mag weg
- Knot
Re: BMW E46 323Ci Coupé 99 / 175dkm / Schuifdak / Sportint /
6 cilinder en schuifdak.. maar toch liever die 318ci dan, die was heerlijk origineel!
-
Tja....... Vind ik dus ook....Knot schreef:6 cilinder en schuifdak.. maar toch liever die 318ci dan, die was heerlijk origineel!

- HarryC
Nou ik vind hem er skitterend uitzien!!
- Knot
Als die 318ci schuifdak had gehad had ik m voor die 3250 direct opgehaald toen ik de advertentie zag, nu was het net het ontbrekende aan die coupe voor mij. Nog nooit een 4 cilinder bmw gehad maar die was gewoon veel auto voor erg weinig geld.
- Joy
Is het reflectie of zit er een knik in de linker veerpoot toren? Zie ook geen lakkleur-sticker zitten. Roest bij bevestiging luchtfilterhuis geeft de indruk dat het geheel aan die kant een redelijk optatertje heeft gehad. Ik kan er ook geheel naast zitten uiteraard, lastig inschatten via foto's.
-
lakkleur sticker zit onderin achter de koplampen zeg maar, heb ik vaker gezien bij vroege E46's ('98-'99)

hier zie je die "knik" ook zitten.
En nee, deze is niet heel erg origineel, maar trek de folie van de ruiten, OEM (like) wielen en je hebt een compleet andere uitstraling
edit:
heb het nog een goed bekeken, en heb niet de indruk dat er ooit iets is gebeurd daarzo. Boutjes van het front, en schroeven van het voorscherm lijken ook nooit los te zijn geweest.
Ben natuurlijk geen helderziende, maar laat de auto maar nakijken, neem iemand mee, net wat je wilt....
hier zie je die "knik" ook zitten.
En nee, deze is niet heel erg origineel, maar trek de folie van de ruiten, OEM (like) wielen en je hebt een compleet andere uitstraling

edit:
heb het nog een goed bekeken, en heb niet de indruk dat er ooit iets is gebeurd daarzo. Boutjes van het front, en schroeven van het voorscherm lijken ook nooit los te zijn geweest.
Ben natuurlijk geen helderziende, maar laat de auto maar nakijken, neem iemand mee, net wat je wilt....
Laatst gewijzigd door B46 op 11 sep 2013, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Ziet er mooi uit en een goede kilometerstand!
Met een andere velg en folie eraf is het een hele andere auto...
Met een andere velg en folie eraf is het een hele andere auto...
- Fabian
Tsja, ik snap dat geklaag ook niet zo. Het is ook nooit goed wat dat betreft. Het is lastiger om er naderhand nog een schuifdak in te zetten dan andere velgen te monteren, folie te verwijderen en booskijkers eraf te halen 

-
Misschien een ontzettend groot vooroordeel:
Johnny's rijden ook vaak als Johnny's.
- Petrolhead Tom
Dit. De enige reden voor mij om dat soort auto's te laten staan.ErikS schreef:Misschien een ontzettend groot vooroordeel:
- Fabian
Ja, je loopt ook echt een onoverkomelijk risico met deze auto voor €3.999.......
- Petrolhead Tom
Voor de een is 4k voor een auto veel geld voor de ander bijna niks. Een risico loop je altijd.Fabian schreef:Ja, je loopt ook echt een onoverkomelijk risico met deze auto voor €3.999.......
-
Het is toch wel apart dat mensen denken te weten hoe er met de auto om is gegaan aan de hand van wat extra's, die men wel of niet kan waarderen.
Deze auto is afkomstig uit Duitsland (in mijn mening, niet te vergelijken met NL wat "Johnny's" betreft) , en vorige eigenaar was in mijn beleving een nette jongeman. Bovendien heb ik van alle extra's speciale papieren en is alles "toegelaten" op papier in DLD.
Er is juist veel geld in deze auto geïnvesteerd, neem de originele M3 spiegels met opklapfunctie, H&R, folie is professioneel aangebracht etc.
De RDW keurmeester voor het kenteken vond de auto al goed voor zijn leeftijd, en zo ook de APK keurmeester die de auto direct heeft goedgekeurd zonder reparaties en/of adviespunten.
Heb er nog even aan zitten denken om de auto zelf weer origineel te maken, om idd dit gezeur te voorkomen, maar aan de andere kant zullen er ook vast mensen zijn die zoiets wél kun waarderen, de auto staat tenslotte ook op Marktplaats.
Uiteraard is een aankoopkeuring mogelijk.
Deze auto is afkomstig uit Duitsland (in mijn mening, niet te vergelijken met NL wat "Johnny's" betreft) , en vorige eigenaar was in mijn beleving een nette jongeman. Bovendien heb ik van alle extra's speciale papieren en is alles "toegelaten" op papier in DLD.
Er is juist veel geld in deze auto geïnvesteerd, neem de originele M3 spiegels met opklapfunctie, H&R, folie is professioneel aangebracht etc.
De RDW keurmeester voor het kenteken vond de auto al goed voor zijn leeftijd, en zo ook de APK keurmeester die de auto direct heeft goedgekeurd zonder reparaties en/of adviespunten.
Heb er nog even aan zitten denken om de auto zelf weer origineel te maken, om idd dit gezeur te voorkomen, maar aan de andere kant zullen er ook vast mensen zijn die zoiets wél kun waarderen, de auto staat tenslotte ook op Marktplaats.
Uiteraard is een aankoopkeuring mogelijk.
- Fabian
dat ben ik helemaal met je eens. Dat besef ik me als geen ander. Trust me.Petrolhead Tom schreef:Voor de een is 4k voor een auto veel geld voor de ander bijna niks. Een risico loop je altijd.Fabian schreef:Ja, je loopt ook echt een onoverkomelijk risico met deze auto voor €3.999.......
Net zoals ik me besef dat als je een zware BMW 6-cilinder koopt je wat achter de hand moet houden EN je niet kan verwachten voor €4000 als een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Als je geen risico kunt dragen moet je sowieso minder uitgeven.
Maar als je dit beestje voor 4000 koopt kom je er altijd weer vanaf voor ietsje minder, en dat bedoel ik vooral met risico lopen...........
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Dat zegt niets. Mijn 20 jaar oude Alfa is al 2x zonder op/aanmerkingen door de APK gekomen.B46 schreef: De RDW keurmeester voor het kenteken vond de auto al goed voor zijn leeftijd, en zo ook de APK keurmeester die de auto direct heeft goedgekeurd zonder reparaties en/of adviespunten.
Succes met de verkoop!
- Joy
Lijkt inderdaad gewoon te kloppen Bertus. Dat van de sticker wist ik niet, zo leer je weer wat bij.
Prijs is prima naar mijn idee. Op wielen en folie moet je een auto in deze prijsklasse niet laten staan. Makkelijk aan te passen naar eigen smaak.
Prijs is prima naar mijn idee. Op wielen en folie moet je een auto in deze prijsklasse niet laten staan. Makkelijk aan te passen naar eigen smaak.