Mazda MX5 1.8 I 1999 Blauw - VERKOCHT!

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Plaats reactie
JasperM

Mazda MX5 1.8 I 1999 Blauw - VERKOCHT!

Bericht door JasperM » 18 sep 2013, 19:56

Hele leuke en mooie Mazda MX-5, 10th Anniversary uitvoering (nr. 5901 van de 7500) dus af fabriek met onder andere:

- Bilstein onderstel (sportief doch comfortabel)
- 6-bak
- Sper differentieel
- Centrale deurvergrendeling
- Extra chassis braces
- 1.8L motor met 140pk -1000kg - RWD ;)

Auto heeft nu ongeveer 120.500km op de teller staan (NAP certificaat aanwezig!) en heeft laatst tijdens onderhoud de volgende nieuwe onderdelen gekregen:

- Nieuwe schijven rondom
- Nieuwe rempads rondom (EBC YellowStuff)
- Nieuwe RVS remleidingen
- Nieuwe remklauw rechtsvoor
- ATE Super Blue remvloeistof

Absoluut een leuke auto voor trackdays (goede basis i.v.m. sper, 6bak en fijne remmen) en absoluut geschikt voor de ring. ;) (Daar heeft hij al een paar rondjes ervaring opgedaan!)

De auto komt verder met windscherm, onderhoudsboekje, originele thuiskomer, krik, etc. Tevens zit bij de verkoop een Pioneer Radio/CD/USB met extra tweeters achter de stoelen.

Auto verkeerd in nette staat, weinig roest aan de dorpels, helaas wel een plekje roest bij de wielkast. De lak is netjes, velgen zien er goed uit, maar hebben helaas wel wat van de bekende schade aan de blanke lak. (soort van oxidatie?)

De softtop is 2 jaar geleden vervangen en dus nog in prima staat. Is een originele stoffen, blauwe kap, met glazen ruit incl. achterruitverwarming.

Originele pookknop en nieuw pookhoesje zitten er ook bij.

Technisch helemaal top, dealeronderhouden en rijdt zoals een MX-5 hoort te rijden. Makkelijk, strak, probleemloos en toch sportief.

Ik heb deze 'gekregen' als inruil toen ik mijn zeer speciale eigen MX-5 (Flyin' Miata Turbo) verkocht aan een door veel mensen hier ook wel bekende liefhebber en liefhebster. ;) Aangezien ik iets anders ga aanschaffen, zal deze MX-5 helaas ook weg moeten.

De auto heeft nu een sterk verlaagde vraagprijs van 4899 euro en deze is al behoorlijk scherp al zeg ik het zelf.

Meer foto's:
http://imgur.com/a/DsMU0#0" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JasperM op 07 okt 2013, 00:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Petrolhead Tom

Re: Mazda MX5 1.8 I 1999 Blauw - 10th Anniversary - 6 bak -

Bericht door Petrolhead Tom » 18 sep 2013, 20:30

Jammer dat die wang niet helemaal op de foto staat.

JasperM

Bericht door JasperM » 18 sep 2013, 20:56

Wang van de stoelen? Volgens mij staan die er wel op ergens, als je op de link klikt voor meer foto's. Daar is ook het roestplekje in close-up (dan ziet het er wel extra dramatisch uit) te zien.

Wangen zijn in goede staat, geen scheuren of gaten, wel wat slijtage maar niks wat een beetje lederverf niet kan fixen. :)

JasperM

Bericht door JasperM » 02 okt 2013, 13:30

Even een bump en flinke prijsverlaging!

Plaats reactie