Aangifte doen. Heeft het nog zin?
- dvh
Aangifte doen. Heeft het nog zin?
Of is het verloren tijd?
Vanochtend is de directeursfiets voor de deur weggehaald.
Incl kinderzitjes.
Nu moet ze noodgedwongen volgends de 'het oude rijden' methode de kinderen naar school brengen. Er zijn ergere dingen uiteraard.
Maar heeft het nog zin? Of ga ik daar, onder het genot van een slecht bakje koffie, mijn tijd zitten verdoen?
Vanochtend is de directeursfiets voor de deur weggehaald.
Incl kinderzitjes.
Nu moet ze noodgedwongen volgends de 'het oude rijden' methode de kinderen naar school brengen. Er zijn ergere dingen uiteraard.
Maar heeft het nog zin? Of ga ik daar, onder het genot van een slecht bakje koffie, mijn tijd zitten verdoen?
- 2000USA
Re: Aangifte doen. Heeft het nog zin?
tsja, je kan het je afvragen.
Aan de andere kant, als we het met z'n allen niet doen, dan weet je ook zeker dat er niets gebeurd. Heb je voor je verzekering geen bewijs van aangifte nodig?
Aan de andere kant, als we het met z'n allen niet doen, dan weet je ook zeker dat er niets gebeurd. Heb je voor je verzekering geen bewijs van aangifte nodig?
-
OnlineMartijnGizmo
Aangifte doen via internet + foto van de gestolen fiets aan je wijkagent twitteren?
- Robertdj
Zou het wel doen, mijn moeder d'r fiets is ooit teruggevonden in Groningen (gestolen in Utrecht). Zonder aangifte had ze 'm natuurlijk nooit teruggekregen.
-
Aangifte doen bij de lokale politie, de wijkagent even aanspreken en over een half uur beginnen met twitteren hoe slecht ze wel niet zijn.
- dvh
- GTRene
zou sowieso aangifte doen via Internet, dat zal niet zo heel ingewikkeld zijn lijkt me en heb je toch 'iets' achter de hand en of beter in kaart gebracht waar eventueel 'problemen' zijn e.d.
weet niet of dit wast is maar kwam ik zo tegen
http://www.politie.nl/onderwerpen/diefstal-fiets.html" onclick="window.open(this.href);return false;
weet niet of dit wast is maar kwam ik zo tegen

http://www.politie.nl/onderwerpen/diefstal-fiets.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
aangifte doen, heeft altijd zin...
ik heb ze ooit eens gebeld over verdachte omstandigheden in de wijk... (er waren veel inbraken, oostblokkers naar het schijnt). En toen hebben ze weken extra gesurveilleerd en werd ik zelfs netjes teruggebeld voor extra vragen en feedback. Ik vond het top en was positief verbaasd! Dus ik was positief, ondanks dat ik zoiets had heeft toch geen zin, maar gelukkig nergens last van gehad en geen verdachte omstandigheden meer gezien!
ik heb ze ooit eens gebeld over verdachte omstandigheden in de wijk... (er waren veel inbraken, oostblokkers naar het schijnt). En toen hebben ze weken extra gesurveilleerd en werd ik zelfs netjes teruggebeld voor extra vragen en feedback. Ik vond het top en was positief verbaasd! Dus ik was positief, ondanks dat ik zoiets had heeft toch geen zin, maar gelukkig nergens last van gehad en geen verdachte omstandigheden meer gezien!
- dvh
Heb zojuist even digitaal aangifte gedaan en de wijkagent getwittert (
)
Ben benieuwd..
Ondertussen toch maar opzoek naar een andere fiets.
Iemand nog een mooie damesfiets in de aanbieding ?

Ben benieuwd..

-
OnlineMartijnGizmo
Ik zou allen even vragen: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 57#p987557" onclick="window.open(this.href);return false; 

-
Vorig jaar al gedaan Martijn. Oude fiets is naar een van de buren gegaan. Op Centraal Station had ik hem denk voor een tientje kunnen verkopen, maar dan brandstof en parkeergeld komt ook niet gratis uit de lucht vallen... 
Overigens, als iemand me nog een Hasselblad cadeau kan doen?
De mijne is gisterenochtend vastgelopen...

Overigens, als iemand me nog een Hasselblad cadeau kan doen?
De mijne is gisterenochtend vastgelopen...

-
Een mooie koga?dvh schreef:Heb zojuist even digitaal aangifte gedaan en de wijkagent getwittert ()
Ben benieuwd..

Dan heb je wel een mooie kwaliteitsfiets, 2ehands. (Van m'n ma, €399,-)
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Dat valt niet tegen dan, toen een bekende belde dat ze de container van ons aan het openbreken waren was de reactie: Sorry meneer, dat district is onbemand als we komen zijn ze toch al weg. Ze hebben niet meer langsgereden o.i.d. die nacht helemaal niks. Ze zeiden in feite dus laat ze het maar lekker op hun gemakje meenemen.Metchu schreef:aangifte doen, heeft altijd zin...

- D20VT
Op dat moment moet je aangeven dat je er dan zelf op afstapt, of dat geen probleem is dat je dan gepast geweld gebruikt.
Moet jij eens kijken hoe snel ze er zijn

-
Doe je ook niet in je eentje als ze met z'n drieen zijn, hij had wel z'n hond ff kunnen loslaten...D20VT schreef:Op dat moment moet je aangeven dat je er dan zelf op afstapt, of dat geen probleem is dat je dan gepast geweld gebruikt.
-
Anoniem bellen dat je 2 gasten hebt neergestoken en boven op de 3e zit. Eens kijken hoe snel ze er zijn.
- D20VT
Ik zeg ook niet dat je erop af moet stappen, bellen en zeggen tegen de bromsnor dat je er dan op af gaat met een maglite iod of dat geen probleem is.
Dan krijg je vanzelf wel reactie.
Beetje in de lijn van de reactie van Emiel
Dan krijg je vanzelf wel reactie.
Beetje in de lijn van de reactie van Emiel
-
Tegenwoordig zitten er zulke sloten op, deze zijn een stuk beter dan zo'n diskus slot op de hendel. Die hadden ze namelijk zo door, hier ben je wel een poos mee bezig wil je dat voor elkaar krijgen.

- dvh
GPS-chip in de fiets maken en dan het huis van de dief leegroven is ook 'on my mind'..........
Anyway. Niks meer gehoord , uiteraard, van de aangifte.
Ga een flinke ketting aan de fiets maken met een belletje eraan. Zodat de hond flink tekeer gaat als iemand eraan zit.
Vriendin wil nu een bakfiets.. dus gaat me nog geld kosten ook
Anyway. Niks meer gehoord , uiteraard, van de aangifte.
Ga een flinke ketting aan de fiets maken met een belletje eraan. Zodat de hond flink tekeer gaat als iemand eraan zit.
Vriendin wil nu een bakfiets.. dus gaat me nog geld kosten ook

-
http://link.marktplaats.nl/716459743" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- GTRene

trouwens nu je bakfiets zegt, mijn vader was vroeger ook nog eens bakker en ze brachten in die tijd (heel lang gelden) nog het brood rond met de bakfiets

Dan mochten wij als kids heel af en toe wel eens mee in de bakfiets als we vrij waren

leuke tijden
- dvh
Tegenwoordig zien ze er wat anders uit 
Maar wel een geinig ding.

Maar wel een geinig ding.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zo, daar heb je onderhand rijbewijs E voor nodig om mee te mogen fietsen lijkt me 

- GTRene
dat is wel een sjieke zeg, hoe werkt dat stuur mechanisme dan?
kabels/stangen?
kabels/stangen?