ondanks dat ze in hoge toeren veel vermogen ophoesten kunnen ze bij gewoon rustig rijden erg zuining zijn

veel plezier verder, mooie rit

Helemaal eens. Als ik zie wat een verschil het maakt! Een half uurtje werk! Zonde om het niet te doen.Knot schreef:Ziet er goed uit, zou iedereen moeten doen, leder zo onderhouden!
Mwoah, op de foto's lijkt het erger dan het in werkelijkheid is. Ik heb er geen last van. Als ik ooit een net setje rode stoelen tegenkom kan het ook wel zijn dat ik die op de kop tik. Of wellicht toch een keer een paar kuipen.allen schreef:Is het overigens geen idee die stoel te laten repareren? Of je er last van hebt of niet, het lijkt me wel een storend puntje, iedere keer als het portier opent.
Geen idee verder wat de kosten zijn, maar vragen naar een prijsopgave lijkt me vast wel gratis.
Scheelt wel dat als je niet veel gas geeft, je ook geen extra motorgeluid hebt tov origineel.GTRene schreef:opzich mooi qua geluid maar als je dan vaak dezelfde route zou nemen oid, kan je maar zo eens verontruste mensen krijgen die een belletje plegen oid![]()
scheelt wel jij bent nog jong en zal je daar niet zo snel druk om maken denk
Krijg je het wel weer een beetje droog dan in de auto of zet je er daarna een kacheltje in o.i.d?Paskal schreef:Als je het echt goed wil doen huur je bij Boels voor twee tientjes per weekend een tapijtreiniger met klein mondstuk erbij. Onvoorstelbaar hoe zwart het water is dat je uit de (stoffen) stoelen en vloerkleedvan je auto zuigt. Heb hem nu ook weer hier staan voor drie auto-interieurs en een kleed in de woonkamer. Werkt echt perfect!
Gebruikers op dit forum: beske, Bjeffindividual, frankie, Jan Terwolde, Ralph Wolf, Semrush [Bot], Will F., Wout309t en 24 gasten