Volkswagen is zijn hand zwaar aan het overspelen.

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
sitechris
Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI

Re: Volkswagen is zijn hand zwaar aan het overspelen.

Bericht door sitechris » 05 sep 2013, 21:37

Waar ik bij VW moeite mee heb zijn de dealers. Met 3 dealers ervaringen. En alle drie waardeloos. Natuurlijk heeft VAG ook betrouwbaarheidsissues, maar het is logisch dat deze wat meer uitvergroot zijn. Heeft ook te maken met volume. Er worden er nogal veel van verkocht. En ieder merk heeft wel eens zijn ups and downs.

Tomj

Bericht door Tomj » 05 sep 2013, 22:36

Ik zit nu aan men 2de Golf 3 GTI, en nu , na 3 jaar afraggen heeft die 2de 18 jaar oude Golf eens een probleempje. Ik liep er dan ook vaak mee te koop dat VAG wagens echt oerdegelijk zijn. Ik heb mede daardoor ook een tijd gedroomd van een Golf 5 GTI maar ik heb er teveel negatiefs over gelezen en gehoord ( ook van mensen die bij de VW stealert werk(t)en. De laatste jaren is mijn vertrouwen in ietwat nieuwere wagens in eht algemeen er zienderogen op achteruit gegaan. They don't make em like they used to, omwille van verschillende hier reeds aangehaalde factoren is dit ook niet meer mogenlijk.

Ondertussen heeft VW zich wat in het "subpremiumsegment " gewurmd en kan dus ook zoals een BMW of Mercedes al wat meer badge verkopen misschien.

ErikS

Bericht door ErikS » 06 sep 2013, 10:12

sitechris schreef:Waar ik bij VW moeite mee heb zijn de dealers. Met 3 dealers ervaringen. En alle drie waardeloos. Natuurlijk heeft VAG ook betrouwbaarheidsissues, maar het is logisch dat deze wat meer uitvergroot zijn. Heeft ook te maken met volume. Er worden er nogal veel van verkocht. En ieder merk heeft wel eens zijn ups and downs.
Wat helpt is géén PON dealer.........
Die schuiven écht alles af op Pon.

VLA

Bericht door VLA » 06 sep 2013, 13:24

Niet zo heel spannend, maar de nieuwe generatie heeft toch wel wat kinderziektes:

http://www.autoweek.nl/nieuws/24677/mog ... wagen-golf" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 sep 2013, 13:27

sitechris schreef:Waar ik bij VW moeite mee heb zijn de dealers. Met 3 dealers ervaringen. En alle drie waardeloos. Natuurlijk heeft VAG ook betrouwbaarheidsissues, maar het is logisch dat deze wat meer uitvergroot zijn. Heeft ook te maken met volume. Er worden er nogal veel van verkocht. En ieder merk heeft wel eens zijn ups and downs.

Volgens mij alleen Volkswagen hoor:)

GTRene

Bericht door GTRene » 06 sep 2013, 13:34

zag trouwens laatst zo'n Golf staan ergens in Almelo en zo ik kon zien (reed er langzaam langs) vond ik het echt helemaal niks qua lijnen e.d., magoed maar kort gekeken, dan liever een ouder type :D

ErikS

Bericht door ErikS » 06 sep 2013, 13:42

VLA schreef:Niet zo heel spannend, maar de nieuwe generatie heeft toch wel wat kinderziektes:

http://www.autoweek.nl/nieuws/24677/mog ... wagen-golf" onclick="window.open(this.href);return false;
Owh, lol!

Omdat het bij een duurtester gebeurt doen ze wel wat aan een airco probleem....
Laat ze eens bij de Up! beginnen!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 sep 2013, 14:01

GTRene schreef:zag trouwens laatst zo'n Golf staan ergens in Almelo en zo ik kon zien (reed er langzaam langs) vond ik het echt helemaal niks qua lijnen e.d., magoed maar kort gekeken, dan liever een ouder type :D
Afbeelding

Ik ben blij voor jullie René. Zou nog wel even wachten met samenwonen enzo:)

:P

GTRene

Bericht door GTRene » 06 sep 2013, 14:02

:mrgreen:

Plaats reactie