Dit schrijven en vervolgens nu gaan zeggen dat ik me krampachtig reageer, behoorlijk arrogante reactie vind jezelf ook niet ????Hemel is inderdaad een puntje bij de X300/308, maar als je dat meer dan €600 heeft gekost ben je opgelicht, sowieso denk ik dat als 12000 'onderhoud" heb gehad in een jaar. Mocht je de V8 hebben gehad is het koelsysteem, de kettingspanners en de bak een probleem, tenminste kan een probleem zijn. Alles is afhankelijk van staat van onderhoud en bouwjaar, maar zelfs als je alles moet doen ben je geen 12.000 verder. Denk dat je serieus moet kijken naar de garage waar je die centen naar toe gebracht heb, want iemand heeft prijzen verzonnen.
Eerst verkondig je vrolijk dat ik ben opgelicht terwijl je allereerst geen idee wie ik ben, je kent de wagen niet eens ,maar wel zo uit de hoogte gaan lopen doen. Je kent ook nog niet eens de dealer waar de wagen in onderhoud is geweest maw je kent van mijn situatie 3x niks........
Als jij zo snel conclusies trekt kun je een weerwoord verwachten, dat lijkt me heel erg logisch ipv krampachtig reageren zoals jij dat dan weer durft te noemen.....(maar ja een reactie terug had je waarschijnlijk niet verwacht

Vervolgens post je ook nog dezelfde wagen die ik al reeds gepost had