WPPro Big Brake Kit (BBK)

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Jeroen K.

WPPro Big Brake Kit (BBK)

Bericht door Jeroen K. » 12 aug 2013, 19:26

Heb nog steeds mooie remklauwen liggen van WPPro, zijn 6 zuigerklauwen. Als ik het goed heb zijn het de L6 klauwen van WPPro, die zouden zowel op de voor als achteras gebruikt kunnen worden.

Ze zijn nieuw en nooit gemonteerd, waren bestemd voor mijn race auto. Maar heb nooit de brackets gemaakt. Voor op mijn nieuwe lotus vind ik 6 zuigers iets aan overkill! Vandaar dat ze het veld ruimen!

Verdere specs (van de site gehaald):
• Compatible Rotor Thickness: 21mm to 30mm
• Rotor Diameter Range Compatibility: 312mm to 385mm

Zitten overigens 2x een set blokken in voor beide klauwen! Merk van de blokken weet ik niet meer, en staat er helaas niet op. Heb helaas geen schijven meer. Nieuwprijs complete kit is 2145USD.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wegen 1.8kg per stuk zonder de blokken er in:
Afbeelding

of 2.4kg met de blokken er in
Afbeelding

Mp prijs is 750 euro ex verzenden, voor hier mag 600 ex verzenden zijn. Of doe een goed bod ;)

GTRene

Re: WPPro Big Brake Kit (BBK)

Bericht door GTRene » 12 aug 2013, 23:28

dat is wel heel erg licht, heb er nog niet eerder van gehoord maar dat gewicht is wel super.

succes met de verkoop.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 12 aug 2013, 23:34

GTRene schreef:dat is wel heel erg licht, heb er nog niet eerder van gehoord maar dat gewicht is wel super.

succes met de verkoop.
Schijnt een submerk van stoptech te zijn heb ik een keer gelezen. OF dat echt zo is weet ik niet, Maar recensies zijn wel goed die je leest er over. op hun FB pagina zie je ook veel exoten die hun remmen gebruiken als BBK (ferrari/porsche/lamborghini's etc)

DDX

Bericht door DDX » 25 aug 2013, 01:25

Url voor blokken (en schijven zijn ook via hun te bestellen) :
http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=2850" onclick="window.open(this.href);return false;

Zover ik weet in nederland niemand die spullen kan leveren hiervoor. (dit adres heb ik via wp usa gekregen)

Plaats reactie