De lol in autorijden hervonden.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: De lol in autorijden hervonden.
Rene dat ding zag ik ook. Duh:)
Maar er zaten 6 tot 8 man op ons dak....En die kwamen niet met dat ene deltadingetje....
Maar er zaten 6 tot 8 man op ons dak....En die kwamen niet met dat ene deltadingetje....
- GTRene
er waren er veel meer van die dingen in de video dacht ikRobin schreef:Rene dat ding zag ik ook. Duh:)

-
Volgens mij was dat dezelfde:)
Wij zagen er ééntje en geen zes ofzo.
Wij zagen er ééntje en geen zes ofzo.

- Luco
Die andere zullen waarschijnlijk veel vroeger gekomen zijn, op zich wel slim, want als ze achter elkaar komen dan had men in kunnen grijpen en nu hingen ze al aan het dak toen de laatste kwam, die laatste is dan natuurlijk puur voor de publiciteit, als die gepakt wordt is niet erg, de anderen waren er al.
-
Inderdaad dat denk ik ook. Een dag/nacht van tevoren stiekum erop geklommen(?) of met die parachute dingen...Luco schreef:Die andere zullen waarschijnlijk veel vroeger gekomen zijn, op zich wel slim, want als ze achter elkaar komen dan had men in kunnen grijpen en nu hingen ze al aan het dak toen de laatste kwam, die laatste is dan natuurlijk puur voor de publiciteit, als die gepakt wordt is niet erg, de anderen waren er al.
- GTRene
kan idd, hier in deze video aan het begin zie je sowieso 2 van die dingen, lijkt me best leuk zo'n ding
http://www.dumpert.nl/mediabase/6559658 ... _prix.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dumpert.nl/mediabase/6559658 ... _prix.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
De EVO(het blad) is hier al >2 jaar niet verkrijgbaar. Nu zoek ik 'de laatste(?) uitgave.
Nr188.
Daarin staat een artikel mede over de aankop/waarde van de 1M in 't algemeen.
Wie kan/wil dat artikel scannen of een copy van nr 188 EVO (alle kosten betaald natuurlijk) naar mij sturen aub?
Alvast bedankt.
Nr188.
Wie kan/wil dat artikel scannen of een copy van nr 188 EVO (alle kosten betaald natuurlijk) naar mij sturen aub?
Alvast bedankt.
-
Even de Evo ipad app installeren. Kun je ook los nummer kopen.
-
En op de iPhone ook die app?Tom schreef:Even de Evo ipad app installeren. Kun je ook los nummer kopen.
- Will F.
nr 187 met de GT3 op de cover is volgens mij de laatste en daarin staat volgens mij niets over de 1M.
Waar heb jij die info vandaan Robin?
Waar heb jij die info vandaan Robin?
- RVV
-
Geen probleem, van de week op schiphol gekocht. Zal het vanavond even opzoeken. Tenminste, als het die met de GT3 is, die heb ik.Robin schreef:De EVO(het blad) is hier al >2 jaar niet verkrijgbaar. Nu zoek ik 'de laatste(?) uitgave.
Nr188.
Alvast bedankt.
-
Bedankt voor 't meedenken/doen allemaal. Maar het is dus inderdaad 188:)
- Will F.
ik heb 187 2 weken geleden ontvangen als abonnee, 188 zal dus nogwel even duren.
-
Dan wachten we nog even:)
Er ging 'n draadje op 1addicts van 'n gast die z'n 1M had ingeruild op 'n C63 507(PK) edition. Prima.
Toen nam 't draadje een wending en 'we' moesten allemaal aan de A45 AMG etc.
'Latest is greatest' was voor sommigen hun motto. En is vaak ook wel zo(...) E90 vs F30, M3 CSL vs de E92 GTS etc. Tja...Daar dus niet bij:)
En toen kwam vanochtend een nieuwe gast uit Schotland met z'n eerste post :

Er ging 'n draadje op 1addicts van 'n gast die z'n 1M had ingeruild op 'n C63 507(PK) edition. Prima.

'Latest is greatest' was voor sommigen hun motto. En is vaak ook wel zo(...) E90 vs F30, M3 CSL vs de E92 GTS etc. Tja...Daar dus niet bij:)
Ik vond 't wel opmerkelijk weer. Ook aan de hand van z'n referentie.Ollieb schreef: Interesting you want to change. New here yes but thought you would like to know my experience;
I bought a brand new M135i, adaptive and flappy paddle. 4 months later back to the dealer. It was like driving playstation - electric steering has no feel, balance of car was slightly odd leaving you at point over 7/10ths as a passenger, comfort too soft, sport too synthetic flappy paddle left me emotionless even while hoofin it!
Just bought a BSW 1M and it is well more like it. Feel through the hydraulic steering, 1 suspension setting and terriffic balance, manual gearbox - thats before you even get onto rarity, residuals etc. New cars with all this electric stuff is not good news for the future so i do believe the 1M could be one of the last of the kind.
How do i set my barometer for cars? My Caterham R500 is pretty good for that!

- Petrolhead Tom
Volstrekt begrijpelijk! Analoge auto's zijn gewoon leuker. Hoe analoger hoe liever.Robin schreef:Dan wachten we nog even:)
Er ging 'n draadje op 1addicts van 'n gast die z'n 1M had ingeruild op 'n C63 507(PK) edition. Prima.![]()
Ik vond 't wel opmerkelijk weer. Ook aan de hand van z'n referentie.Ollieb schreef: Interesting you want to change. New here yes but thought you would like to know my experience;
I bought a brand new M135i, adaptive and flappy paddle. 4 months later back to the dealer. It was like driving playstation - electric steering has no feel, balance of car was slightly odd leaving you at point over 7/10ths as a passenger, comfort too soft, sport too synthetic flappy paddle left me emotionless even while hoofin it!
Just bought a BSW 1M and it is well more like it. Feel through the hydraulic steering, 1 suspension setting and terriffic balance, manual gearbox - thats before you even get onto rarity, residuals etc. New cars with all this electric stuff is not good news for the future so i do believe the 1M could be one of the last of the kind.
How do i set my barometer for cars? My Caterham R500 is pretty good for that!
- frank de jonge
Blij dat mn MPS ook hydraulische bekrachtiging heeft 

-
Zondag even 'n driftdagje gehad op Papenburg. Bedankt Dick, André, Rody etc.
Top.
Was druk. Blij dat er geen echte ongelukken gebeurd zijn, bij verschillende deelnemers want 't was soms wat chaotisch rommelig en 'n hoop karren die overal reden en stonden behalve op 't asfalt...
Wat 'n feest weer zo'n 1M, ik kan 't niet vaak genoeg herhalen.
)))Je rijdt 'comfy'heen. Je ramt als 'n bezetene en drift lekker en je rijdt met geen centje pijn weer terug.
Mathieu reed even mee en mag dat beamen:))
Verder nog 'n zoon van 'n medewerker van STP meegehad voor ein Paar Runden quer:)
Kreeg 'n ATP sleutelhanger van die medewerker:Vielen Dank.
M'n Mastersteeltjes kunnen nóg wel 'n driftdagje mee:)
Anyway, m'n kar vanochtend voor 'n beurt gebracht. 320i A E92 Edition op 18 inch mee, mooie kar. 28 kilometer op de teller. Nieuw dus.
Windgeruis A stijl voorruit. Weggedrag op klaverblad met zelfs die 255 achter niet in balans. En je glijdt uit je stoel (sportstoelen...)Stuurt verder wel goed(hydraulisch) .
Straks m'n 1M weer ophalen. Graag:)
Top.
Was druk. Blij dat er geen echte ongelukken gebeurd zijn, bij verschillende deelnemers want 't was soms wat chaotisch rommelig en 'n hoop karren die overal reden en stonden behalve op 't asfalt...
Wat 'n feest weer zo'n 1M, ik kan 't niet vaak genoeg herhalen.

Mathieu reed even mee en mag dat beamen:))
Verder nog 'n zoon van 'n medewerker van STP meegehad voor ein Paar Runden quer:)
Kreeg 'n ATP sleutelhanger van die medewerker:Vielen Dank.

M'n Mastersteeltjes kunnen nóg wel 'n driftdagje mee:)
Anyway, m'n kar vanochtend voor 'n beurt gebracht. 320i A E92 Edition op 18 inch mee, mooie kar. 28 kilometer op de teller. Nieuw dus.
Windgeruis A stijl voorruit. Weggedrag op klaverblad met zelfs die 255 achter niet in balans. En je glijdt uit je stoel (sportstoelen...)Stuurt verder wel goed(hydraulisch) .
Straks m'n 1M weer ophalen. Graag:)
- Mathieu
Yep, eerlijk is eerlijk.
De 1M is een super auto voor dit soort werk.
Veel koppel, mooi weggedrag en een bruut uiterlijk.
Alleen zo jammer dat er altijd van die lelijke mensen achter het stuur zitten.
Dat wordt anders als ik eens achter het stuur kruip natuurlijk, dat komt de auto ten goede
De 1M is een super auto voor dit soort werk.
Veel koppel, mooi weggedrag en een bruut uiterlijk.
Alleen zo jammer dat er altijd van die lelijke mensen achter het stuur zitten.
Dat wordt anders als ik eens achter het stuur kruip natuurlijk, dat komt de auto ten goede

-
Nounounounounou:)
Wouter is toch gewóón George Clooney, André lijkt als twee druppels water op Harrison Ford en ik ben natuurlijk de tweede Bruce Willis:)
Maar zo'n Antonio Banderas lookalike als jij Mathieu had ik graag naast me, we hadden opeens veel meer bekijks:)
Wouter is toch gewóón George Clooney, André lijkt als twee druppels water op Harrison Ford en ik ben natuurlijk de tweede Bruce Willis:)
Maar zo'n Antonio Banderas lookalike als jij Mathieu had ik graag naast me, we hadden opeens veel meer bekijks:)
- Mathieu
- Downforce Hans
Zo te lezen hadden jullie ook goed gezopen........................... 

-
De koffie daar was op, dus 't was óf koelvloeistof óf Jägersaus(van de schnitzel) . Die laatste is geen dorstlesser zoals u als kenner weet.
We konden kiezen uit Zigeunersaus of Jägersaus.
Ik koos zufort de laatste want anders ben je meteen bestempeld als 'n Wilders-Anhänger en dat wil je niet in zo'n land:)))
We konden kiezen uit Zigeunersaus of Jägersaus.
Ik koos zufort de laatste want anders ben je meteen bestempeld als 'n Wilders-Anhänger en dat wil je niet in zo'n land:)))