Grappige plaatjes en filmpjes
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
-
Robin
- Berichten: 57869
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
En bij Schwedenkreuz (what's in a name) is ze al kassiewijle?:)KW schreef:Whahaha omgsmiley schreef:vlakovlakovlakovlakovlakovlakovlakovlakovlakovlakovlako nietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoennietdoen
![]()
Ik hoor d'r daar niet meer.
D'r stem is wel sexy achtig ofzo.
@Smiley: Mooi filmpje. Mijn stijl van motorsports. Moet ik nog 'n keer doen!
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
De meesten van die piepkuikens is het wel vergeven als je ze zietRobin schreef:D'r stem is wel sexy achtig ofzo.![]()
-
Walter
- Berichten: 2316
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
.
Laatst gewijzigd door Walter op 24 jan 2017, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Ik ben het met je eens ^^




-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Hij heeft hem al van youtube verwijderd.Walter schreef:Ben ik nou de enige die vindt dat je dat niet kunt maken?
Alleen dumpert heeft hem nog.
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Ondertussen in india.
-
hanske
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Bij het omhoog gaan van het armpje in de laatste seconden van het filmpje wist ik ineens waar ik dat temperament eerder gezien heb!!! Wat een Adolfje zeg, ik had hem er al lang uitgesodemieterd.
Wel vermakelijk om te kijken.
.
Wel vermakelijk om te kijken.
- Joël D.
- Berichten: 3699
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- Locatie: Gouda
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Hé, da's in Hoofddorp toch? Bij een van die Calatrava bruggen bij de Hoofdvaart. Deze man woont in Bennebroek, op zijn achterruit staat in grote letters "JEZUS LEEFT"colinissan schreef:
onderweg naar huis gespot
- MartijnGizmo
- Berichten: 13165
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
.......? 
- EmielS60
- Berichten: 1518
- Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
- Locatie: Deventer
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Reclamebord boven de fietsenwinkel... 
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Lol. Thnx.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
http://www.skoften.net/video/massies_mo ... n_de_metro" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijne zondag verder
Fijne zondag verder
- MartijnGizmo
- Berichten: 13165
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Geen Photoshop:

http://blog.caranddriver.com/lemons-njm ... ver-rolls/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bewegend beeld:
http://blog.caranddriver.com/lemons-njm ... ver-rolls/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bewegend beeld:
- Luco
- Berichten: 30145
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Daarom heb ik altijd ducktape in de auto, afplakken en doorsmiley schreef:Hij heeft hem al van youtube verwijderd.Walter schreef:Ben ik nou de enige die vindt dat je dat niet kunt maken?
Alleen dumpert heeft hem nog.
-
MartijnS
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
- Locatie: Nbr
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Vette reclame
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
-
Onlinesmiley
- Berichten: 10109
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
trouwens die video
ongelofelijk sommige voorvallen...
- KW
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Whaha geniaalMartijnGizmo schreef:Geen Photoshop:
http://blog.caranddriver.com/lemons-njm ... ver-rolls/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bewegend beeld:
Ja echt Rusland weer, omg.smiley schreef:
Vraag me echt af wanneer ze daar eens leren rijden.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
kwam net deze tegen op FB


-
Robin
- Berichten: 57869
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
"Sammi, you're not listening Sammi..."smiley schreef:Ondertussen in india.![]()
-"Shut Up!"
- KW
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Sterker nog, Geert Wilders heeft hem zelf gepost op TwitterGTRene schreef:kwam net deze tegen op FB![]()
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
lol, zou idd wel wat voor hem zijn
ik heb geen twitter en of whats-ap en andere zaken, hoe dat ook allemaal heet
heb alleen Internet op mijn vaste PC
ik heb geen twitter en of whats-ap en andere zaken, hoe dat ook allemaal heet
heb alleen Internet op mijn vaste PC
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], KoenM, Martijn_bmw, smiley en 4 gasten
