Zag het gisteren op MP.nl
Leuk voor de beginners zoals ik! €124,50 incl huurBMW en het kan nog heel fftjes gekocht worden!
Ik heb gelijk 2 vouchers gekocht, en ga me een dagje uitleven met een vriend van me!!!
Kom ook de 28e!!!MartijnS schreef:Joost en ik hebben ook een voucher gekocht, vanavond eens kijken wanneer we kunnen
Gaaf! Laat je weten hoe of wat?!VLA schreef:Heb er ook een, maar 28e is vol, ik ga de 27e.
Sperdiff onder de cabrio....?!Mathieu schreef:Moet je niet doe, joh. Dat driften.
Voor hetzelfde geld raak je eraan verslaafd vanwege heel erg leuk en gaaf om te doen.
Yep doe ik.ErikS schreef:Gaaf! Laat je weten hoe of wat?!VLA schreef:Heb er ook een, maar 28e is vol, ik ga de 27e.
Zojuist hebben wij een zeer onvoorziene melding ontvangen van het circuit. Wegens vernieuwde geluidsregels mag het circuit geen drift activiteiten na 19:00 meer toe staan. Dit besluit is genomen in verband met de nieuwe geluidsregelgeving.
Dit heeft tot gevolg dat wij de Drift Cursus 2 uur moeten vervroegen.
Uw ontvangsttijd wordt: 14:00
Wij begrijpen dat deze wijziging voor sommige uiterst vervelend kan zijn. Onze welgemeende excuses.
Wij vragen om jullie begrip en zien uit naar een fantastisch drift evenement!
Gebruikers op dit forum: AnthonyR, MartijnGizmo, Peter-Paul, Sabberjoch, Ti-Tourist (Erik) en 1 gast