Krijg een steeds grotere afkeer van dat hele marktplaats eerlijk gezegd.

Ja en nee, want hij raakt ze wel voor dat geld kwijt.daNpy schreef:Oftewel hij bied zijn waren te duur aan
True, maar ik hoef het niet te hebben.Luc B schreef:Ja en nee, want hij raakt ze wel voor dat geld kwijt.daNpy schreef:Oftewel hij bied zijn waren te duur aan
Hij gaat me het gewenste en allerhoogste bedrag betalenGeachte eigenaar,
Ik heb u advertentie gezien over uw te koop aangeboden skoda. Ik ben zeer geïnteresseerd en gemotiveerd om u voertuig te kopen . Ik betaal aan u gewoon de gewenste en gegarandeerd alle hoogste bedrag (contant) .
Dus bel naar mij a,u,b op mijn tel nr. 06.xxxxxxxx en maken wij dan een netjes afspraak om verder te onder handelen.
Ik zitten wachten op u antwoord. groetjes
€ 200.000,- alstublieft, maak maar over!RobS schreef:Na 3 minuten reactie (na het plaatsen van een Octavia op Autoscout):
Hij gaat me het gewenste en allerhoogste bedrag betalenGeachte eigenaar,
Ik heb u advertentie gezien over uw te koop aangeboden skoda. Ik ben zeer geïnteresseerd en gemotiveerd om u voertuig te kopen . Ik betaal aan u gewoon de gewenste en gegarandeerd alle hoogste bedrag (contant) .
Dus bel naar mij a,u,b op mijn tel nr. 06.xxxxxxxx en maken wij dan een netjes afspraak om verder te onder handelen.
Ik zitten wachten op u antwoord. groetjes
RobS schreef:De Octavia wordt vrijdag opgehaald, toch vlot gegaan binnen 24 uur, gewild karretje blijkbaar.
Doe mij ook maar dat 06-nummer dan. Kan hij mijn auto ook ophalen voor de gewenste en hoogste prijs.RobS schreef:De Octavia wordt vrijdag opgehaald, toch vlot gegaan binnen 24 uur, gewild karretje blijkbaar.
Haha, en hij heeft ook nog andere advertenties op MP staat die zijn minstens zo leukRoy RS schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... b9c5b7a618
ik hep een golf 5 agter ligt voor stuur kand zitin een nete follie met doos.
LOL
een mooije belen blaaser. is twee keer ge breukt maar netjes schoon en bij ge hauwden.
Idd..944-20v schreef:Haha, en hij heeft ook nog andere advertenties op MP staat die zijn minstens zo leuk
Met microfoon je kut er mee om roepen.
doe een mooi bot en hij is voor u.
inderdaad een leuke haha voor als de adv weg is zal even de tekst quote'nTim N schreef:lol
http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Te koop! Een mooie Samsung Galaxy S Advance.
En dit is niet zomaar een telefoon, nee...Dit is een telefoon voor als je niet van telefoneren houdt, want bellen met deze foon gaat niet zonder slag of stoot, wat deze telefoon uniek in zijn soort maakt! Deze witte parel heeft onlangs een wasbeurt van drie minuten mee mogen maken, dus schoon is die wel. Sindsdien heeft ie een beetje moeite om een goed ontvangst te krijgen.
Lekker rustig dus! Geen werkgever/schoonmoeder of partner die je lastig zal vallen, hoe fijn is dat?!
Maar Hey! Wie belt er tegenwoordig nou nog, in deze tijd communiceert toch iedereen via WhatsApp.
Alle overige functies werken trouwens wel, waarschijnlijk is de antenne kapoet gegaan tijdens de wasbeurt, maar die zal voor een klein bedrag wel te fiksen zijn bij uw lokale telecom-allochtoon.
Zolang je WiFi verbinding hebt is er niks aan de hand en kun je gewoon whatsappen, facebooken, vieze filmpjes kijken etc.
Telefoon is compleet met beschermhoesje, doos, oordopjes en boekjes.
Dan nu de prijs...Het liefst wil ik er 150,00 euro voor, maar dit krijg ik er toch niet voor, dus...Wie het eerst komt met een bod van 50,00 euro mag 'm voor 75,00 euro overnemen.
Mvg
Marcel
Gebruikers op dit forum: Andreass, Berry1000RR, Joost H., krentenbol, Martijn_bmw, Sidney en 16 gasten