Luca schreef:Hopelijk dat ze morgen met een bevredigende oplossing komen. Daarnaast, en natuurlijk het belangrijkste, moet de auto weer hersteld worden en retour op mijn oprit staan.
Luca schreef:Hopelijk dat ze morgen met een bevredigende oplossing komen. Daarnaast, en natuurlijk het belangrijkste, moet de auto weer hersteld worden en retour op mijn oprit staan.
Anders krijg je het rendement van zo'n dealer nooit naar wel 1%dvh schreef:Kijk. Daar hou ik dan wel weer van. Commercieel denken.....Niels schreef:Nog mooier, als ze handig zijn verdienen ze eraan. Lekker 14dagen (of hoe lang het ook mag duren) gelijkwaardig vervangend vervoer naar PON/fabriek factureren en lekker een Ibiza inzettenMacboy schreef: Ben benieuwd wat de compensatie gaat worden. Ibiza had ik niet geaccepteerd. Dat dit de dealer veel geld kost is natuurlijk onzin.
Arthur schreef:Je kunt iig de Ibiza afkruisen in je excelsheet zonder dat je er eentje aan hebt hoeven schaffenEn je hebt je gemiddelde rijtijd al ruimschoots gehaald met dat ding
tomgtr schreef:Arthur schreef:Je kunt iig de Ibiza afkruisen in je excelsheet zonder dat je er eentje aan hebt hoeven schaffenEn je hebt je gemiddelde rijtijd al ruimschoots gehaald met dat ding
![]()
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 1 gast