
die man was er ook wel gek mee zo te horen

Zo te zien wel:Godspeed schreef:Dikke bak! Omgeving met die vrachtwagens lijkt verdacht veel op Geurts in Weurt. Die lui hebben altijd schofterig dikke Benzen staan.
Joël D. schreef:Zo te zien wel:Godspeed schreef:Dikke bak! Omgeving met die vrachtwagens lijkt verdacht veel op Geurts in Weurt. Die lui hebben altijd schofterig dikke Benzen staan.
http://goo.gl/maps/YU1UG" onclick="window.open(this.href);return false;
SL Blackgeld.
RENNtech Mercedes E55 AMG W211 heeft SLR-genen
http://www.autoblog.nl/nieuws/renntech- ... enen-58780" onclick="window.open(this.href);return false;Soms is ouder echt beter. Bijvoorbeeld als er op de ‘oude‘ wél een hele dikke supercharger zit. Bakken koppel vanaf stationair toerental en met een beetje werk bouw je een E55 Station gewoon om tot ‘SLR met ruimte voor de hond’. Deze heeft 660 pk alsjeblieftdankjewel.
Vroeger toen het gebulder van AMG’s nog werd begeleid door het loeien van superchargers. Toen van vierwielaandrijving nog geen sprake was en de ‘power delivery’ zo lomp en onbezonnen dat vlot accelereren simpelweg niet mogelijk was. Stilstaan in een wolk bandenrook of rustig wegrijden, dat was de keus. Toen had Mercedes in bijna ieder model een 5,4 liter V8 met aanjager liggen. Standaard was die V8 goed voor 476 tot 517 pk. Mercedes introduceert dit blok met supercharger in 2002.
Toen was 476 pk heel veel. Tegenwoordig geldt dat nog steeds. Er rijdt nu, ruim 10 jaar later, echter ook genoeg snellers rond. Dan hoef je niet gaan zitten balen met je ‘oude’ E55, dan pers je er gewoon wat extra uit.
Met nokkenassen uit een Mercedes McLaren SLR, nieuwe zuigers en drijfstangen, opgepoetste cilinderkoppen, nieuwe software en een aangepast uitlaatsysteem komt RENNtech met het ‘M113 ML55′ motorblok tot een vette 660 pk en 1003 Nm. Leg hem wat lager op de weg, monteer een strak setje velgen en klaar is Jos de taxichauffeur. Meer heeft een mens niet nodig.