In 8 minuten 65,- euro minder betalen......
Met dank aan de postbezorging die natuurlijk de oorspronkelijke prent niet goed had afgeleverd.

Blijkbaar nietTim N schreef:Staandehouding met 50 te hard is toch direct inleveren? Of mis ik wat?
Dat helpt inderdaad niet, kon je wel eens een rijontzegging op gaan leveren.Erik dB schreef:Blijkbaar nietTim N schreef:Staandehouding met 50 te hard is toch direct inleveren? Of mis ik wat?. Agent gaf wel aan dat de OvJ hem nog kon overrulen en mijn rijbewijs alsnog in zou kunnen nemen. Ik had in oktober een 35-te-hard-je, dat zal wel niet meehelpen..
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik destijds voor min of meer dezelfde snelheid op ik dacht de b258 bij de Nordschleife een boete van ruim 90 euro heb gekregen. Ik vond dat wat minder leuk als iedereen loopt te schreeuwen dat je er met veel minder vanaf komt in Duitsland..FDD schreef:Ik kreeg laatst een heel pakket incl fotomateriaal binnen vanuit Duitsland......
Dus begin dat te bestuderen en kon ergens halverwege pagina 2 uit het verhaal herleiden dat ik met 20km/u te snel geflitst was..........
Boetebedrag: 30 euro![]()
![]()
Ik houd van Duitsland, mijn grijns van opluchting was op dat moment wel heel erg groot......
Groeten,
Eric
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, Google [Bot], KoenM en 1 gast