Deze keer wist ze ervan, de vorige Z4 stond gewoon op dr verjaardag voor de deur. Dat was wel een leuke verrassing toen ja

Fabian schreef:Zo, en de oude Z4 zojuist verkocht. Best snel binnen 1 dag. Je bent autoverkoper of niet he
Fabian schreef:Zo, en de oude Z4 zojuist verkocht. Best snel binnen 1 dag. Je bent autoverkoper of niet he
Ja, vond ik ookMartijn_bmw schreef:Leuk plaatje zo!
Welk spul heb je gebruikt? De S2000 kan ook wel een poetsbeurt gebruiken.Martijn_bmw schreef:staat er mooi bij!! echt een hele mooie kar![]()
paar weken terug mijn eigen auto na de vakantie ook weer eens goed gereinigd met lederreininger etc en viel mij ook op hoeveel smerigheid er weer van het leer, dashboard etc af komt na een half jaartje rijden (zelfde ook gedaan toen ik hem kocht)
nu heb ik wel bijna altijd een spijkerbroek aan, denk dat die ook best veel afgeven op de stoelen...
Ik ook. Maar dan moet eerst de basis goed zijn. Dat is ie nu, dus nu is hij in een handomdraai gewassen en uitgezogen de volgende keren.Knot schreef:Lekker bezig geweest zeg.. ik hou het bij handwasje (handschoen), wielen met wheelclean, stofzuigen, ramen vetvrij maken en dan geloof ik het wel.