Meneer Mixi, leest u eerst eens eerdere repalys in dit topic, ik ben m'n broer kwijt geraakt door zo'n sukkel als uw zoon, ga hem eerst maar eens diep in de ogen kijken, want voor 1 of 1,3 promile is meer nodig dan 4 glazen, hij heeft nog geluk dat ie een alcoholslot krigt, schijnbaar dringt het nog niet tot u door wat uw zoon heeft gedaan, u denkt alleen uzelf en uw zoon, dat is nou net het probleem met drankrijders, want met drank op rijden, gaat niet per ongeluk, zal ,'n vorige posting replayen.
Snap echt niet, dat mensen hier allerlei excuses bedenken, voor mensen die met 1,3 promiel achter het stuur kruipen, sterker nog het proberen te vergelijken met andere "fouten" om het af te zwakken.
Iedereen maakt fouten, dus ik ook, maar met 1,3 promiel achter het stuur kruipen, heeft niks met impulsief gedrag te maken, maar is gewoon doelbewust een hele foute keuze maken, en schijt hebben aan andere verkeersdeelnemers, want we praten hier niet over een paar glaasjes bier, als je dergelijke keuzes niet fatsoenlijk kunt maken, ook de eerste keer, dan ga je maar een tijdje met de step op stap.
Ben ik objektief?.... nee, mijn broer is doodgereden, door iemand met ruim 1 promiel in z'n bloed, gezien de situatie, kon alleen drank als oorzaak aangegeven worden.
Meneer reed doodleuk 2 dagen later een lantarenpaal uit de grond, met weer flink wat drank op.
Kun je wel over de 1e of 2e keer discuseren, heb je weinig aan, als het de eerste keer al fout gaat.
Nogmaals we hebben het hier niet over met een paar biertjes op achter het stuur, maar gewoon dronken, want dat is 1,3.
Zou de energie in de opvoeding van uw zoon steken, en niet in dit soort akties.
Ga u schamen.