ook mooi met het Weissach-Paket

ErikS schreef:Ik zie liever die filmpjes van die onhoudbare ferrari's van laatst, Robin........ (F40/F50/Enzo)
Dit gaat hard, maar ik vind het er maar saai uitzien.....
Robin schreef:ErikS schreef:Ik zie liever die filmpjes van die onhoudbare ferrari's van laatst, Robin........ (F40/F50/Enzo)
Dit gaat hard, maar ik vind het er maar saai uitzien.....
Wel mee eens:)
Maar hij doet 't wel even <7 minuten en 1640+ kg. Dáár ging 't mij om.
Tuurlijk is 'n (any) Porker 'saai' tov bepaald spul uit Italië. Da's 'n gegeven waar we mee moeten leven:)
Die batterijen heeft je vrouw toch wel in dat nachtkastje?Robin schreef:Alles <7 minuten klopt niet, krijg je heibel met 'de vrouw'.![]()
Verder lees ik op de FrontPage over'n schaalmodel in 1:8 voor maar 4500 euro.
Wat ik daar al zei: Natuurgetrouw moet ie dus 1640: 8= 205 kg wegen, daar gaat m'n KrØnen nachtkastje:)
Andere vraag over dat model. Batteries not included?
Co2-uitstoot van 70 gram, dat betekent dat je in aanmerking komt voor 13,5 MIA (milieu investeringsaftrek). Het zou pas echt leuk zijn geweest met een uitstoot van minder dan 50 g, dan heb je 36% MIA + 75% Vamil (willekeurige afschrijving milieu-investeringen). Maar je hebt wel 14% bijtelling!WJ schreef:Hoeveel eco-voordeel zou je op dit hok krijgen als je hem zakelijk koop?
Gebruikers op dit forum: Erik dB, Majestic-12 [Bot], MarcH, Mark 320iS, SlowCo en 36 gasten