Ik heb het maar stilgezwegen de laatste tijd........
Kom maar op met de beelden! Goed bezig Steve!

De reet van het model was overigens roestvrij.ErikS schreef:Zou me reet roesten.....
Snipe schreef:De reet van het model was overigens roestvrij.ErikS schreef:Zou me reet roesten.....
Dat zullen dan de eerste foto's van Playboy zijn die niet voortijdig uitlekkenRVV schreef:Op Facebook zag ik voorbij komen, dat Luuk een cover van de Playboy heeft gedaan.
steve smith schreef:Verwacht er niet te veel van. Heb een groot gedeelte met Robert bekeken en ik begrijp nu waarom er nooit iets mee gebeurd is. Allemaal verschillende beeldformaten en coderingen, die inmiddels wel grotendeels door Robert's quadcore omgesleuteld zijn naar iets waar Final Cut iets mee kan. Er zitten wel leuke beelden tussen maar ergens op Lurcy Levis valt er een camera op de grond waarna de microfoon dood is. De rest van die dag en de dag op Charade is er geen dus geluid, want er is de volgende dag gewoon weer mee gefilmd???? Wat wel zonde is want de beelden van Charade zijn eigenlijk de mooiste beelden.
En op de eerdere dagen kun je heel veel mooie shots weggooien omdat de zelf-opgedrongen producer (lees: roodharige idioot) door werkelijk IEDER bruikbaar shot heen staat te lullen op de achtergrond. Dus als er tzt teveel muziek in zit, je weet hoe het komt.
Totaal wat vorige week bij Luuk vandaan kwam was 60GB ofzo, we hebben zelf ook nog 100GB dus misschien is er wat van te maken.
Zal wel ff duren, mooi winter-prutsklusje als het seizoen voorbij is.
Relax. Zie nergens staan over welke winter het gaat. Je kleinkinderen zullen de video vast nog wel te zien krijgen voor hun pensioen.steve smith schreef:Zal wel ff duren, mooi winter-prutsklusje als het seizoen voorbij is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten