Het grote betaalbare 8 cilinder occasion draadje!
-
Re: Het grote betaalbare 8 cilinder occasion draadje!
Hmmm, ik dacht dat je met G3 lpg geen hogere WB kreeg; wel dus...
Schiet met mijn km's in een hobbyvoertuig dus niet op kwa kosten.
(1 a 2 keer tanken per maand maximaal.)
Schiet met mijn km's in een hobbyvoertuig dus niet op kwa kosten.
(1 a 2 keer tanken per maand maximaal.)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Nu ken ik de verhalen van Jet Cars, maar ze bestaan al jaren en verkopen een hoop auto's volgens mij. Is iemand er al eens persoonlijk geweest? Niet alle auto's daar kunnen slecht zijn toch?
Zomaar iets wat ik mij afvraag...

- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
MRB klopt wel.
- Niall
Ex-Collega van me heeft zo een s4 gehad, gelukkig had ie hem met garantie gekocht bij de stealer. Maar na 1 week bleek dat de motor een overmatig olie verbruik had, zrlfs voor PON begrippen.
Na 1 maand kon hij hem terugbrengen omdat de motor dermate versleten was dat het goedkoper was om hem terug te brengen dan te repareren volgens de audi dealer. Maar dit scheen vaker voor te komen. Auto had maar 120k km gelopen.
Na 1 maand kon hij hem terugbrengen omdat de motor dermate versleten was dat het goedkoper was om hem terug te brengen dan te repareren volgens de audi dealer. Maar dit scheen vaker voor te komen. Auto had maar 120k km gelopen.
-
http://www.sbs6.nl/programmas/undercove ... d-apk-wiet" onclick="window.open(this.href);return false;Richardt. schreef:Nu ken ik de verhalen van Jet Cars, maar ze bestaan al jaren en verkopen een hoop auto's volgens mij. Is iemand er al eens persoonlijk geweest? Niet alle auto's daar kunnen slecht zijn toch?![]()
- Tim N
ErikS schreef:Wat ik me wel afvraag:
Waarom vliegt iedereen bij een 540 boven op de automaat, en bij een B10 koop je in een keer een top wagen..... Heeft Alpina wat gedaan aan de automaat?!
SwitchTronic transmission with faster than standard gear changes (normal automatic, sport and manual mode with steering wheel controls
- Peric
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook geen hoge pet op van Jetcars, maar er wordt duidelijk gezegd dat de APK buiten Jetcars om geregeld kan worden.allen schreef:http://www.sbs6.nl/programmas/undercove ... d-apk-wiet" onclick="window.open(this.href);return false;Richardt. schreef:Nu ken ik de verhalen van Jet Cars, maar ze bestaan al jaren en verkopen een hoop auto's volgens mij. Is iemand er al eens persoonlijk geweest? Niet alle auto's daar kunnen slecht zijn toch?![]()
Je kunt er dan natuurlijk vanuit gaan dat die zulke praktijken er ook op na houden. Genoeg verhalen te vinden op het net.
Jetcars staat vooral bekend om teruggedraaide tellers.
- Luco
Als ik die Stegeman al zie wordt ik al misselijk, naar eng mannetje.
-
Het is maar een willekeurig voorbeeld Eric. 1 Seconde googlen, 3 keer zappen door het programma zegt genoeg. Internet staat vol met die toko. Jammer overigens dat beide garages die zo'n APK voor je kunnen regelen weer volk hebben met een bepaald dialect.
Stegeman ken ik verder niet Luco, dus daar heb ik geen oordeel over. TV kijken is niet voor mij weggelegd.
Stegeman ken ik verder niet Luco, dus daar heb ik geen oordeel over. TV kijken is niet voor mij weggelegd.
- D20VT
Heel simpel, ben regelmatig bij Jet Cars binnen geweest, ze doen daar veel zaken, zijn ook gasten met een hoop (contant geld)
Ze kopen alles, op moment dat jij geld nodig hebt kopen ze jouw auto in direct geld (wel weinig natuurlijk), zo ook bij veel autobedrijven, de domeinen, executieverkopen, veilingen e.d.
Auto's daar hoeven niet per definitie slecht te zijn, ze kopen ook erg veel aparte handel van dealerbedrijven hoor. Gemiddelde dealer zit niet op een gebruikte S4 te wachten met 100K plus op de teller, die gaat naar de handel en gasten zoals Jet Cars kopen die dingen zo ook veel AMG's en Porsches e.d. Voor een dealer een hoop dood geld wat op het achterterrein staat te verpieteren, dan maar 1 keer afscheid nemen en doorstoten naar de handel.
Ik ben echt van mening op moment dat je een beetje je huiswerk doet en iemand meeneemt met verstand van zaken (schades e.d.) even een NAP en schadeverledenpas natrekken voor je binnenstapt, je daar best een auto kan kopen.
Zo ken ik ook een autosloperij die gewoon de hele voorraad occasions opkocht van de plaatselijke Renaultdealer toen die een beetje financieel moeilijk zat .
Ga ik op het kamp normaal een auto kopen: nee, (want dat zijn altijd schadeauto's die met gebruikte delen opgelapt zijn toch) maar dat hoeft dus blijkbaar niet .
Alleen deze S4 zou ik laten staan
Ze kopen alles, op moment dat jij geld nodig hebt kopen ze jouw auto in direct geld (wel weinig natuurlijk), zo ook bij veel autobedrijven, de domeinen, executieverkopen, veilingen e.d.
Auto's daar hoeven niet per definitie slecht te zijn, ze kopen ook erg veel aparte handel van dealerbedrijven hoor. Gemiddelde dealer zit niet op een gebruikte S4 te wachten met 100K plus op de teller, die gaat naar de handel en gasten zoals Jet Cars kopen die dingen zo ook veel AMG's en Porsches e.d. Voor een dealer een hoop dood geld wat op het achterterrein staat te verpieteren, dan maar 1 keer afscheid nemen en doorstoten naar de handel.
Ik ben echt van mening op moment dat je een beetje je huiswerk doet en iemand meeneemt met verstand van zaken (schades e.d.) even een NAP en schadeverledenpas natrekken voor je binnenstapt, je daar best een auto kan kopen.
Zo ken ik ook een autosloperij die gewoon de hele voorraad occasions opkocht van de plaatselijke Renaultdealer toen die een beetje financieel moeilijk zat .
Ga ik op het kamp normaal een auto kopen: nee, (want dat zijn altijd schadeauto's die met gebruikte delen opgelapt zijn toch) maar dat hoeft dus blijkbaar niet .
Alleen deze S4 zou ik laten staan

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dat is dus ook een beetje het vermoeden dat ik had. Helemaal zuiver is het natuurlijk niet, maar gezien de tijd dat ze bestaan, de hoeveelheid auto's die ze hebben staan én verkopen. Het kan niet alleen maar ellende zijn.
Gezond boerenverstand, beetje technisch onderlegd en niet op je mondje gevallen zijn en je zou er dus wel een auto kunnen scoren (mits je dat wilt bij zo'n onderneming natuurlijk).
Gerommel met APK's klopt natuurlijk van geen kant. Bizar dat een auto goedgekeurd wordt zonder ooit de auto gezien te hebben, maar dat loopt dus niet rechtstreeks via Jet Cars. En we weten natuurlijk allemaal wel een APK bedrijfje die de regels iets minder nauw neemt een auto die op het randje zit (of erover) wel wil goedkeuren.
Gezond boerenverstand, beetje technisch onderlegd en niet op je mondje gevallen zijn en je zou er dus wel een auto kunnen scoren (mits je dat wilt bij zo'n onderneming natuurlijk).
Gerommel met APK's klopt natuurlijk van geen kant. Bizar dat een auto goedgekeurd wordt zonder ooit de auto gezien te hebben, maar dat loopt dus niet rechtstreeks via Jet Cars. En we weten natuurlijk allemaal wel een APK bedrijfje die de regels iets minder nauw neemt een auto die op het randje zit (of erover) wel wil goedkeuren.
- GTRene
ligt er aan hoe je het bekijkt....
die Jetcars 'tussenpersoon' neemt daar wel 50,-euro tussen uit en dus mede plichtig neem ik aan...
en reken er maar op dat ze elkaar kennen...en weten wat ze 'doen'
net als die drugs gebeuren uit dat zelfde filmpje (met die klote reclame's er tussen
)
die Jetcars 'tussenpersoon' neemt daar wel 50,-euro tussen uit en dus mede plichtig neem ik aan...
en reken er maar op dat ze elkaar kennen...en weten wat ze 'doen'
net als die drugs gebeuren uit dat zelfde filmpje (met die klote reclame's er tussen

- GTRene
deze lijkt zo ook niet verkeerd, 540i met handbak en LPG = 7.5k
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Betaalbaar is een relatief begrip toch? Deze is in ieder geval niet duur.
Bmw 750i

Zeker het interieur is de moeite waard.
Bmw 750i
Zeker het interieur is de moeite waard.
- GTRene
dacht eerst, 750i is toch V12
maar idd dat type is die mooie N62B48
wat een mooie kar en die details

gaaf.

maar idd dat type is die mooie N62B48

wat een mooie kar en die details

gaaf.
- Joy
Voormalig Auto Leitner 740i volgens mij:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 53&asrc=fa" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 53&asrc=fa" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
prachtig strakke 7 serie, van dat lichte interieur moet je houden, verder fraai.
-
Dat interieur 

- dvh
Schitterend.
Maar wat een bak geld..
Maar wat een bak geld..
-
Moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal geen bak geld vindt. Probeer maar een nette te zoeken voor minder...
- Peric
Ik kan helemaal niet in jouw portemonnee kijken Erik, wil ik ook helemaal niet.
Maar die 740 zou voor mij een serieuze kandidaat zijn als ik op zoek was naar een mooie V8. WAT een mooie auto zeg.. Oh ja, je hebt niks met lichte interieurs.... Hmpf..

Maar die 740 zou voor mij een serieuze kandidaat zijn als ik op zoek was naar een mooie V8. WAT een mooie auto zeg.. Oh ja, je hebt niks met lichte interieurs.... Hmpf..
- Luco
Die 750 is toch wel mooi.
-
Peric schreef:Ik kan helemaal niet in jouw portemonnee kijken Erik, wil ik ook helemaal niet.
Licht geen probleem! Mooi zelfs!
Alleen grijs leer ist lelijkste wat er is.....
Buitenkant is ge-wel-dig!
-
Het ontwerp van de 750, en dan met name de buitenzijde is zo oerlelijk in m'n ogen. Achterklep, koplampen, eigenlijk heel de auto. Zo lomp en pompeus vergeleken met die e38.
-
E38 is een klassieke schoonheid.