IddDe helden van de dag zijn Luuk en Perry ........wink:

Plaatje van vanmiddag
IddDe helden van de dag zijn Luuk en Perry ........wink:
Mwah... toen ik in de E30 met S50B32 op 888 van Remco mee was gegaan vond ik die 328i maar ff helemaal niks meerJoostSchouten schreef:Mooie duidelijk beelden, gaat hard Knot!
Het kan natuurlijk met andere auto's harder, maar denk dat je met deze setup aardig aan het doortrappen bent.Knot schreef:Mwah... toen ik in de E30 met S50B32 op 888 van Remco mee was gegaan vond ik die 328i maar ff helemaal niks meerJoostSchouten schreef:Mooie duidelijk beelden, gaat hard Knot!
Zo is het!Hielke schreef:Godallemachtig, wat een fantastische baan.
In oktober weer een nieuwe kans!Hielke schreef:Denk dat ik het hier met m'n standaard MX-5je een heleboel potente moderne middenklassers heel moeilijk kan maken.
Ok. Up and down is op de video vrij moeilijk te onderscheiden.Knot schreef:Denk dat je wel vermogen tekort komt hoor, stukken uphill heb je aan 300pk nog niet voldoende om meters te maken!
Er was alleen een zwarte sedan die ook wat probeerde maar wat er nogal amateuristisch uitzag omdat ie zn wanli's vergeten wasSnipe schreef:Ook leuk trouwens: marshalls die bij een driftje niet meteen met allerlei vlaggen beginnen te zwaaien of anderszins in paniek raken, maar gewoon een duimpje omhoog steken.
Ik reed achter een zwarte E36 met daarvoor een Oranje Zwarte DNRT E36 die aan het driften was.Snipe schreef:
Ook leuk trouwens: marshalls die bij een driftje niet meteen met allerlei vlaggen beginnen te zwaaien of anderszins in paniek raken, maar gewoon een duimpje omhoog steken.
Er staan voor zover ik weet geen races gepland, het is meer voor trackdays en clubdagen en zo. Binnenkort zul je er vast meer van zien, er werd van alles opgebouwd voor de persintroductie van de nieuwe 911 Turbo. Introductie van de Mercedes A45 AMG was trouwens ook op Bilster Berg.Hielke schreef:Wat voor plannen hebben de eigenaren met dit circuit? Wordt het een testcircuit? Of een een circuit voor trackdays? Voor het organiseren van races zou ik een aantal keuzes niet begrijpen. Hadden ze bijvoorbeeld de aanrempassage bij 1.55 recht en breed gemaakt, uitlopend op een linksdraaiende Tarzan bocht, dan was er fantastische uitremzone geweest. Dit doet trouwens niks aan mijn enthousiasme voor de track af.
Denk dat ik op mn Wanli's wel een showtje had kunnen geven gisteren maar die lagen helaas thuis (had geen rekening gehouden met regen (lang leve de foute voorspellingen) en gedoogbeleid. Asfalt ligt er wel heel strak in en soms dus met positieve banking, dan heb je met iets negatief camber dus vol de band eraan en kan je bijna niet de grip achter verbreken (op een normale manier dan).Richardt. schreef: @ Knot, het teveel aan grip kwam dat alleen door de banden of bied het asfalt ook gewoon enorm veel grip?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten