Google resultaten zijn ook wel erg goed bij jullie. Bovenaan de resultaten jullie eigen website en daaronder direct websites met beoordelingen. Nu moet ik zeggen dat jullie markt en bedrijfsstrategie goed is. Een klein, gespecialiseerd familiebedrijf met jaren kennis. Daarmee kan je de 'hoge' prijzen verantwoorden. (Geen idee wat normale prijzen zijn voor matrassen, maar bij de Ikea zijn ze een stuk goedkoper dan bij jullie) Daarnaast richting jullie je op een bepaalde doelgroep en komen waarschijnlijk ook alleen mensen uit jullie doelgroep bij jullie in de zaak. Als je dan aan de eisen van die doelgroep weet te voldoen leidt dit tot hoge beoordelingscijfers. Wanneer jouw bedrijf zich zou profileren als prijsvechter en ook die doelgroep bij jullie in de winkel komt zullen de beoordelingscijfers een stuk lager zijn omdat de prijzen dan niet bij het verwachtingspatroon van de consument past.RVV schreef:Klopt, dat merken wij ook. Mensen willen gedegen advies. Daarin kunnen we ons goed onderscheiden. Oja wat ook heel belangrijk begint te worden zijn online klantenwaarderingen. Wij merken echt dat mensen daar hun winkelkeuze op baseren. Geeft je ook mogelijkheden om je te bewijzen en je echt te onderscheiden van grootwinkelbedrijven. Linkje niet om te spammen maar om een indruk te geven. http://www.klantenvertellen.nl/beoordelingen/meditras/" onclick="window.open(this.href);return false; een van onze beste zetten van afgelopen tijd.
Bij onze zaak zijn klantenbeoordelingen niet van een groot belang. Aangezien het grootste gedeelte van de klanten niet volledig vrijwillig bij ons zit als klant. (Grootste gedeelte gaat via de rechtbank) Ook kunnen wij ons niet richten op de prijzen om klanten aan te trekken aangezien de bedragen wettelijk zijn vastgesteld. Daarom moeten wij ons wel richten op netwerken en klant contacten.


