Collectie uitgebreid: E30 M3, TE KOOP
- Joost
- Joost
Bij iemand die zelf al jaren met een E30 M3 rijdt in de Belcar en als hobby sleutelt aan S14 motoren en versnellingsbakken.
Heb echt een tijd lang getwijfeld over waar het te laten doen maar had hier gewoon het beste gevoel bij. Duurt wat langer dan bij een echt bedrijf maar ik heb geen haast.
Qua prijs ontlopen de meeste elkaar niet heel veel (met uitschieters naar boven van bedrijven die voor een ruilmotor, niet gereviseerd, 3250 euro vragen, met inruil van mijn eigen motor dus!). Dan loop je dus het risico na 5000 kilometer weer van voor af aan te kunnen beginnen.
S14 blok reviseren kost gewoon een hoop geld, maar dat wist ik voordat ik er aan begon, was ingecalculeerd.
Hoop hem over twee weken naar huis te rijden (op S14 kracht).
Heb echt een tijd lang getwijfeld over waar het te laten doen maar had hier gewoon het beste gevoel bij. Duurt wat langer dan bij een echt bedrijf maar ik heb geen haast.
Qua prijs ontlopen de meeste elkaar niet heel veel (met uitschieters naar boven van bedrijven die voor een ruilmotor, niet gereviseerd, 3250 euro vragen, met inruil van mijn eigen motor dus!). Dan loop je dus het risico na 5000 kilometer weer van voor af aan te kunnen beginnen.
S14 blok reviseren kost gewoon een hoop geld, maar dat wist ik voordat ik er aan begon, was ingecalculeerd.
Hoop hem over twee weken naar huis te rijden (op S14 kracht).
- Dennis Cavallino
- Macboy
- Christiaan van H.
- Joost
- Joltcan
Dat kan ik mij nog herinneren. Behoorlijke klapper. Kwam langs toen jij al uit de auto was. Die aanblik was ook een van de redenen dat ik vorig seizoen eventjes helemaal klaar was met de ring. Natuurlijk gemotiveerd door mijn eigen kleine schuiver daar de vangrail in. Heb nu een 924s gekocht en ga eerst eens rustig wat rondjes op Zandvoort draaien. Mooie wagens overigens Joost.Joost schreef:E36 M3 heeft een aanvaring met de vangrail gehad.
Voorschade is inmiddels weer gerepareerd, moet alleen de spatborden en de motorkap nog laten spuiten. Kan mooi in de winter gebeuren.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Joost
Auto komt als het goed is volgende week terug.
Motor is compleet gereviseerd, voorzien van een carbon airbox en DTA motormanagement. Heeft allemaal wat langer geduurt dan gepland helaas, dus volgend seizoen pas rijden.
De auto die je op het industrieterrein hebt zien staan is waarschijnlijk de E36 325i (lijkt erg veel op de M3).
Aan de M3 E36 heb ik net weer 4 dagen gesleuteld. Motor en bak zitten er weer in, nu nog afbouwen en dan rijdt die ook weer.
Het zal alleen een tijdje duren voordat ze ook daadwerkelijk klaar zijn, ga volgende week voor 6 maanden naar het buitenland, dus pas in april is er weer tijd om wat te doen.
Motor is compleet gereviseerd, voorzien van een carbon airbox en DTA motormanagement. Heeft allemaal wat langer geduurt dan gepland helaas, dus volgend seizoen pas rijden.
De auto die je op het industrieterrein hebt zien staan is waarschijnlijk de E36 325i (lijkt erg veel op de M3).
Aan de M3 E36 heb ik net weer 4 dagen gesleuteld. Motor en bak zitten er weer in, nu nog afbouwen en dan rijdt die ook weer.
Het zal alleen een tijdje duren voordat ze ook daadwerkelijk klaar zijn, ga volgende week voor 6 maanden naar het buitenland, dus pas in april is er weer tijd om wat te doen.
-
Re: Collectie uitgebreid
Deze bedoelde ik dus in je 997-voorsteldraad. Hoe staat het met de E30M3?
- Joost
De E30 M3 is opnieuw gespoten.
Het blok was zo goed als klaar maar er is bij het inrijden op de rollenbank iets gevonden wat niet helemaal goed was. Blok ligt nu bij een revisiebedrijf en wordt geheel gereviseerd.
Verwacht dat deze maand het blok er weer in gaat en dan eindelijk rijden.
Het blok was zo goed als klaar maar er is bij het inrijden op de rollenbank iets gevonden wat niet helemaal goed was. Blok ligt nu bij een revisiebedrijf en wordt geheel gereviseerd.
Verwacht dat deze maand het blok er weer in gaat en dan eindelijk rijden.
- Joost
Even een heel oud draadje ophalen.
Ik zit er sterk aan te denken de E30 M3 te verkopen.
Heb er gewoon geen tijd voor. Auto staat alleen maar stil, en daar is hij niet voor gemaakt.
Vandaar dat hij te koop staat.
http://www.driving-fun.com/marketplace/ ... 000km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit er sterk aan te denken de E30 M3 te verkopen.
Heb er gewoon geen tijd voor. Auto staat alleen maar stil, en daar is hij niet voor gemaakt.
Vandaar dat hij te koop staat.
http://www.driving-fun.com/marketplace/ ... 000km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bijlagen
-
- DSC01003.jpg (106.52 KiB) 2036 keer bekeken
- Joost
Re: Collectie uitgebreid: E30 M3, TE KOOP
Te koop TEAB
-
Re: Collectie uitgebreid: E30 M3, TE KOOP
Zonde dat je hem wegdoet
Maar ook zonde om hem te laten staan inderdaad.