Je kunt ze overigens lekker klaarmaken.
Nee totaal niet, gewoon doen, echt een prachtig land. Vooral het Atlas gebergte en daarna de Sahara die begint is bizar om te zien. De westkust is ook mooi (bv bij Essaouira). Moet zeggen dat de politie juist vriendelijk was en bij controles ons altijd doorliet. Wel wat last gehad van opdringerige locals (voornamelijk in toeristische gebieden) die proberen je iets te verkopen of een hotel oid in te trekken. Waande me zelfs in een film toen we een kwartier zijn achtervolgd incl 2 rondjes op een rotonde. De Dacia bleek niet in staat om ze af te schudden en toen maar gestopt en gevraagd wat in godsnaam (of Allah) de bedoeling was. ''Of we niet bij de meneer in zijn hotel wilde slapen want we zagen eruit of we een goed bed konden gebruiken''. Na een duidelijk nee de reis weer met 1 auto voorgezetJussi schreef:ThomasGTT: last gehad van afpersing van de plaatselijke politie? Ik ben van plan om volgende lente een roadtrip te doen met een vriend. We zouden een huurwagen nemen maar ik hoor verhalen dat het zogezegd zeer ongenaam is zonder chauffeur.
Doet me weer denken aan de grensovergang van Saoedi Arabie naar Kuwait:Maar eenmaal daar bleek er niets van waar en maakt de douaniers zelfs een grapje met de vraag, "Got any heroine?'' Moest wel 2x nadenken, maar de grote grijns op het gezicht hielp een hoop.
Waar heb je gehuurd op GC? Ik bestelde een Astra Station en kreeg een nieuwe Zafira cdtitomgtr schreef:Tot vorig jaar (toen we nog met z'n 3en waren huurde ik altijd "vw polo of vergelijkbaar". E kreeg echt altijd een gare clio. Dit jaar een Zafira of vergelijkbaar" gehuurd. Dat werd dus een Citroen Jumpy!! Heerlijk, Gran Canaria doorrossen met een verhuiswagen. Nog erger, we waren 2 maanden later in Tallinn en daar wilde m'n vrouw ook een Jumpy, vond ze wel handig! Vorige maand vroeg ze al of we niet zo'n ding kunnen kopen. Lekker makelijk als we wat dingen heen en weer kunnen brengen of kinderfeestjes. Help!!!
Over een week naar Portugal. Ik voorspel een Clio!
ook eens naar Z-frankrijk geweest met precies zo'n uitvoering. inderdaad voor heen en weer een heerlijke auto wel jammer op de bergwegen ter plaatse dan wil hij toch graag vooral rechtdoor ipv lekker bochtjes draaienMartin van der Zwaard schreef:Vakantie zit er al weer een op, maar ik had de ultieme vakantiekar bij me als je ruimte nodig hebt.
VW Passat Variant 2.0TDI Highline DSG.
Wat een heerlijke auto. Ruimte in overvloed dus geen dakkoffer of andere ellende nodig en lekker met 1:16 op CC naar Zuid-Frankrijk gereden.
Voor de vakantie ff een grote beurt, distributieriem en 4 nieuwe sloffen gegeven dus hij kon er ruim 3,5 tegenaan. Heb er maar 3 weken mee gereden maar wat een topauto!!
Gebruikers op dit forum: bandenman, bartje325i, beske, Bokkepoot, Crookie, Eric Z, Martijn_bmw, RS-Ron, sitechris, WJ en 5 gasten