Het lijkt me echt een geweldige auto. Helaas heb ik nu andere prioriteiten en zit het er nog even niet in, maar dit is toch wel mijn ideale auto. Iemand al ervaringen met deze 335d?
Ja, moet wel recent toegevoegd zijn. Paar maanden geleden was de 330d nog de topdiesel. Ik denk dat het dezelfde motor is als in de 640d en 740d. In ieder geval ook met 313 pk...Fedmas schreef:De 335d is nieuw dan? Ik kende eigenlijk alleen de 330d als topmodel in de F3x reeks.
Helemaal mee eens, maar met een lotus Elise oid zie ik mijzelf niet dagelijks van Den Haag naar Adam rijden.Tomj schreef:Qua acceleratie en topsnelheid evenaart die 335d een M3 misschien. Prestaties gaat nog over zoveel meer vind ik
prestaties zijn niet gelijk hoor. m3 met handbak doet het in 4,8 met dct automaat 4,6 sRnd schreef:Ik zag op bmw.nl dat er nu een F30 (nieuwe 3-serie voor de leek) 335d beschikbaar is. Alleen met x-drive en automaat leverbaar, maar zo zou ik hem juist willen hebben. Eindelijk een serieuze opvolger voor de 330xd die ik nu rijd. Prestaties zijn gelijk aan die van de E92 M3: 4,8 sec naar de 100 en top van 250 km/u.
Het lijkt me echt een geweldige auto. Helaas heb ik nu andere prioriteiten en zit het er nog even niet in, maar dit is toch wel mijn ideale auto. Iemand al ervaringen met deze 335d?
Volgens mij heeft ie gewoon twee pijpjes links. Google maar op F30 335d. E9x 335d heeft wel links en rechts een uitlaatpijp. Ik vind twee pijpjes aan de linkerkant veel mooier/beschaafder staan. Dat ielige pijpje van de 320d is wel heel jammer. Ze hadden gewoon altijd voor minimaal 2 pijpjes moeten kiezen net als de 5-serie.Joop schreef: Btw: de 335d heeft ook twee uitlaatpijpjes, 1 aan iedere zijde. Dit is alleen niet in de configurator verwerkt zie ik....
In de brochure staat in ieder geval aangegeven links en rechts.... FYI: Brochure F30 limousine 07-2013Rnd schreef:Volgens mij heeft ie gewoon twee pijpjes links. Google maar op F30 335d. E9x 335d heeft wel links en rechts een uitlaatpijp. Ik vind twee pijpjes aan de linkerkant veel mooier/beschaafder staan. Dat ielige pijpje van de 320d is wel heel jammer. Ze hadden gewoon altijd voor minimaal 2 pijpjes moeten kiezen net als de 5-serie.Joop schreef: Btw: de 335d heeft ook twee uitlaatpijpjes, 1 aan iedere zijde. Dit is alleen niet in de configurator verwerkt zie ik....
Joop schreef:Welkom in de nieuwe werkelijkheid...
....de opvolger van de nieuwe F80/F82 M3/M4 wordt gewoon een diesel, als deze ontwikkelingen zich doorzetten.
Enerzijds mooi dat de dieseltechniek zich zo manifesteert; de keerzijde is wel een stukje emotie dat aan het verdwijnen is met die hoogtoerige M-motoren uit het verleden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Marcelvv en 1 gast