BMW X5 3.0d; update 06-08: t-loss en dus weg

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Paskal
Auto: meerdere

Re: BMW X5 3.0d; update 06-08: t-loss en dus weg

Bericht door Paskal » 08 aug 2013, 09:31

Tja, zo rij je in een heerlijke auto waar je nog een tijd mee vooruit wil en een moment later word je voor het blok gezet om een keuze te maken door een Corsicaan die wilde capriolen uithaalt :devil:

In het midden is de X5 toch wel fors geraakt. Tel een motorkap, bumper, 2x Xenon-koplampen, radiateur, airco-condesor, waterpomp, stuurbekrachtigingspomp, 2 airbags en allerlei klein spul maar eens bij elkaar op en het gaat hard met de Euro's.

Het was een nette X5 die ik kocht van de 1e eigenaar die er 7 jaar en 180k in had gereden. De wagen zag er in mijn ogen nog zeer netjes uit. Dat wordt tzt een uitdaging om iets vergelijkbaars te vinden.....

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 08 aug 2013, 12:25

Ach, het is enorm zuur natuurlijk. Nu ook even behelpen zonder zo'n fijne cruiser.

Maar de zoektocht is toch altijd weer een leuke uitdaging en er komt ongetwijfeld iets voor terug dat op z'n minst net zo goed bevalt als je X5. Kwestie van tijd denk ik ;)

Jullie hebben er, nu het een tijdje geleden is, verder helemaal niets aan over gehouden? Nek/rug etc. zullen wellicht toch wel een klap hebben gehad.

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 08 aug 2013, 15:52

Het was inderdaad een aardige klap en we hebben de eerste twee dagen inderdaad wel wat spierpijn gehad in nek en schoudenbladen, maar die is daarna gelukkig verdwenen en de afgelopen 1,5 mnd ook niet meer terug gekomen.

Een zoektocht naar wat anders (ook al is het iets tijdelijks) is als autoliefhebber nooit verkeerd inderdaad. Voorlopig rij ik rond in onderstaand autoke en dat gaat prima :)

Afbeelding

Plaats reactie