Arthur schreef:Definieer "middelmaat porker"... Want door het alleen maar ophemelen van de 1M zou je dat haast gaan denken. Toch is een 1M ook maar gewoon een opgeleukte oud model 1-serie coupe met een opgepepte .35i motor. Er zijn wat M goodies opgeplakt en het is heaven. Nu vind ik dat allemaal prima maar om een Boxster S als middelmaat te bestempelen gaat me dan wat ver. Ik zie Porsche over het algemeen als merk welke alleen maar sportauto's maakt, BMW niet.
Als je bedoelt dat de Boxster het instapmodel is dan zou het ook niet kloppen, dat is de 1-serie ook.
Functionaliteit speelt misschien een rol, dan is de 1M wellicht de betere keuze. Het is idd ieder z'n ding maar kom op zeg! Lichtvoetig(er), kop in de wind en nog een rijdersauto pur sang ook! Wat wil je nog meer?
De 1M ernaast misschien
Thedinga Test Track?Dat zullen we straks weer meemaken, driftbanden 225 rondom zitten er onder en met André en Wouter en nog wat rwd fetishisten naar 'n klein baantje scheef gaan omdat 't kán:)
Leuk, wanneer? Kom ik even gluren naar het glijdenRobin schreef:Een paar ///M-en vlakbij Emmen ja;)
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 98#p980798" onclick="window.open(this.href);return false;Richardt. schreef:Leuk, wanneer? Kom ik even gluren naar het glijdenRobin schreef:Een paar ///M-en vlakbij Emmen ja;)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 17 gasten