Netflix - films en series streamen
-
OnlineWJ
Re: Netflix - films en series streamen
Kan nu niet kijken maar zag wel American Horros Story voorbijkomen bv.
Edit: oh ja een tab 'horrorfilms'.
Net ook bij een vriend aangemeld. En even gekeken naar het aanbod voor z'n zoontje in de kids sectie. Jeutje wat een berg. Fijn ook dat het makkelijk via de app op tablets enzo afspeelt.
Edit: oh ja een tab 'horrorfilms'.
Net ook bij een vriend aangemeld. En even gekeken naar het aanbod voor z'n zoontje in de kids sectie. Jeutje wat een berg. Fijn ook dat het makkelijk via de app op tablets enzo afspeelt.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Ik maak op het ogenblik mooi gebruik van m'n abonnement...vrijdag voet gebroken dus ik lig voorlopig lekker thuis. 
- Fernando
Jij had dus beter in bed kunnen blijven liggen op vrijdag de 13e, sterkte!
- Hielke
Interface ziet er simpel en gelikt uit, werkt hier uitstekend op iPad en PC. Netflix onthoudt waar je in een film gebleven bent. Kan ook in Nederland wel eens een succes worden.
- GTRene
hm, das minder...sterkte met het herstel eneuh kijkze-Menrik- schreef:Ik maak op het ogenblik mooi gebruik van m'n abonnement...vrijdag voet gebroken dus ik lig voorlopig lekker thuis.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ook aangemeld, ideaal om op de tablet of zelfs de telefoon series te kijken 
- Downforce Hans
Ja.....duh.....een serie op een telefoon kijken. 
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gaat erom dat het kan toch, het komt best wel eens voor dat ik in zo'n groot geel monster zit, briljant toch 
-
OnlineWJ
Ik heb het nu 3 dagen en ik ben zo'n ontiegelijk Netflix fanboy aan het worden. Imo zou iedereen die van series/films houd dit moeten supporten. Series/films on demand zonder reclame waar je maar wil. WinWin!
Ik kijk het op de TV via mijn PS3 (app), maar gaat ook perfect op de PC, Telefoon, of Tablet.
- RobS
Het enige nadeel is vooralsnog dat Android de Netflix profielen nog niet ondersteund en laten mijn kids nu net allebei een Android tablet hebben.
-
allen
Stefan, als dat alle horrorfilms zijn, is ze snel klaar.
Maar zal toch eens aanmelden om te proberen. Bevalt het niet, dan stop ik gewoon totdat het wel wat is. Spotify vond ik in het begin ook niets. Tegenwoordig heb ik een abo en is het heerlijk om reclamevrij alle oude muziek terug te zoeken en het ook in de auto te kunnen beluisteren.
Maar zal toch eens aanmelden om te proberen. Bevalt het niet, dan stop ik gewoon totdat het wel wat is. Spotify vond ik in het begin ook niets. Tegenwoordig heb ik een abo en is het heerlijk om reclamevrij alle oude muziek terug te zoeken en het ook in de auto te kunnen beluisteren.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik vraag me ook af hoe snel het vrijgeven van nieuwe meuk in het buitenland is gegaan. (na de evaluatieperiode, als er eenmaal geld binnenkomt)
8 euri is goed te doen, maar heb nu echt het gevoel door de piekenbak van de mediamarkt te grabbelen, en dat is zelfs die 8 euri niet waard.
8 euri is goed te doen, maar heb nu echt het gevoel door de piekenbak van de mediamarkt te grabbelen, en dat is zelfs die 8 euri niet waard.
-
Onlinemark123
Daar gaat het inderdaad mee vallen of staan. Series zijn redelijk oke, comedy ook. Verder nog weinig recente titels. Ik ga is een maandje proberen net als heel veel andere NL'ers.
- Mnrk
Ik ben begonnen aan House of Cards, nu aflevering 7 en verveeld me nog geen minuut!
- Roy RS
hoe werkt dat netflix? Betaal je per maand en maandelijks opzegbaar of meteen een jaar?
-
OnlineWJ
Per maand en maandelijks opzegbaar.
-
Andre
Ik heb het 1 Maand gehad. Zet mijn abbo eerst stop en ga over paar maanden weer een maandje nemen. Ze moeten eerst het aanbod maar eens vergroten. En wat nieuwere films zou ook niet verkeerd zijn.
- Fernando
Heb precies hetzelfde gevoel, alleen ik hou hem toch maar aan ivm de kids die nog aardig wat kinderfilms kunnen kijken.Andre schreef:Ik heb het 1 Maand gehad. Zet mijn abbo eerst stop en ga over paar maanden weer een maandje nemen. Ze moeten eerst het aanbod maar eens vergroten. En wat nieuwere films zou ook niet verkeerd zijn.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ik heb in de VS een half jaar de Amerikaanse versie gebruikt, en als de Nederlandse bibliotheek ook zo uitgebreid wordt dan gaat het nog wel wat worden. Er staat erg veel mooi spul in.
Met een beetje moeite kan je volgensmij ook vanuit Nederland wel in de US store komen. Ik gebruik 'm hier nog steeds met een plugin in Firefox.
Met een beetje moeite kan je volgensmij ook vanuit Nederland wel in de US store komen. Ik gebruik 'm hier nog steeds met een plugin in Firefox.
- Mnrk
Ondertussen wordt er flink uitgebreid in het aanbod films en series, maar echt nieuw zijn deze niet...denk hierbij aan films uit 2012 en begin 2013.
Laatst weer the Avengers (2012), Source Code (2011) en the Hurt Locker (komt alweer uit 2008) gezien.
En natuurlijk House of Cards, die 14 februari hun tweede seizoen uitgebracht hebben!
Laatst weer the Avengers (2012), Source Code (2011) en the Hurt Locker (komt alweer uit 2008) gezien.
En natuurlijk House of Cards, die 14 februari hun tweede seizoen uitgebracht hebben!
- dvh
Tot op heden is het aanbod te zwak om interessant te zijn in NL.
- RVV
Ik kijk flims op de ipad mini via ACG Tube..
http://www.acg-tube.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.acg-tube.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels
- Auto: Prius+
Wij hebben een jaar lang gratis proef abbo. Ik vind het ideaal maar zoals David al zegt is het aanbod momenteel nog te beperkt.
-
Metchu
Ik heb het een maand gebruikt en door Netflix de serie sons of Anarchy voor mijzelf uitgevonden! Wat een te gekke serie en wat een heerlijk systeem. Verder wel eens met het aanbod... Maar vond het systeem erg handig en goed! Op mijn telefoon kijken was ook prima... zelfs met 3g (of minder!)
- tomgtr
Wij waren ook van plan om na maandje op te zeggen. Mijn dochter dacht daar HEEL anders over.