Ik heb een betaald abo op nieuwsgroepen en trek alles zo binnen, maar dit soort initiatieven zijn geweldig.
Van Spotify ben ik ook betaald lid sinds het eerste uur en dat was in het begin ook niet geweldig. Nu hebben ze ook niet alles maar 90% van de muziek luister ik inmiddels via Spotify, de rest download ik wel. Alleen het gemak is die 10 euro meer dan waard. Top dat er eindelijk legale alternatieven komen voor muziek en films/series zonder ouderwetse betaalmodellen.
Netflix zal wel hetzelfde verhaal worden als Spotify. Aanbod is nu wat beperkt maar zover ik gezien heb vermaak ik mij er wel mee. En het gemak! Filmpje kiezen, play en de boel start in een paar seconden. Je kunt overal ter wereld inloggen.. direct vanaf PS3 streamen, uitzetten en verder kijken op het punt waar je gebleven was via je iPad etc.
Aanbod zal vanzelf groeien, ze zijn gister pas van start gegaan. In USA is men er lyrisch over en dat is niet voor niets. En 8 euro per maand is natuurlijk peanuts
Snap ook werkelijk niet sommigen zelfs dat teveel vinden (reacties op Tweakers etc)... jarenlang het illegaal downloaden goedpraten en nu is er een goedkoop en goed alternatief (gewoon onbeperkt en geen gezeik met betalen per aflevering), en dan nog zeiken.