Nu kan ik ff niks, maar als ik weer ergens aan de gang ben zal ik eens kijken.
Ken ook nog wel een aannemer, als die eens zon klus heeft zal ik eens kijken of we ze een paar weken kunnen laten rekenen en dan de opdracht aan een ander geven

Petrolhead Tom schreef:Misschien nog wel belangrijker dan al het andere. Stel je algemen voorwaarden vooraf goed ter hand. Anders zijn ze waardeloos.
Die zijn duidelijk hierin, of doel je daar niet op?Petrolhead Tom schreef:Misschien nog wel belangrijker dan al het andere. Stel je algemen voorwaarden vooraf goed ter hand. Anders zijn ze waardeloos.
Bram schreef:Die zijn duidelijk hierin, of doel je daar niet op?Petrolhead Tom schreef:Misschien nog wel belangrijker dan al het andere. Stel je algemen voorwaarden vooraf goed ter hand. Anders zijn ze waardeloos.
Bram schreef:Dat is nog wel een goed idee, om die te laten tekenen. Dat zou dan dus in tweevoud moeten.
Op dit moment krijgen de klanten alleen de factuur mee, verder niks.
Iets zegt mij dat Luco door schade en schande wijs geworden is. Want hij heeft helemaal gelijk.Luco schreef:Bram schreef:Dat is nog wel een goed idee, om die te laten tekenen. Dat zou dan dus in tweevoud moeten.
Op dit moment krijgen de klanten alleen de factuur mee, verder niks.
Dan kan ik je nu al vertellen dat als een klant spullen beschadigd terugbrengt en jij de borg niet terug geeft en de klant stapt naar de rechter dat je verliest en dat als je in het geval van deze klant je je geld nooit zal krijgen en je verliest dan op 1 zinnetje, meneer de rechter, algemene voorwaarden?? die heb ik van de verhuurder nooit gehad.
Beter is om met de tiplijn van de douane te bellen, die houden van BPM ontduikers met zijn Duits kentekenBram schreef:Ik stuur wel een mailtje met de vraag of hij een goede brandverzekering heeft
Niet doen...Niall schreef:Beter is om met de tiplijn van de douane te bellen, die houden van BPM ontduikers met zijn Duits kentekenBram schreef:Ik stuur wel een mailtje met de vraag of hij een goede brandverzekering heeft
Mee eens..Robin schreef:Niet doen...Niall schreef:Beter is om met de tiplijn van de douane te bellen, die houden van BPM ontduikers met zijn Duits kentekenBram schreef:Ik stuur wel een mailtje met de vraag of hij een goede brandverzekering heeft
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, ErikS, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw, Philipoo, Tristan en 2 gasten