Ik blijf toch terug komen op deze auto....
Mist alleen de comfort/sport stoelen...
Ik blijf erbij dat ik wel kan wennen aan een automaat..... denk ik...

absoluut een mooie auto! met zo'n auto scheur je toch niet door bochten dus stoelen zijn primaErikS schreef:
Ik blijf toch terug komen op deze auto....
Mist alleen de comfort/sport stoelen...
Ik blijf erbij dat ik wel kan wennen aan een automaat..... denk ik...
Zeg dat aub niet te hardZoek er een paar op en 8 bouten verder heb jij comfortstoelen
Hoopte dat iemand erop in zou haken, deze V8 was ik helemaal vergeten. Een mooi geluid, power, luxe. Waarom zo'n "lage" prijs voor zo'n auto. Mis ik iets?? 13.7d euro bj 2004, 124d km. Misschien is de automaat niet de vlugste in het schakelen?
Ach, als dat de enige zwakke plek is....Eric-328 schreef:En meteen naar ZF in Dortmund om de bak een beurt te geven.
nee een stuk minderErikS schreef:Ach, als dat de enige zwakke plek is....Eric-328 schreef:En meteen naar ZF in Dortmund om de bak een beurt te geven.
Kost dat? €1500,-?!
Maakt hebberig!ErikS schreef:Handbak en stoffen sportstoelen
Jup, koppeling vervangen en nieuwe banden/velgen........Petrolhead Tom schreef:Maakt hebberig!ErikS schreef:Handbak en stoffen sportstoelen
Beurt voor de 5 HP-24 bak bij ZF is 500,-ErikS schreef:Ach, als dat de enige zwakke plek is....Eric-328 schreef:En meteen naar ZF in Dortmund om de bak een beurt te geven.
Kost dat? €1500,-?!
540i zal ook vrij stil zijn en nog best 'zwaar' al is die wel lichter dan bv de 740i.KoenM schreef:Die 540i ziet er inderdaad nog netjes uit.
Ik zou alleen niet je cabrio daar voor opgeven
Denk dat je toch meer plezier kunt blijven halen uit de cabrio.
Ik wist het wel, 10x liever zoiets dan bv een 540i of 740iHi, ich biete euch hier meine bmw e46 limousine mit nagelneuem Tüv, es ist alles eingetragen, es ist ein m60 b40 motor mit sportluftfilter und ca 300 ps und gasanlage verbaut und eingetragen, das auto verbraucht 11 euro gas auf 100 km, man kann natürlich je nach belieben auch auf benzin fahren, der sound ist unbeschreiblich.
Es ist ein einzigartiges auto und läuft weit über die 250 kmh, also m5 m3 rs6, alles wird im top speed bereich stehen gelassen. es ist der komplette antriebsstrang vom 330 verbaut inkl bremsanlage und diff und kardan, ist auch eingetragen. Er steht auf 17 zoll bmw style 32 Felgen, mit guten Reifen.
Bei Interesse einfach melden, Fahrzeug ist angemeldet und kann jederzeit probegefahren werden. Bilder und videos zum auto gibt es per whatts app und email. Er hat ebenfalls, das seltene 6 Gang handschalter Getriebe verbaut, das ebenfalls eingetragen ist. Er hat dunkle LED Rückleuchten und sieht, gut aus, er hat leider ein paar Dellen, vom Rost her ist er gut, denn er hat so gut wie keinen. Im Innenraum leider nur Stoffsitze. Das Auto ist kein Neuwagen und ein Umbau, also bitte keine Leihen anrufen, oder vorher erkundigen, ich kann auch gerne weiter helfen.
Wertgutachten von 2010 über 27 000 Euro ist auch dabei!
das macht auch spassBMW e36 Cabrio mit 4,4l V8 Motor und 6 Gang Getriebe
- ca. 300 PS und über 420Nm Drehmoment
- Gewindefahrwerk neuwertig
- Felgen vorne 9 x17 hinten 10 x 17 mit 225/45 x 17
- Reifen und Bremsen neu
- Sportsitze mit Sitzheizung
- M- Packet
- 32mm Sportlenkrad
- Karosserie und Brief ist BMW 325i Cabrio, es ist nichts eingetragen
Hé, dat is om de hoek.EvdP schreef:Maar je kan ook naar Thomassen in Lunteren.
Doet Thomassen precies het zelfde als ZF in Dortmund?ErikS schreef:Hé, dat is om de hoek.EvdP schreef:Maar je kan ook naar Thomassen in Lunteren.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], BMWDennis, Bokkepoot, JdvPolo, SlowCo en 7 gasten