Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Wilders dit dat zus zo:)
Egypte staat in de hens. Wereldprobleem.
Niet gaan afdwalen jongens:)
Egypte staat in de hens. Wereldprobleem.
Niet gaan afdwalen jongens:)
- Luco
Lekker laten branden.
-
Ok.
En dan krijgen 'wij' straks die arme stakkers uit die omgeving op bezoek/asielaanvraag die we natuurlijk met open armen ontvangen logisch. Niks mis mee.(geen geintje of sarcasme ofzo)
.....
En dan zijn ze hier 'ingeburgerd' en krijgen we misschien de poppen aan 't dansen en de 'ware aard' komt bovendrijven?
Zal wel meevallen. Toch?
En dan krijgen 'wij' straks die arme stakkers uit die omgeving op bezoek/asielaanvraag die we natuurlijk met open armen ontvangen logisch. Niks mis mee.(geen geintje of sarcasme ofzo)
.....
En dan zijn ze hier 'ingeburgerd' en krijgen we misschien de poppen aan 't dansen en de 'ware aard' komt bovendrijven?

Zal wel meevallen. Toch?
- Luco
Ja, weet je, heel eerlijk.
Het zal mij aan me reet roesten wat er daar allemaal gebeurd, op het ogenblik is er hier ook zat werk aan de winkel en zelfs daar kunnen we al bijna geen invloed op uitoefenen, laat staan wat een stel ongeregeld aan de andere kant van de wereld doet.
Maak me wel druk om dingen waar ik evt wel wat invloed op heb.
Het zal mij aan me reet roesten wat er daar allemaal gebeurd, op het ogenblik is er hier ook zat werk aan de winkel en zelfs daar kunnen we al bijna geen invloed op uitoefenen, laat staan wat een stel ongeregeld aan de andere kant van de wereld doet.
Maak me wel druk om dingen waar ik evt wel wat invloed op heb.
- GTRene
dan komen er wel weer veel bouw opdrachten en dus kan de bouw wereld weer wat aantrekken....
denk aan nog meer Moskeeën e.d.
dus moeten er wel wat cursussen gevolgd worden, hoe bouw ik een Moskee.
just kidding ofcorse.
denk aan nog meer Moskeeën e.d.

dus moeten er wel wat cursussen gevolgd worden, hoe bouw ik een Moskee.
just kidding ofcorse.
-
En hoe verbouw ik 't WTCGTRene schreef: hoe bouw ik een Moskee.

Nog geen Sinterklaas en de rijmelarij zit er al goed in:)
- RVV
Goedkope opmerking, en nee ik moet ook niks van Wilders hebben en zijn PVV. Maar we mogen ook als niet Wilders stemmen er hopelijk toch wel een mening over hebben ?! Overigens heb ik geen probleem met Moslims en de Islam. Leven en laten leven. De ellendelingen zijn die gasten die in naam van de islam misbruik maken van hun geloof en anderen daar mee lastig vallen.Ruben schreef:Nou nog een PVV verkiezingsposter hier ophangen en het draadje kan op slot.
- GTRene
die moslim brotherhood zitten ook in andere landen hoor ik wel, lijkt wel een opbouwend iets voor iets....
-
Emancipatie... Dat geldt dan vooral voor de Islam in Nederland. Ik denk dat dat ook gewoon gebeurd onder invloed van onze eigen normen en waarden. Hoe het in Egypte etc gaat en hoe dat oplossen zal een ander vraagstuk zijn, maar de eerste die het weet hoe die het moet oplossen moet daar heen gaan als je daadwerkelijk betrokken bent bij de problematiek. Elkaar uitmoorden vind ik ook prima hoor, zolang we het hek er dan maar omheen houden. We kunnen als Nederland (bij wijze van spreken) niet alle problemen oplossen. Hypocriet blijft het natuurlijk wel om een democratisch gekozen regering omver te werpen en er verder vanuit het westen dan geen woord vuil aan te maken.PD power schreef:Dat is te makkelijk Ruben, zal geen PVV stemmen, al zijn er natuurlijk wel punten waar Wilders gewoon gelijk heeft, heb best wel veel "oude Immigranten" in m'n vrienden en kennis kringen, de meesten ergeren zich ook aan het gedrag van veel "mede immigranten" en vinden ook dat het gewoon bij de naam genoemd mag worden, want juist het "ontkennen" ( stil zwijgen) van het "probleem gedrag" van (oud) immigranten, zal er voor zorgen dat er geen "oplossing" komt.
Oplossingen onstaan pas vananf het moment, als je het probleem durft te erkennen en te benoemen, zodat mensen zich ook aangesproken voelen en verantwoording nemen.
Dit. Maar je ziet hetzelfde kringetje hier weer in een rondje praten zover ik een en ander gelezen heb, dat vind ik ook te makkelijk. Alleen een EG uit zich en die wordt gewoon meteen neergesabeld. Laten we als Hollanders daar lekker omheen gaan staan en met het vingertje wijzen.RVV schreef:Overigens heb ik geen probleem met Moslims en de Islam. Leven en laten leven. De ellendelingen zijn die gasten die in naam van de islam misbruik maken van hun geloof en anderen daar mee lastig vallen.Ruben schreef:Nou nog een PVV verkiezingsposter hier ophangen en het draadje kan op slot.
We hebben genoeg mogelijkheden als Nederland om de problemen buiten de deur te houden en met een beetje inzet kunnen we partijen misschien zelfs een beetje helpen, maar verborgen agenda's moeten op tafel liggen. Kijk het debat over de veiligheidsdiensten dat nu los barst, maar tegelijkertijd wordt er nog jacht gemaakt op een Snowden en Assange. Het wordt tijd om de wereld een beetje op zijn kop te zetten, maar dan op een goede manier. Welke dat precies is weet ik niet, maar voor alles transparantie en geen verborgen agenda's.
-
EG uit zich en wordt neergesabelt...omdat hij als gematigd moslim(aanname, maar ok) de hand nooit(!) in eigen boezem zal steken, maar vingertje wijst naar 'het westen'. Altijd.
Mijn zoon z'n beste vriendje is Turks.
Ik heb al vaak genoeg de handelingen van de US en 'het westen' veroordeeld(negatief dus)
Maar 'de avg moslim' zie ik nooit de acties van hun extremistische broeders veroordelen: Angst? Of naieviteiyt? Indoctrinatie?
Altijd is het westen en de VS de schuld. Altijd.

Mijn zoon z'n beste vriendje is Turks.
Ik heb al vaak genoeg de handelingen van de US en 'het westen' veroordeeld(negatief dus)
Maar 'de avg moslim' zie ik nooit de acties van hun extremistische broeders veroordelen: Angst? Of naieviteiyt? Indoctrinatie?
Altijd is het westen en de VS de schuld. Altijd.

-
http://en.wikipedia.org/wiki/We_Didn't_Start_the_Fire" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ten eerste zijn extremistische moslims niet mijn broeders daar begin je al een fout te maken. Dat zijn ontspoorde malloten.
Ten tweede gaan de Christenen nog sorry zeggen in de naam van Breivik want hij is ook Christen. Onzin toch want ik weet net zo goed als jou dat wat Breivik heeft gedaan niks met het Christendom te maken. Je snapt zelf dat dat een lulkoek argument is want ik snap ook dat niemand hier (Christen of niet) het gaat goedkeuren wat Breivik gedaan.
En ik ben helemaal geen gematigde moslim. Dat is een label die aan mij geplakt word. Ik ben een Nederlander met als tweede nationaliteit Turkse. Klaar.
Ik heb je we didnt start the fire argument vaak gezien Robin feit blijft dat de Verenigde Staten vaak genoeg de oorzaak van die vuur was. Alleen kwam het publiek daar een paar jaartjes later achter.
Ten tweede gaan de Christenen nog sorry zeggen in de naam van Breivik want hij is ook Christen. Onzin toch want ik weet net zo goed als jou dat wat Breivik heeft gedaan niks met het Christendom te maken. Je snapt zelf dat dat een lulkoek argument is want ik snap ook dat niemand hier (Christen of niet) het gaat goedkeuren wat Breivik gedaan.
En ik ben helemaal geen gematigde moslim. Dat is een label die aan mij geplakt word. Ik ben een Nederlander met als tweede nationaliteit Turkse. Klaar.
Ik heb je we didnt start the fire argument vaak gezien Robin feit blijft dat de Verenigde Staten vaak genoeg de oorzaak van die vuur was. Alleen kwam het publiek daar een paar jaartjes later achter.
-
En alweer als laatste dat de VS toch wel de oorzaak was van vanalles en nogwat.
Tjongejonge EG:)
Ik zei 't toch al?
En tuurlijk is Breivik 'n grote idioot, nooit ontkend..
En Stalin ook en Hitler. En any Paus in 't Vaticaan en die gasten in de Bible Belt etc
Maar Erdogan ook:)
Ik zal geen labeltjes op jou meer plakken, moet jij ook niet bij anderen doen.
Je hele houding straalt 'moslim' uit, maar ik heb 't mis. Sorry....
Door mede jouw toonzetting was ik bijna van plan PVV te stemmen. Zegt genoeg:)
Tjongejonge EG:)
Ik zei 't toch al?
En tuurlijk is Breivik 'n grote idioot, nooit ontkend..
En Stalin ook en Hitler. En any Paus in 't Vaticaan en die gasten in de Bible Belt etc
Maar Erdogan ook:)
Ik zal geen labeltjes op jou meer plakken, moet jij ook niet bij anderen doen.
Je hele houding straalt 'moslim' uit, maar ik heb 't mis. Sorry....

Door mede jouw toonzetting was ik bijna van plan PVV te stemmen. Zegt genoeg:)
- Luco
Ik heb het dan zeker verkeerd gezien toen de palestijnen de vrijgelaten terroristen ontvingen als Helden.
Of is dat hun manier om sorry te zeggen?
Sorry dat onze Helden onschuldige burgers hebben afgeknald
Sorry dat ze bommen hebben gegooid in winkelcentra
Sorry dat daar toevallig kleine kinderen liepen
Sorry dat onze Helden nog leven
Of is dat hun manier om sorry te zeggen?
Sorry dat onze Helden onschuldige burgers hebben afgeknald
Sorry dat ze bommen hebben gegooid in winkelcentra
Sorry dat daar toevallig kleine kinderen liepen
Sorry dat onze Helden nog leven
-
Robin met jou valt niet te discussieren want iedere fucking keer kom je met non argumenten om mij door het slijkt te halen.
Een fijne dag verder en stem vooral maar PVV want jou hele houding straalt PVV uit.
Een fijne dag verder en stem vooral maar PVV want jou hele houding straalt PVV uit.
-
-
Als ik volgens jou steeds maar weer de USA zwart maak moet jij eens naar jezelf kijken waarbij je constant Arabische landen of moslims afzeikt. En ga niet zeggen dat je alleen maar kritisch bent het gaat veel verder dan dat. In ieder discussie probeer je te laten zien hoe kut het wel niet in moslimlanden is maar wanneer er een beetje tegengas word gegeven (terecht) sta je op je achterste benen te steigeren dat jouw droomland alweer word zwartgemaakt door die domme Turk en dat mag niet want in moslimlanden is alles kutter. En laat dat laatste helemaal niet relevant zijn in de hele discussie zelf.
Potten en ketels.
Potten en ketels.
-
Geniet nou gewoon van 't suikerfeest joh, 't lijkt wel alsof je nog in de rammadan zit.
- Hielke
Over die USA EG, dat ze verantwoordelijkheid dragen voor wat er in het MO gebeurt. Noem eens één enkel aspect aub. Één enkele gebeurtenis die kan verklaren waarom de aanhangers van de islam hebben besloten andersdenkenden en andere moslims met op details afwijkende geloofsbelevenissen naar een andere wereld te helpen. We discussiëren dan een tijdje als beschaafde mensen over dat ene punt.
- RVV
Nouja het is in de ogen van Moslims in het MO begonnen met het stichten van de staat Israël. Verdrijven van se staatloze Palestijnen.. Daaruit voortvloeiende MO conflicten. De oorlog Irak vs Iran waar de USA een grote rol in heeft gespeeld als wapenleverancier voor Sadam etc etc daarna de interventie in de eerste Golf oorlog, Aghanistan, 2e Golfoorlog etc etc ik heb geen mening of dit allemaal terecht of niet terecht is geweest. Maar vanuit MO Moslim perspectief wordt daar nou niet bepaald positief tegen aan gekeken.
(Gratis iPhone typefouten erbij!)
(Gratis iPhone typefouten erbij!)
- Hielke
Ik wil graag van EG horen waarom hij van mening is dat de moslimwereld tegen de Amerikanen is.
- RVV
-
Hielke dat ga ik niet uitleggen, en weet je waarom niet? Omdat ik niet blijf herhalen wat ik heb gezegd.
Mijn standpunt is duidelijk. Bevalt het je niet? Verhuis maar naar een land waar die standpunt verboden is.
Mijn standpunt is duidelijk. Bevalt het je niet? Verhuis maar naar een land waar die standpunt verboden is.
- PD power
Dat wordt er standaard in geramt, na de geboorte....Hielke schreef:Ik wil graag van EG horen waarom hij van mening is dat de moslimwereld tegen de Amerikanen is.
- Hielke
Dat denk ik ook. Toch had ik graag een aantal argumenten van de zijde van EG gehoord die het tegendeel bewezen. Ook als ik het niet met zijn argumentatie eens was.PD power schreef:Dat wordt er standaard in geramt, na de geboorte....Hielke schreef:Ik wil graag van EG horen waarom hij van mening is dat de moslimwereld tegen de Amerikanen is.
Weet je trouwens wie het tot 1919 voor het zeggen had in Egypte, Palestina, Jordanië, Syrië , Kuweit en Irak EG?