Andere tips over aanschaf zijn welkom
Optielijst W220 gezocht
-
Shakes
Optielijst W220 gezocht
Zoals hierboven.
-
Shakes
Ben op zoek naar een alternatief met hetzelfde gewicht als de E90 M3 
Mijn ouders hebben waarschijnlijk belangstelling in een W220. Voor hen boeit de motor niet zo alleen heeft de S500 vaak meer opties en ik dacht standaard luchtvering. Of je dat moet hebben?
Op de lijst stond ook de RX300, Toyota Prius 8) en de X3. Auto's met een wat hogere zit.
BMW willen ze niet aan, kwam wel een prachtige 530i tegen. Audi heb ik ze afgeraden, in onderhoud erg duur heb ik het idee, LS430 is hier nauwelijks te krijgen, ook in Duitsland niet. Wellicht dus weer een S. Mooie Jaguar mag ook trouwens maar dat gaat qua onderhoud weer nergens over ben ik bang.
Alternatieven zijn trouwens ook welkom. Ik kom zelf toch weer uit op een S.
N.
N.
Mijn ouders hebben waarschijnlijk belangstelling in een W220. Voor hen boeit de motor niet zo alleen heeft de S500 vaak meer opties en ik dacht standaard luchtvering. Of je dat moet hebben?
Op de lijst stond ook de RX300, Toyota Prius 8) en de X3. Auto's met een wat hogere zit.
BMW willen ze niet aan, kwam wel een prachtige 530i tegen. Audi heb ik ze afgeraden, in onderhoud erg duur heb ik het idee, LS430 is hier nauwelijks te krijgen, ook in Duitsland niet. Wellicht dus weer een S. Mooie Jaguar mag ook trouwens maar dat gaat qua onderhoud weer nergens over ben ik bang.
Alternatieven zijn trouwens ook welkom. Ik kom zelf toch weer uit op een S.
N.
N.
- Sjoerd
Nandor,
ga voor een 500; 320 is te ligt. Op de 500 zitten ook de "must have" opties zoals luchtvering en navigatie standaard. Neemt niet weg dat de meeste 320's meestal wel met die opties zijn geleverd.
Mijn vader heeft een van de eerste W220 S500L's in Nederland gekocht (feb 99), ruim 4 jaar en 250.000 probleemloze km's mee gereden.
ga voor een 500; 320 is te ligt. Op de 500 zitten ook de "must have" opties zoals luchtvering en navigatie standaard. Neemt niet weg dat de meeste 320's meestal wel met die opties zijn geleverd.
Mijn vader heeft een van de eerste W220 S500L's in Nederland gekocht (feb 99), ruim 4 jaar en 250.000 probleemloze km's mee gereden.
-
Shakes
Duidelijk Sjoerd.
Wat mij betreft, ik hoef gelukkig niet te kiezen, gaat het tussen de S en X5.
Qua verbruik zal het elkaar weinig ontlopen.
W220
+mooi
tijdloos
MB is voor hen een plus
Verzekering moet makkelijker zijn dan bij een X5
- dure reparaties
X5
+ Gaaf
Moet prima rijden
Hoogzitter
- Imago
Verzekering?
nog duurdere reparaties
Wat mij betreft, ik hoef gelukkig niet te kiezen, gaat het tussen de S en X5.
Qua verbruik zal het elkaar weinig ontlopen.
W220
+mooi
tijdloos
MB is voor hen een plus
Verzekering moet makkelijker zijn dan bij een X5
- dure reparaties
X5
+ Gaaf
Moet prima rijden
Hoogzitter
- Imago
Verzekering?