2 BMW's verkocht, wat nu? Nou lotus gekocht....
-
Re: 2 BMW's verkocht, wat nu?
Gaz setjes heb je al vanaf 464 pond in engeland nieuw! zijn dan welliswaar niet de meest uitgebreide versie, maar lijkt me prima om mee te beginnen.
- GTRene
net...nietsmiley schreef:Tja, dan maar direct in de Uk gaan halen.
http://www.pistonheads.com/classifieds? ... rice=10000" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan kan het net.

pond naar euro's en aanpassen EU vaste land en rest bpm en keurings kosten enz...
die in NL is echt el cheapo, magoed als je logischerwijs niet super veel te besteden hebt dan wordt het moeilijk, blijft aardig wat centen voor de meesten, ook al is ie goedkoop.
en FWD met wat extra power kan idd gaten opzoeken e.d. en ben het eens met Jeroen dat ik daar niet al men centen in zou stoppen

als ik dan toch redelijk wat van het te besteden bedrag zou uitgeven dan ook graag wat leuks.
wat Jeroen wel zou kunnen doen (moet ie wel eerst over dat oude 'spul' heen stappen...
is bv een goede en strakke E30 kopen met een dikke motor R6 M3 of V8 bv

of als ie echt waar voor z'n geld wil een goede (als je niet veel rijd kan dat zat) TVR kopen, dat is zeker weten veel meer fun en speciaal dan de doorsnee BMW en vele anderen.
en je krijgt je geld er zo goed als zeker voor terug...en het is toch een fun auto dus kan zat...dus een TVR met V8...en ja ik weet ook over TVr moet jij je dan heen kunnen zetten

ik heb 2 x een V8 TVr gehad en kan je vertellen das dike pret! en wellicht soms wat knutselen maar valt echt reuze mee.
-
Net de verkoper gesproken. Hij gaat uitzoeken of er savonds overgeschreven kan worden in de buurt, zodat ik savonds kan komen halen. Anders moet het door de weeks gebeuren.
- WJ
Gefeliciteerd dan maar?
- GTRene
goed zo Jeroen
technische problemen oid kun je met elke auto krijgen en sommige hebben gewoon pech auto's terwijl anderen dat soort auto's de hemel in prijzen, voorbeelden genoeg.
prijs is gewoon goed, de rest zie je later wel weer, kost ook niet veel in de wegenbelasting dat scheelt ook weer en relatief zuinig (normaal gesproken)
idd sommige postkantoren (bijkantoren) zijn open tot 21u op koopavonden, zo ook bv hier in Almelo 1 wat ik destijds helemaal niet wist
succes, keep us posted.

technische problemen oid kun je met elke auto krijgen en sommige hebben gewoon pech auto's terwijl anderen dat soort auto's de hemel in prijzen, voorbeelden genoeg.
prijs is gewoon goed, de rest zie je later wel weer, kost ook niet veel in de wegenbelasting dat scheelt ook weer en relatief zuinig (normaal gesproken)
idd sommige postkantoren (bijkantoren) zijn open tot 21u op koopavonden, zo ook bv hier in Almelo 1 wat ik destijds helemaal niet wist

succes, keep us posted.
- Petrolhead Tom
Begrijpelijk Jeroen. Gefeliciteerd! Veel geluk ermee!
-
Als ik hem heb, zal er een topic komen. Alleen zodra hij word als de vorige topics laat ik hem meteen weer sluiten. Doe niet voor niets mijn best om wat "menselijker" te doen 

- GTRene
heel goed, liever spontaan (moeten ze af en toe maar ff door een andere bril leren kijken
)
dan achterbaks of alleen maar gezeur oid

dan achterbaks of alleen maar gezeur oid

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Sander Prinsen
- Auto: Honda S2000 & Jaguar F-Type
Ik denk dat je een goeie beslissing hebt genomen! Voor dat geld een Elise... Als ik deze een jaar terug was tegen gekomen (toen ik met m'n S2000 bezig was), had ik daar denk ik ook niet lang over na hoeven denken!
-
Re: 2 BMW's verkocht, wat nu? Nou lotus gekocht....
Thanks heren. Vandaag nog over lotussen staan kwijlen op cpz (ook de oranje van Emiel, fotos zullen volgen) en toen toch maar besloten te doen. Ga morgen maar meteen een showercap bestellen en zoeken voor de goedkoopste hardtop voor de lotus 
HAPPY, HAPPY, HAPPY!

HAPPY, HAPPY, HAPPY!
- JP
Kijk Jeroen......

Kijk bij een lokale supermarkt, sommige kunnen 's avonds nog wel eens later overschrijven.
-
Gefeliciteerd! 

- Roy RS
Post eens een foto of link naar advertentie, ik wil hem wel eens zien
- dvh
- Peric
Ah, dus dat heb je zelf inmiddels ook wel een beetje door..Jeroen K. schreef:Als ik hem heb, zal er een topic komen. Alleen zodra hij word als de vorige topics laat ik hem meteen weer sluiten. Doe niet voor niets mijn best om wat "menselijker" te doen
Verstand komt met de jaren zeggen ze wel 's..

Zoek anders inderdaad een supermarkt op die ook post erbij doet, dan zijn ze vaak tot 21:00 of zelfs tot 21:30 open.
Succes en alvast feli met de aankoop.
-
De mijne staat al een maand in de garage, dus daar heb je niet over staan kwijlen.
Gefeliciteerd met de aanschaf. Hopelijk valt het je allemaal een beetje mee qua pk gemis en onderhoud kosten.
Gefeliciteerd met de aanschaf. Hopelijk valt het je allemaal een beetje mee qua pk gemis en onderhoud kosten.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Van harte Jeroen, veel
ermee.

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Zo.
Feli Jeroen. Veel DF!
Eerstvolgende geld in racecursus steken!
Feli Jeroen. Veel DF!

Eerstvolgende geld in racecursus steken!
-
Race cursus heb ik paar jaar geleden al gedaan.
Auto staat nog niet voor de deur of ik ben al aan het shoppen. Eerste op de lijst? showercap (tegen de regen enzo voor de deur) en een splitter (tegen beschadiging aan de bumper met drempels etc)
Auto staat nog niet voor de deur of ik ben al aan het shoppen. Eerste op de lijst? showercap (tegen de regen enzo voor de deur) en een splitter (tegen beschadiging aan de bumper met drempels etc)
- GTRene
met de splitter wordt ie nog heel iets lager 
maar is wel mooier en beter voor wegligging en staat vaak goed zo'n ding, ik zou die ook willen.

magoed eerst maar eens dat ding bij je thuis hebben zodat dat allemaal rond is

maar is wel mooier en beter voor wegligging en staat vaak goed zo'n ding, ik zou die ook willen.
magoed eerst maar eens dat ding bij je thuis hebben zodat dat allemaal rond is

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=235488413" onclick="window.open(this.href);return false;Roy RS schreef:Post eens een foto of link naar advertentie, ik wil hem wel eens zien
-
Gefeliciteerd! Mooie auto.
Doe jezelf verder een lol en doe afgezien het onderstel fixen en een showercap al het geld apart leggen voor onderhoud. Auto is verder goed zat en meer opties heb je niet nodig.
Een hardtop is weggegooid geld imho. Zorg dat je een skibroek en skijack in de kofferbak hebt liggen. Kost je een stuk minder en open rijden is zelfs in de winter super! Vooral op momenten dat de zo'n op of onder gaat. Regent of sneeuwt het niet te hard blijf je droog zolang je niet in de file terecht komt. Mijn oplossing daarvoor was overigens een paraplu.
Doe jezelf verder een lol en doe afgezien het onderstel fixen en een showercap al het geld apart leggen voor onderhoud. Auto is verder goed zat en meer opties heb je niet nodig.
Een hardtop is weggegooid geld imho. Zorg dat je een skibroek en skijack in de kofferbak hebt liggen. Kost je een stuk minder en open rijden is zelfs in de winter super! Vooral op momenten dat de zo'n op of onder gaat. Regent of sneeuwt het niet te hard blijf je droog zolang je niet in de file terecht komt. Mijn oplossing daarvoor was overigens een paraplu.
- martll
Mooie aankoop. Hoop dat je het kan bekostigen met een zaterdagbaantje.
En benieuwd naar de updates en je topic.

En benieuwd naar de updates en je topic.

- Petrolhead Tom
Plus één! Altijd open!allen schreef:Gefeliciteerd! Mooie auto.