Welke midi-SUV?
-
OnlineMartijn_bmw
Welke midi-SUV?
Stel je wil een midsize SUV hebben welke zouden jullie kiezen en waarom?
budget zo'n 20K-25K
Ik zou hier uit kiezen:
Audi Q5
BMW X3
VW Tiguan
Volvo XC60
Of vergeet ik nog een goed alternatief?
budget zo'n 20K-25K
Ik zou hier uit kiezen:
Audi Q5
BMW X3
VW Tiguan
Volvo XC60
Of vergeet ik nog een goed alternatief?
-
Re: Welke midi-SUV?
Q5.
Degelijk en saai, maar toch dik.
Ga je toch nog niet vinden voor dat bedrag?
Er zijn nieuwe akties op de tiguan.
Voor +/- 32K koop je een HELE DIKKE nieuwe.
Kan je prima gebruiken voor de prijs van de 2ehandsjes.
Degelijk en saai, maar toch dik.
Ga je toch nog niet vinden voor dat bedrag?
Er zijn nieuwe akties op de tiguan.
Voor +/- 32K koop je een HELE DIKKE nieuwe.
Kan je prima gebruiken voor de prijs van de 2ehandsjes.
-
Er komt ook een Q3 RS aan misschien ook wel lekker.
https://www.youtube.com/watch?v=tgKdFs7jluo" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=tgKdFs7jluo" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Andre op 27 aug 2013, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
ziet er leuk uit! alleen als die al komt duurt het nog ff voor die betaalbaar wordt
ben benieuwd Erik mbt de prijzen van de tiguans, inderdaad als nieuw daalt gaat 2de hands mee dus dat is altijd lekker

ben benieuwd Erik mbt de prijzen van de tiguans, inderdaad als nieuw daalt gaat 2de hands mee dus dat is altijd lekker

-
Freelander 2. Van de buitenkant misschien nog wel saaier dan de Q5. Paar honderd kilometer mee gehad tijdens het werk en de wagen beviel me meer dan goed. Beetje offroad doen ze ook niet onverdienstelijk ondanks het ontbreken van de lage gearing.
Mocht de Q3 RS voor 20-25k te koop zijn straks, is het inderdaad een erg leuke auto voor het geld...
Mocht de Q3 RS voor 20-25k te koop zijn straks, is het inderdaad een erg leuke auto voor het geld...
-
OnlineMartijn_bmw
das nog wel een goeie Allen, die was ik vergeten omdat ik de eerste freelander nooit wat vond maar die 2 is inderdaad wel leuk!
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Mazda CX-5
-
Tiguan alleen met Rline trouwens..
-
OnlineHitz
- Auto: KIA
Mercedes-Benz GLK
- Ahmed
Infiniti EX35/37
Dat geluid van die V6.....

Dat geluid van die V6.....

-
Misschien te saai, maar een Mitsu Outlander vind ik toch wel wat hebben.

-
OnlineMartijn_bmw
Ja emiel das inderdaad ook nog wel een leuk model!
Zijn eigenlijk best veel leuke midi SUV's
Zijn eigenlijk best veel leuke midi SUV's

-
Eén ding Martijn. Mocht je aan het peilen zijn voor jezelf, koop alsjeblieft niet zo'n domme 2wd suv. Beetje stoere looks en bij de eerste de sneeuwdag kom je niet van de parking af met je fwd suv, terwijl een rwd BMW op winterbanden vertrekt alsof het zomer is.
Kan zelf nogsteeds niet begrijpen dat Land Rover tegenwoordig 2WD suv's verkoopt. Absoluut het merk onwaardig imho.

Kan zelf nogsteeds niet begrijpen dat Land Rover tegenwoordig 2WD suv's verkoopt. Absoluut het merk onwaardig imho.
-
OnlineMartijn_bmw
Lol allen klopt dat vind ik ook niks!
Ding moet wel 4x4 zijn inderdaad!
En tja peilen voor mezelf wel een beetje misschien voor de toekomst. Maar ook gewoon algemeen topic bedoeld.
Merk zelf dat ik steeds minder vaak hard rij of lekker snel een paar bochten pak, komt voornamelijk door het trage slechte rijden van de gemiddelde nederlandse chauffeur dat je je meer ergert als je wil doorrijden dan dat je daadwerkelijk door kan rijden...
Dus misschien tzt eens overstappen op iets dat aanmoedigd tot relaxed rijden ipv doorrijden en ik vind het uiterlijk van zo'n ding wel lekker stoer
Ding moet wel 4x4 zijn inderdaad!
En tja peilen voor mezelf wel een beetje misschien voor de toekomst. Maar ook gewoon algemeen topic bedoeld.
Merk zelf dat ik steeds minder vaak hard rij of lekker snel een paar bochten pak, komt voornamelijk door het trage slechte rijden van de gemiddelde nederlandse chauffeur dat je je meer ergert als je wil doorrijden dan dat je daadwerkelijk door kan rijden...
Dus misschien tzt eens overstappen op iets dat aanmoedigd tot relaxed rijden ipv doorrijden en ik vind het uiterlijk van zo'n ding wel lekker stoer

- WJ
Q5 ziet er goed uit, Tiguan heb ik tijdje terug nog bij staan kijken. Witte met bruin leer, wat 5 jaar oud maar zag eruit als nieuw. Leuk ding.
En zoals al eerder gezegd, Mazda CX-5? Vind dat een mooie wagen!
En zoals al eerder gezegd, Mazda CX-5? Vind dat een mooie wagen!
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
x3
Prachtige wintersportbak..Heb er een keer in mogen rijden en dat beviel erg goed.
Dat was toen een x3 2.0d automaat, en gingen we sprintjes doen tegen een 320d handgeschakeld. De x3 won.
Prachtige wintersportbak..Heb er een keer in mogen rijden en dat beviel erg goed.
Dat was toen een x3 2.0d automaat, en gingen we sprintjes doen tegen een 320d handgeschakeld. De x3 won.
- tomgtr
Mijn vrouw heeft een X3. We hebben toen we hem kochten ook Q5 gereden, mooi interieur maar reed een beetje log (zowel 2L turbo als 3L V6. xC60 ook geprobeerd. Als je hem een beetje pimpt prima auto maar wel allemaal iets gedateerder dan X3. We hebben ook een 535xi maar de X3 rijdt eigenlijk iets sportiever vind ik. Vorige generatie X3 vond ik niks trouwens. Ruimte in X3 valt wel iets tegen. Half jaar geleden zoon erbij gekregen en met 2 kids wil m'n vrouw eigenlijk weer een Smax zoals ze eerst had.
-
Ook die zul je krijgen voor 20-25k als Mercedes hem uitbrengt René, toch? 

- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ford Kuga.
- Snipe
Iets minder waarschijnlijk, maar dan heb je tenminste nog wat budget over om er een V8 in te hangen!allen schreef:Ook die zul je krijgen voor 20-25k als Mercedes hem uitbrengt René, toch?
- GTRene
ik was het budget vergeten, ik kan zo minister worden merk ik welallen schreef:Ook die zul je krijgen voor 20-25k als Mercedes hem uitbrengt René, toch?

edit: lol @Snipe
-
OnlineMartijn_bmw

X3 heb ik vorige week een stukje in kunnen sturen bouwjaar 2009 maar vond hem erg hard geveerd achter vooral drempel af klappen in je rug
- tomgtr
Ja oude X3 is heel ander verhaal, dan zou ik eerder voor Q5 kiezen. Tiguan vind ik erg. Oudbollig. Dan liever een Mitsubishi of Mazda zijn veel mooier imho.Martijn_bmw schreef:![]()
X3 heb ik vorige week een stukje in kunnen sturen bouwjaar 2009 maar vond hem erg hard geveerd achter vooral drempel af klappen in je rug
- tomgtr
GTRene schreef:
jezus wat heeft Mercedes Het tegenwoordig goed voor elkeer op de design afdeling. Schitterend.
![]()
![]()
Mercedes GLA