Her rommelt en rochelt in `t Haagsche, zowel het RTL als NOS journaal openden vanavond dat de PvdA toch wel in een zeer moeilijk pakket zit aangaande de JSF.
Samson heeft reeds ja gezegd (besluit blijkt reeds 3 maanden geleden te zijn genomen) maar de fractie is niet op 1 lijn, en de gehele achterban is tegen.
Het zou toch wat zijn; het eerste wapenfeit van de JSF........................de gehele PvdA aan diggelen geschoten ...................wellicht het kabinet erbij.................
romo schreef:Her rommelt en rochelt in `t Haagsche, zowel het RTL als NOS journaal openden vanavond dat de PvdA toch wel in een zeer moeilijk pakket zit aangaande de JSF.
Samson heeft reeds ja gezegd (besluit blijkt reeds 3 maanden geleden te zijn genomen) maar de fractie is niet op 1 lijn, en de gehele achterban is tegen.
Het zou toch wat zijn; het eerste wapenfeit van de JSF........................de gehele PvdA aan diggelen geschoten ...................wellicht het kabinet erbij.................