huh
=LET OP, ACTIE! €9.950 prijs met inruil, prijs zonder inruil is €10.950!!= Unieke verschijning, bijna nergens te krijgen! Een originele Alpina B10 4.6 V8 met 340pk!! De auto verkeerd in topstaat en rijdt en schakelt super goed! De auto is helemaal full options met navigatie, schuifdak, leer, sportstoelen elektrisch etc. Onlangs is er een nieuw onderstel van AP onder gekomen en nieuwe velgen met banden. Volgende onderhoudsbeurt is pas bij 220dkm! Deze auto heeft nummer 377. Goed onderhouden auto met alle boekjes, NAP pas en sleutels erbij. Let op! Bijtellingsvriendelijk!! 35% over de dagwaarde!! Dit betreft de meeneemprijs! De prijs inclusief 6 maanden Bovag garantie is €13.450,-
prijs zonder inruil = 1.000,-euro meer?
dan moeten ze wel een hele lage inruil waarde geven, of je moet slim zijn enmet een inruiler van 600,-euro aankomen
en incl 6 maand garantie = 3.500,-euro meer/extra?
terwijl de auto in topstaat verkeert
maar opzich lijkt het me wel een leuk ding, al zit ik te twijfelen wat ik er van vind over dat type alpina velg op die kar...
die met die 6-cill zou ik laten staan, in zo'n e39 hoort minimaal een V8 in de E30 is een 6-cill wel weer leuk van Alpina.