TV Series
-
Re: TV Series
Vorige week ben ik begonnen met het kijken van de serie "Fast 'n Loud" op Discovery.
Dit gaat over het bedrijf "Gas Monkey Garage" die heeft een handeltje in oude amerikaanse wagens, veel barn finds, handel, veilingen, restauratie en tuning.
Verbaas me er in dat programma wel over hoe weinig sommige exclusieve auto's opleveren.
Vorige week is er ook een nieuwe serie begonnen: Street Outlaws op Discovery.
Dit gaat over straatracers in Oklahoma en die hebben een beruchte top10 snelste auto's, wat volgens hun ook direct de lijst is met de snelste wagens in de V.S.
Is best leuk om te zien dat bij die racers hun complete leven draait om die top10 en straatracen, uiteraard zit dit programma vol met grootspraak, relletjes, politie, dikke muscle cars en uiteraard straatracen.
Dit gaat over het bedrijf "Gas Monkey Garage" die heeft een handeltje in oude amerikaanse wagens, veel barn finds, handel, veilingen, restauratie en tuning.
Verbaas me er in dat programma wel over hoe weinig sommige exclusieve auto's opleveren.
Vorige week is er ook een nieuwe serie begonnen: Street Outlaws op Discovery.
Dit gaat over straatracers in Oklahoma en die hebben een beruchte top10 snelste auto's, wat volgens hun ook direct de lijst is met de snelste wagens in de V.S.
Is best leuk om te zien dat bij die racers hun complete leven draait om die top10 en straatracen, uiteraard zit dit programma vol met grootspraak, relletjes, politie, dikke muscle cars en uiteraard straatracen.
Laatst gewijzigd door WireWess op 06 jul 2013, 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik kijk "gewoon" series op TV. Momenteel is Revenge er weer op, best leuk. En omdat Dallas daar meteen achter zit neem ik die ook ff mee 

-
RIP James Gandolfini...
http://www.nu.nl/film/3505474/the-sopra ... leden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nu.nl/film/3505474/the-sopra ... leden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De 51-jarige acteur was in Italië op vakantie toen hij plotseling overleed aan een hartaanval, laat de televisiezender weten.
-
Er zijn nog 2 series gestart waarvan ik wel benieuwd ben hoe het verhaal verder gaat 
Under the Dome, gebaseerd op een boek van Stephen King
Ray Donovan, een "fixer" met wat issues in de familie.

Under the Dome, gebaseerd op een boek van Stephen King

Ray Donovan, een "fixer" met wat issues in de familie.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Wie weet of Nikita en Arrow na morgenavond(zondag 7-7 Veronica vanaf 20:30) nog gaan doorlopen na de zomerstop?
-
OnlineWJ
Parks and Recreation, comedy. Seizoen 1 is (imo) gewoon kut. Maar daarna word het echt alleen maar beter!
http://www.imdb.com/title/tt1266020/?ref_=sr_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor degene die het kijken, Ron en Andy zijn echt top.
http://www.imdb.com/title/tt1266020/?ref_=sr_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor degene die het kijken, Ron en Andy zijn echt top.

-
Parks and Recreation 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vorige week is het achtste en laatste seizoen van Dexter begonnen. Had er weinig verwachtingen van, maar aangezien ik de vorige seizoenen ook had gezien moest ik de laatste natuurlijk ook zien. Moet zeggen dat de eerste twee afleveringen eigenlijk boven verwachting zijn en ik benieuwd ben hoe het af gaat lopen.
In de aftiteling zag ik een voorstukje van Ray Donovan, eerste twee afleveringen nu ook van gezien en ook die ga ik volgen.
In de aftiteling zag ik een voorstukje van Ray Donovan, eerste twee afleveringen nu ook van gezien en ook die ga ik volgen.
- Robin Hartog
Zie nu dat Ray Donovan hierboven al werd aangehaald; vandaag mee begonnen en de eerste drie afleveringen gekeken. Blijvertje als je het mij vraagt.
Maar belangrijker; nog iets minder dan 13 uur en dan wordt het nieuwe seizoen van Suits weer afgetrapt in de States.

Maar belangrijker; nog iets minder dan 13 uur en dan wordt het nieuwe seizoen van Suits weer afgetrapt in de States.

- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ik heb niet verder dan 1,5 pagina teruggelezen, maar is Breaking Bad al genoemd?! Wat is dit een geniale serie, kan 'm iedereen aanraden!
Heb de eerste twee seizoenen nu gezien, binnenkort starten met het derde seizoen. ''Helaas'' kijk ik het met m'n vriendin, anders had ik seizoen 3 en 4 nu ook al wel gezien denk ik
Heb de eerste twee seizoenen nu gezien, binnenkort starten met het derde seizoen. ''Helaas'' kijk ik het met m'n vriendin, anders had ik seizoen 3 en 4 nu ook al wel gezien denk ik

-
Thnx voor de reminder Robin. Morgenvroeg Suits kijken dus! 

- Robin Hartog
Hehe.Richardt. schreef:Thnx voor de reminder Robin. Morgenvroeg Suits kijken dus!

- stefan740
Breaking Bad is gewoon fantastisch ja. Ray Donovan net aan begonnen, goede tip!
Suits zal wel ongeveer online worden gezet als ik van de 4daagse feesten thuis kom
Suits zal wel ongeveer online worden gezet als ik van de 4daagse feesten thuis kom

-
Vanmiddag toevallig ook de eerste Ray Donovan gekeken. Wel een baas
Andere 2 ook al gedownload!
Morgen weer

Andere 2 ook al gedownload!
Morgen weer

-
Ook een fijne reminder Martijn! 

- Robin Hartog
Poe, inderdaad.
Hoewel deze ook erg fijn is...

Hoewel deze ook erg fijn is...

-
Thnx voor de reminder, AGAIN, Robin. Ik ga nu kijken 

- stefan740
Breaking Bad is terug
http://eztv.it/ep/46976/breaking-bad-s0 ... x264-asap/" onclick="window.open(this.href);return false;
En dexter, ray donovan nieuwe aflevering ook even aangezet.

En dexter, ray donovan nieuwe aflevering ook even aangezet.
- dvh
Mijn post van een tijdje terug.. Inmiddels ben ik al bijna op het einde van seizoen4.dvh schreef:True Blood.
Ben nu een paar afleveringen verder van het eerste seizoen.
Is het een goede serie? Tot nu toe vind ik hem maar matig..
Erg leuke (vampieren) serie.. Maar duurde bijna een heel seizoen voordat ik erin zat.
Ben nu ook begonnen met Breaking Bad seizoen1.. Ook leuk !
Moet Game of Thrones seizoen3 ook nog kijken.
En Grimm..
En Dexter..
Krijg het nog druk deze winter

films staan op een laag pitje.. Alleen de toppers probeer ik te volgen. Maar series kijken is eigenlijk veel leuker..
- MartijnGizmo
Naar aanleiding van de berichten hier ook mee begonnen, ben nu helemaal bij, erg vette serie. Hoog GTA-gevoel trouwens!Richardt. schreef:In de aftiteling zag ik een voorstukje van Ray Donovan, eerste twee afleveringen nu ook van gezien en ook die ga ik volgen.

- Robin Hartog
Gisteren begonnen met Homeland; heerlijke serie! Dat ik hier niet eerder mee ben begonnen. 

-
Het nieuwe seizoen begint geloof ik met een week of twee weerRobin Hartog schreef:Gisteren begonnen met Homeland; heerlijke serie! Dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.

- Robin Hartog
Ik zag het ja, wordt nog doorkijken...Richardt. schreef:Het nieuwe seizoen begint geloof ik met een week of twee weerRobin Hartog schreef:Gisteren begonnen met Homeland; heerlijke serie! Dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.

-
OnlineWJ
Black Sails, 1 aflevering uit tot nu toe. Heeft potentieel!
http://www.imdb.com/title/tt2375692/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imdb.com/title/tt2375692/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Metchu schreef:laatste entourage... hoop dat iedereen nog is blijven kijken NA de credits!!!! ARI GOLD wordt weer het mannetje! ik ben teleurgesteld in dit seizoen... het was een seizoen vol pijnvince aan de drugs, E zonder liefje, drama die moeite had met z'n tekenfilm, turtle die z'n bedrijf en z'n liefje verliest en on top of that Ari gold die we niet in z'n element zien en wat het voor mij echt wel het leukste maakt ... Maar het eind zorgde toch weer voor een soort status quo en dat geeft de man weer hoop
kick quote van bijna drie jaar terug... WANT: http://www.nu.nl/film/3707166/opnames-e ... egaan.html" onclick="window.open(this.href);return false;