EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
-
- Berichten: 55246
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QCpCbZaD ... 3fAU0d2Cyg[/youtube]
- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Enthousiasme spat eraf. Leuk.
Lullig dat ze mij ALWEER niet gebeld hebben.
Lullig dat ze mij ALWEER niet gebeld hebben.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7


- markk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Oh wat gaaf. En wat moeilijk. Zonda, CGT of McLaren. Hmmm, zou het echt niet weten. Rest boeit me niet in dit gezelschap.
Mark.
Mark.
-
- Berichten: 18929
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Voor het geld van de MClaren graag de F40 en de CGT bitte! 

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Hoeveel geld krijg ik mee? Dan maak ik op basis daarvan wel mijn beslissing 

-
- Berichten: 22290
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Erg gaaf, maar wel een misser dat henry catchpole heel de tijd vanuit de McLaren verteld over de andere auto's. Verder had het filmpje gewoon anderhalf uur moeten duren zodat ze alles van die auto's konden laten zien.. maar goed, moet de nieuwe Evo nog lezen dus zal daar wel meer in staan.. maar Harry Metcalfe-stijl om die auto's lopen en alles laten zien vind ik altijd wel tof.
-
- Berichten: 55246
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Ah gelukkig toch nog wat reacties:)
Hij stond in 't grappige plaatjes en filmpjes topic, kwam ik later achter. Leuk , maar 'n wat vreemde plaats.
Dit zijn droomauto's met de interactie van mechaniek en bestuurder als kernwaarde, herstel....dit zijn droomauto's met de interactie van het slijk der aarde en eigenaar als kernwaarde:)
Ik had nog 'n polletje willen doen, maar deze bende(als in groep) staat wel ver van ons bed.
Voor dagelijks de CGT dan maar. Want klank. Alhoewel de Zonda eigenlijk het mooist klinkt(ook tov de rest imho) Ik denk dat de Zonda de 'beste' auto is want modernste, vind 'm wat over the top vooral van binnen.
De Noble snap ik ook niet helemaal waarom hij hier tussen zit. Jag XJ 220 was beter geweest. Zou beide trouwens niet als eerste kiezen..de Noble heeft geen supercar en race historie en heritage, maar eigenlijk Pagani ook niet.
Etc etc.
Nu voor 't blok. De F1. Natuurlijk. Al was 't maar om z'n waardebehoud en huidig prijsniveau. Dit is misschien wel de beroemdste de XP5, gefilmd en gefotografeerd door 'de hele wereld' en de snelheidsrecorhouder toen, dat ding doet geen 2 miljoen, maar volgens mij 't dubbele vanwege de achtergrond, maar McLaren verkoopt 'm niet, die verloot liever 'n LM aan Hamilton:)
Gevolgd kort door de F40. En dan die CGT als daily:)
Verder top en dit had 2 uur moeten duren met wat circuitwerk.
Hij stond in 't grappige plaatjes en filmpjes topic, kwam ik later achter. Leuk , maar 'n wat vreemde plaats.
Dit zijn droomauto's met de interactie van mechaniek en bestuurder als kernwaarde, herstel....dit zijn droomauto's met de interactie van het slijk der aarde en eigenaar als kernwaarde:)
Ik had nog 'n polletje willen doen, maar deze bende(als in groep) staat wel ver van ons bed.
Voor dagelijks de CGT dan maar. Want klank. Alhoewel de Zonda eigenlijk het mooist klinkt(ook tov de rest imho) Ik denk dat de Zonda de 'beste' auto is want modernste, vind 'm wat over the top vooral van binnen.
De Noble snap ik ook niet helemaal waarom hij hier tussen zit. Jag XJ 220 was beter geweest. Zou beide trouwens niet als eerste kiezen..de Noble heeft geen supercar en race historie en heritage, maar eigenlijk Pagani ook niet.
Etc etc.
Nu voor 't blok. De F1. Natuurlijk. Al was 't maar om z'n waardebehoud en huidig prijsniveau. Dit is misschien wel de beroemdste de XP5, gefilmd en gefotografeerd door 'de hele wereld' en de snelheidsrecorhouder toen, dat ding doet geen 2 miljoen, maar volgens mij 't dubbele vanwege de achtergrond, maar McLaren verkoopt 'm niet, die verloot liever 'n LM aan Hamilton:)
Gevolgd kort door de F40. En dan die CGT als daily:)
Verder top en dit had 2 uur moeten duren met wat circuitwerk.

- MarcH
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Tja, ik heb gewoon een zwak voor de F40. Dus als die in een vergelijk zit dan boeit de rest automatisch niet meer. Liefde maakt blind zeg maar
. Maar die Porsche klonk wel heel lekker.

-
OnlineTristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Voor mij zijn er 3 toppers: F40, Macca F1 en de CGT. Alle 3 mijlpalen qua supercars van de afgelopen decennia.
F50 vind ik niet mooi, klinkt wel geweldig
Pagani mist de heritage, maar wel waardige supercar
Lambo vind ik te log en 4WD met flippers doet het voor mij niet
Noble is gaaf, helaas roept het geen wow gevoel op
F50 vind ik niet mooi, klinkt wel geweldig
Pagani mist de heritage, maar wel waardige supercar
Lambo vind ik te log en 4WD met flippers doet het voor mij niet
Noble is gaaf, helaas roept het geen wow gevoel op
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Dat heb je soms. Ik heb dat met die Porsche. Er stonden er afgelopen weekend twee op Zandvoort en ik stond te kijken naar de Countach 5000 QV en de 911 GT3 RS 4.0 die iets verderop stonden.Tristan schreef:Noble is gaaf, helaas roept het geen wow gevoel op
-
- Berichten: 6765
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Prachtige test, alleen jammer dat de meeste woorden zijn opgenomen in de McLaren. Sowieso komt die auto er wel erg goed vanaf, ik heb er niet zoveel mee eerlijk gezegd.
De F50, daarvan heb ik me altijd afgevraagd waarom je die in tests/filmpjes en bij liefhebbers niet vaker ziet ondanks zijn tekortkomingen? Zoveel lelijker dan een F40 vind ik hem niet en wat een geluid!
Noble past niet echt lekker in het rijtje en ook de Lamborghine vond ik maar een vreemde eend in de bijt. Doe me beide dan ook weinig.
Qua geluid zijn de Pagana en de CGT natuurlijk porno, op de voet gevolgd door de F50. Heerlijk!
Mocht er ooit nog een schip vol met geld langskomen dan komt een groot deel van de auto's uit dit fimpje toch wel in de garage! En nu nog een keer kijken!
De F50, daarvan heb ik me altijd afgevraagd waarom je die in tests/filmpjes en bij liefhebbers niet vaker ziet ondanks zijn tekortkomingen? Zoveel lelijker dan een F40 vind ik hem niet en wat een geluid!

Noble past niet echt lekker in het rijtje en ook de Lamborghine vond ik maar een vreemde eend in de bijt. Doe me beide dan ook weinig.
Qua geluid zijn de Pagana en de CGT natuurlijk porno, op de voet gevolgd door de F50. Heerlijk!
Mocht er ooit nog een schip vol met geld langskomen dan komt een groot deel van de auto's uit dit fimpje toch wel in de garage! En nu nog een keer kijken!

-
- Berichten: 22290
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Eens!Tristan schreef:Voor mij zijn er 3 toppers: F40, Macca F1 en de CGT. Alle 3 mijlpalen qua supercars van de afgelopen decennia.
F50 vind ik niet mooi, klinkt wel geweldig
Pagani mist de heritage, maar wel waardige supercar
Lambo vind ik te log en 4WD met flippers doet het voor mij niet
Noble is gaaf, helaas roept het geen wow gevoel op
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
De Carrera GT en de McLaren F1 voor mij graag. De F40 had ik als kind al een poster van, nu doet ie me toch een stuk minder...
-
- Berichten: 55246
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
de 959 had er bij gemoeten bedenk ik me nu. En/of de RUF CTR:)
25 jaar terug had 's wereld's snelste straatauto op papier 469pk gevolgd door 'n F40 en 959 , Isdera etc.
Een 'gemiddelde' supercar van Lambo en Ferrari had 400pk áls ie dat haalde. Jag XJ 220 met 540pk komt opeens uit: Gekker kon niet:500+ pk???
En toen werd 't 1992 en kwam er 'n ongeveer 1100kg wegende auto(de F40 weegt 1200 dacht ik) met 627pk. Dik 200pk meer dan een toen al 'supercarvermogen' van 400 voor 'n Testarossa /288GTO
Klein/glad, geen spoilers en standaard 390kmh. Terwijl we in 2013 nog supercars met 7/8/900/1000pk hebben die bij 370/380 al de pijp aan Maarten geven en waarvan de banden dan gaan ontploffen of weetikveel....
Dan 3 jaar later in 1995 met weinig aanpassingen Le Mans winnen...
Geen wonder dat de Macca dan nr 1 is toch? Maar wat Tristan zegt sluit ik me bij aan. Macca/F40/CGT in één adem. Prachtig.
25 jaar terug had 's wereld's snelste straatauto op papier 469pk gevolgd door 'n F40 en 959 , Isdera etc.
Een 'gemiddelde' supercar van Lambo en Ferrari had 400pk áls ie dat haalde. Jag XJ 220 met 540pk komt opeens uit: Gekker kon niet:500+ pk???
En toen werd 't 1992 en kwam er 'n ongeveer 1100kg wegende auto(de F40 weegt 1200 dacht ik) met 627pk. Dik 200pk meer dan een toen al 'supercarvermogen' van 400 voor 'n Testarossa /288GTO
Klein/glad, geen spoilers en standaard 390kmh. Terwijl we in 2013 nog supercars met 7/8/900/1000pk hebben die bij 370/380 al de pijp aan Maarten geven en waarvan de banden dan gaan ontploffen of weetikveel....
Dan 3 jaar later in 1995 met weinig aanpassingen Le Mans winnen...
Geen wonder dat de Macca dan nr 1 is toch? Maar wat Tristan zegt sluit ik me bij aan. Macca/F40/CGT in één adem. Prachtig.
-
- Berichten: 18929
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Ik heb nog een 959 gezien in het Porsche museum in Gmund.
Nee, dat raakt me dan echt niet.... Wel een staaltje performance, maar verder.....?!
Net een SUV, zoals dat op de wielen staat....
Nee, dat raakt me dan echt niet.... Wel een staaltje performance, maar verder.....?!
Net een SUV, zoals dat op de wielen staat....
-
- Berichten: 55246
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Kan ik wat in meegaan. Maar op papier was dat 4wd electr diff /verlagen/verhogen(niet de Sportversie dacht ik) een super futuristisch ding. Wat in de praktijk wat tegenviel hoe die electronica reageerde en in z'n kinderschoenen stond. Wel übersnel en praktischer dan 'n F40.ErikS schreef:Ik heb nog een 959 gezien in het Porsche museum in Gmund.
Nee, dat raakt me dan echt niet.... Wel een staaltje performance, maar verder.....?!
Net een SUV, zoals dat op de wielen staat....
Maar 'n geit is nog praktischer dan 'n F40;)
*highfived Theo van Gogh RIP*
Maar door de 959 werd ik wel Elfer 'minded' en vooral door de RUF CTR...
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: EVO tests Analogue Supercars: The Magnificent 7
Jammer dat de test niet langer duurt inderdaad.
Toch heb ik nooit echt iets met supercars gehad. Liever een Boxster voor de deur dan een 959 bijvoorbeeld.
Toch heb ik nooit echt iets met supercars gehad. Liever een Boxster voor de deur dan een 959 bijvoorbeeld.